Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Правилни обороти при разработване


panajotveliki

Recommended Posts

Знам, че скоро имаше пускана подобна тема ама от нея на края не става ясно с колко трябва да се кара колата докато се разработва.

В книжката пише, че до 1500 км. трябва да се кара на 3/4 от максимума.

Според мен това значи ако на 5-та максимума е 4000 то докато я разработваш не трябва да вдигаш повече от 3000 оборота. Това си е към 140км/ч.

Прав ли съм колеги?

Между другото регистрираха ми я за 5 дена smile119 евала на Еуратек!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

По време на разработването не трябва да се натоварва двигателя с прекалено високи обороти. Хората са казали 3/4 което при дизела прави около 3000 оборота. От друга страна тия 3/4 се отнасят не само до оборотите но и до газта, т.е. не натискай газта до дупка докато не се поразработи двигателя. Друго полезно относно разработване (от старите книжки) е да се променят оборотите на двигателя, т.е. да не стоиш дълго време на едни и същи обороти. За целта се сменя предавка нагоре/надолу. Иначе едно ходене до морето и колата се води разработена, но не е така. За разработването брой 10км извънградско за 1км разработване. Освен това по време на разработването избягвай и рязките спирания/тръгвания. Изобщо всички действия водещи до рязко нотоварване на който и да е детайл от колата трябва да се избягват. И като минеш тия 1500 км не почвай веднага с червената зона. Постепенно (за следващите 500-1000км) почни да караш в твоя си стил. Така си гарантираш най-доброто разработване. Аз лично съм на мнение че така както се отнасяш към колата така и тя се отнася към теб, т.е. ако си я гледаш и не я тормозиш и тя няма да ти изневери.

 

Поздрави и много безаварийни километри с новата придобивка smile159

 

PS: Доведи я на някоя сбирка да и се порадваме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за ичерпателния отговор!

Карал съм служебни дизелови коли и в червената зона не влизам. Общо взето из града рядко стигам до 3000 оборота, най-често до 2500.

Педала ня го натискам много (то няма и нужда :)).

Зададох този въпрос защото в четвъртък ще ходя София-Бургас та да знам да не претоваря нещо.

На магистралата не знам как ще стане тази работа със смяната на предавките ама....

Забравих да кажа колата е октавия 1.9 TDI елеганс.

Супер яка кола, много и се кефя :D

Поздрави и лека и безаварийна на всикчи колеги!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На магистралата си караш нормално. Там където са мостовете и ограничението е 80-90 си намаляваш и включваш 4-та (тъкмо ще дойдат около 2700-2800 оборота). Иначе както си караш със 130 намаляваш на 110, след това ускоряваш пак на 130 и така. Малко е кофти, но това ще е само това ходене. На следващото включваш темпомата (ако имаш де) и пей сърце :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.