Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Два въпроса


pemast

Recommended Posts

Здравейте на всички.

От скоро съм с Шкода и за това напоследък се появяват от моя страна постове с въпроси. Обещавам, че като си поизясня нещата с колата, няма да досаждам.

Имам два въпроса:

1. На кои модификации на Шкода Фелиция се монтира напречна греда, която свързва леглата на двата предни амортисьора. Предназначението й предполагам е за по-голяма стабилност на купето.

2. Бензиномера ми прави номера. Влизам в бензиностанция със светеща лампа, че съм на резерва. Наливам за 10 лв /5 и нещо литра/, паля колата, а показалеца му сочи средата /наполовина пълен резервоар/. Карам известно време и както си беше на средата спадна на резерва. Как да оправя този проблем, защото някой път ще се охълцам някъде без гориво.

Благодаря предварително на всички отзовали се на зова ми за помощ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно първия въпрос - мисля, че серийно за нито една фелиция не се предлага антирол бар :roll:. Може и да бъркам, но поне аз не съм чувал или виждал серийно монтиран. Прав си, идеята му е да осигурява по-голяма стабилност на купето в завои (по-скоро да не се осуква).

За бензиномера си нямам идея :oops: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не съм чувал да има такава фабрично с греда. Доколкото знам, освен за стабилност, се слага и като почнат да ти се "събират" амортисьорите - за да ги разпъва.

По повод бензиномера - 5 литра са доста малко, за да може да се усетят толкова много по стрелката. При мен, докато бях на бензин, също се вдигаше след наливане на бензин, а после доста бързо спадаше до нормалното си положение. Предполагам, че това е свързано с местоположението на поплавъка в самия резервоар и разместването му при наливане на бензина. Просто имай предвид, че резервоарът ти събира общо около 40 литра, а резервата - при първото светване на лампичката, е около 5 литра. А, и още нещо - поне при мен, от първото светване на лампата на резервата, докато започне да свети без да гасне и примигва, минавам поне 20-30 км. - хубаво е и това да имаш предвид...

Надявам се да съм бил полезен.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,pemast!

1.Аз също не съм чувала да се монтира серийно тази напречна греда.До колкото знам и трудно се намира.Аз когато взех моята, колегите ме посъветваха да си сложа, ма още се помотвам :oops: .

2.И при мен стрелката на бензиномера играе.Зависи с каква скорост се движа, какъв е и наклонът на пътя/надолу или нагоре/.Но все пак диапазонът е малък, почти не се забелязва..На мен това, което описваш не ми се струва нормално-в смисъл, че аз за година и нещо с колата, не съм видяла тази пуста лампа как свети и дали изобщо свети.И когато сложа гориво за 10 лв., стрелката отива до средата и след 100-тина км. е там, където е била при предишното зареждане.

А вместимостта на резервоарът е

47 л. +/- 3 литра демек по скоро е 50 отколкото по - малко
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте за изместването на темата, но Мими, не подвеждай човека - резервоарът е 42л! Ето подробности: http://carinfo.autold.com/car-skoda.html (Volume of tank : 42l)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте за изместването на темата, но Мими, не подвеждай човека - резервоарът е 42л! Ето подробности: http://carinfo.autold.com/car-skoda.html (Volume of tank : 42l)

 

smile188 Владо©,това е цитат от една друга тема, на колега, в който имаме доверие и двамата.

Въпреки това се извинявам за подвеждането!Веднага ще разгледам линка, обещавам ;) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бензиномера да ти кажа:

 

Моят показва на нула, зареждам 20лв и удря точно 1/2! Ако пък го напълня догоре, като изхарчиш 20 литра, чак тогава почва да ми сваля от максимума. По книжка лампата светва на 6л останали в резервоара. Можеш да си правиш изводите, но като цяло е експоненциален а не линеен метър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте за изместването на темата, но Мими, не подвеждай човека - резервоарът е 42л! Ето подробности: http://carinfo.autold.com/car-skoda.html (Volume of tank : 42l)

 

Ееех Владо , как да те убедя , че караш объл Форман smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросната разпорка между бомбетата на предните амортисьори се монтира серийно само на Фелиция 1.9д. Моята си я купих чисто нова (имам още 2 налични чисто нови). А която Фела 1.9д няма такова нещо, начи са я оскубали :mrgreen: .

 

По повод бензиномера на таблото - отчита ми 0 (свети лампата) колкото и бензин да й слагам. Сменях сонда, сменях самия уред (бензиномер), сменях платката на таблото, после смених пак бензиномера с друг - е не ще и не ще да проработи :evil: . И карам на ГАЗЪ :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само предложение ще дам...за резервоара! Зареждай до горе като идеш на бензиностанцията и си свиркай. После, когато нивото падне под средата - пак на бензиностанцията и...пак до горе! Нема да гледаш светка ли ти лампата или не и да се чудиш, дали няма да закъсаш на пътя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко , тез отвъд големия гьол направо объркват мерките на европейците с тез шишета , бидони , варели и незнам още какви мерки имат ... тука все още сме на литър и той оди все нагоре , а заплатите не мърдат ... как се пълни резервоар в тез условия ?

 

smile064 , ма с бира , че е по - тънка от нафтата smile158

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и аз да уточня още една особеност на българския автмобилизъм.

Емпирично е установено че при автомобилите в крайните софийски (а и не само софийски) квартали разхода се понижава двойно ако автомобила започне да нощува в гараж :)

Демек пълненето на резервоара до-горе не е особенно рентабилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и аз да уточня още една особеност на българския автмобилизъм.

Емпирично е установено че при автомобилите в крайните софийски (а и не само софийски) квартали разхода се понижава двойно ако автомобила започне да нощува в гараж :)

Демек пълненето на резервоара до-горе не е особенно рентабилно.

 

до преди време си мислих че шкодите са ни защитени добре от подобни набези, но след като на комшия му продупчиха резервоара с кирка и му източиха горивото мисля че оправия няма;(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава приказка си отворихме, само дето не разбрах къде ми е проблема с този бензиномер. Явно най-добре е да премина на газ и да забравя бензина.

Redline продаваш ли разпънките и ако да, по колко парички, че ми се струват полезна придобивка, макар да ми е малък мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То всеки ти предложи по нещо , па ти си избирай от къде ще почнеш , но аз принципно почвам с елементарни измервания - има ли напрежение по съответните жици , другите здрави ли са , съпротивлението на сондата и ако всичко е ОК почвам да търся проблема в обурудването - било сонда в резервоара или бензиномер на таблото ... все пак трябва някакво по обстойно инфо та да антемосаме нещо по колата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, при тази цена ще си карам без разпорки или разпънки, или както и да се казват там. То едва ли и са ми необходими при лекия 1,3 литров бензинов мотор. Екстрите са си скъпо нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип Фав/Фел имат лошия навик като поостареят да свиват бомбетата, особено ако са удряни някога. Моя Фаворит беше свил с малко над 1см. На Фелицията си го сложих, освен заради бомбетата, и за защита на мотора при по-тежки удари. Но си е цифра разпорката.

 

П.п.: А, променя се и поведението на автомобила в завои и дупки, ако имах и стабилизираща щанга на носачите щеше да е просто супер :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази стабилизираща щанга и тя ли е 50 лв и след монтажа не става ли по-твърда возията на колата? Предполагам няма да е сложен нейния монтаж ако реша да си сложа такава?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разпорките еднакви ли са за Фаворит и за Фелиция?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За стабилизиращата щанга не знам със сигурност колко пари е, но ще е по-скъпа 100%, щото тя има и тампони и т.н. Ми не знам за по-твърда, може би да, но усещането е по-различно, тва е 100% гарантирано. Ходовата част става по-идиотоустойчива :mrgreen: (каквато на мен ми трябва).

 

Заводските разпорки за Фав/Фел са 2 вида и са взаимозаменяеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.