Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

стъпково моторче


v_savov67

Recommended Posts

На скоро си купих skoda 1.6Mpi 97г.Когато я взех всичко си работеше но след време започна сама да се форсира до и над 2000 об. когато превключа скоростите под 2000 об.В последствие започна да гасне когато си махна крака от педала за газ да натисна спирачки.МОЛЯ ВИ ДАЙТЕ НЯКАКЪВ СЪВЕТ!!!!!! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам същия проблем появи се след смяна на датчика за температура. При моя мотор 1.3 MPI кофтито е че стъпковия мотор дроселната клапа и ТПС-а са в един моноблок и ако се скапе нещо от тези неща сменяш не само него ами всичко наведнъж. Това ми е първата кола която си купувам и мога да заявя че и ще е последната шкода в моя живот. Съжелявам че давам такива изявления в този форум на фенове но това е моето мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като начало иди да я прочетат и да видят сигналите от датчиците в норма ли са , ако има някакво запушване да се промие и ако са читави майсторите , имат подходящата апаратура и знаят какво правят може и да се оправи. Доколкото съм чел за тези мотори АЕЕ си ги имат тез проблеми ако това ще те успокои.

Поздрави!

 

П.П. Колега salsero , ако не искаш да имаш проблем с инжекциона ... вземи си карбуратор ;)

Не съм сигурен дали става дума за датчика за температура или за датчика за топъл мотор , но те са с различна чуствителност и се различават по цветове , отделно има голяма вероятност да си попаднал на некачествен датчик ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

=D> Браво за 22лева големия проблем. И аз го сменях същия този датчик- да върви с един куп простотии, но ако не работи датчика не работи "смукача" и още ред глупости. И другаде писах из форума от както смених въпросната джаджа колата "отбразди" от самосебеси ( и колегата не спира да ме ебава "-Тома неверний" :lol: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

майсторите от еуратек ми правиха диагнистика и веднага един от тях каза температурен датчик но се оказа че моторчето е изгорело,един колега много ме успокой ка ми каза че това било консуматив както крушките но не ми се вярва smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

майсторите от еуратек ми правиха диагнистика и веднага един от тях каза температурен датчик но се оказа че моторчето е изгорело,един колега много ме успокой ка ми каза че това било консуматив както крушките но не ми се вярва smile159

 

Вярва ти се или не, за жалост това е истината. :( Ето една тема за почистване на прословутата клапа: http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... =38939&hl=

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.