Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Как се повдига Felicia


pemast

Recommended Posts

Случайно някой да се е интересувал как се повдига предната част на Skoda Felicia? Много е малък клиренса и все ме е страх да не закача картера някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най - лесния вариант 14" с висок профил на гумите ;

Втори вариант - някой умишлено да си е играл и да е рязал пружини ... тогава вземаш нови или ако е хечбек може да ги смениш с такива от комби / доколкото знам при Фелицийте са различни / , но като цяло тоз дет се занимава с тунинг гледа все да смъкне колата , а не да я вдига ... и ако нищо не помогне сменяш я за един Фаворит / Форман те със сигурност са с по - голям клирънс / само дет им липсва 4Х4 / :mrgreen:

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз направих операция повдигане с едни "летни" джанти 14'' с гуми 175/65 . Според калкулатора съм я вдигнал с 22 мм. не е малко ;)

 

пп. Вече бронята не ми закача по язовирите :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фелицията не е с рязани пружини, просто по рождение си е ниска. Попитах как се вдига защото видях една такава "мома", на която доста високо й бяха вдигнали ... купето. Имаше вид на Golf Country. Нямаше как да я огледам отдолу и още ме е яд. Изглеждаше супер, макар гумите да бяха 165/70/13.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фелицията не е с рязани пружини, просто по рождение си е ниска. Попитах как се вдига защото видях една такава "мома", на която доста високо й бяха вдигнали ... купето. Имаше вид на Golf Country. Нямаше как да я огледам отдолу и още ме е яд. Изглеждаше супер, макар гумите да бяха 165/70/13.

 

Вярно е.А на моята най-отдолу се кипри и мотора на климата.Познай колко тупаник е изял вече.Чудя се как работи още. :roll: :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо ми се върти в главата за Пасат G60 , но не съм 100% убеден , че ще паснат по диаметър ... има и още нещо Формана въпреки , че изглежда висок го драх няколко пъти на различни позитивни препятсвия при спиране , но след кат метнах нови амортисьори отпред колата почти на сляга при интензивно спиране , а инак тез пружини са двустепенни и няма да се наруши кимфорта , но дали ще станат и какво ще може да се сложи отзад след туй си нямам на идея.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех си известно време и реших, че ще е най-добре ако под пружините се сложи гумена основа във вид на тампон. На старата ми кола /Голф2/ пружините бяха с гуми като основа /тампон/, докато на Шкодата по неясни за мен причини няма такива. Най-вероятно и комфорта при пътуване ще се подобри, стига да се намерят гуми с подходящ размер и форма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.