Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bg

Блокирал двигател 1.2 64 bhp


гого

Recommended Posts

Моторът ми си тръгна и то за какво , едно бутало не му хареса да работи за мен.

Сега всичко е леща и да не казвам какво още. Та помагайте бре хора.

Моторът ми е 1,2 12v 64ph. на старо , че ако ще е нова ще я сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е само в маслото проблема, има разни производствени дефекти и тн. Колегата не е написал на колко километра е колата примерно. Освен това ако си пада рацер, нищо чудно да е взел животеца на моторчето. Също така изобщо не разбрах, колегата мотор на старо ли търси или? Май най-добре ще е в ЕТ да видиш какво могат да направят за теб.

 

П.П. гого, адаш :mrgreen: , вземи си преведи мнението от шльокавица на български. А може и над заглавието да помислиш :) .

 

Поздрави и стискам палци да си решиш проблема бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е лошо, случилото се с колегата.

Ако колата е нова- срам, срам, срам...

Ако колата е старичка, предполагам, че колегата е от "спортистите", комплексари.

Ако си забравил да сложиш масло, просто те признавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих се навил от любителски интерес да разхвърлям тоз мотор да му видя анатомията , но доколкото знам се ремонтират само заводски заради проклетия балансьор ... ако намериш някоя 1,4 MPI размазана вземай и мотора или в краен случай някой от Фелиция 1,3 и не се занимавай с глупости.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако намериш някоя 1,4 MPI размазана вземай и мотора или в краен случай някой от Фелиция 1,3 и не се занимавай с глупости.

Успех!

 

Не знам дали ще е толкова лесно да се направи подобна "трансплантазия". В смисъл в любителски условия май няма да стане, трябва да се "лъже" имобилайзера и разни подобни "електронни шашми" :mrgreen: да се правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хе Гога , нали се сещаш , че няма нещо направено от човек да не може да се прее*е от човек :mrgreen:

Принципно ако садиш мотор с инжекцион задължително го вземаш с инсталацията и компютъра и за това цената им е толко по - висока от обикновен мотор , а колкото да имобилайзера ... тва е една кутийка действаща на стартера и много лесно може да и се направи байпас ... по - скоро таблото може да не проработи ;)

Интересно ми е как е диагностициран мотора , щот те имат слабо място в клапанната система и много вероятно е да е блокирал някой и да не затваря и да си мислиш , че няма компресия и отделно тез бубини са малко кекави и трудно се фащат на стенд .

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Гого, както навсякъде така и в този сайт си има правила! Моля прочети ги внимателно и след като ги обмислиш пусни следващите си теми на кирилица със смислени заглавия и съдържание!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.