Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Гуми на нова Фабия


iyavor

Recommended Posts

  • Отговори 139
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • ammcfc

    50

  • PRR

    46

  • zloQQ

    15

  • gogata

    8

Най-много писали в темата

Пак половинчата истина. Спорът започна между мен и PRR за това добър избор ли са всесезонните гуми. Прочети постовете - все още стоят. И това беше истинският спор. По-късно ти се включи с всесезонния мишлен и аз казах, че мишлен нямат всесезонен модел. И започна нов спор имат ли мишлен всесезонен модел или нямат. Аз казах, че нямат. Същото са написали и немските журналисти. След това получих квалификация, че съм Ганьо, Муньо, хлебарка, маймуна, чехълче и т.н. и почнахте един през друг да давате линкове на американски модели на мишлен. На което ви отговорих, че това са си три сезонки. И просължавам да отстоявам, както и журналистите от аутобилд, че мишлен нямат всесезонна гума. Американският пазар е по-голям от европейския, но законите и стандартите, кото защитават потребителите в европа са по-строги и тук номера с всесезонните гуми не минава и мишлен съответно не предлага подобно нещо.

Както и отстоявам позицията, която и мениджъра на Goodyear казва, чв всесезонката е всъщност трисезонка.

Поздрави отново

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не искате да изкоментирате казаното от мениджъра на GoodYear. Случайно да казва същото, което и аз?

 

Дай линк да видя оригинала на това изказване! Защото точно Goodyear ги пишат като едни от добрите всесезонки на сняг и лед! И чак след това ще го коментирам. За справка - прочети предпоследния абзац на статията!

за трети път го поствам :)

http://www.bchighway.com/myvehicle/allseasonsnowtires.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малийй пак ли почвате отначало ... е ще има какво да се чете нощес smile159

Ето хората се забавляват с нас. smile159

Ако искате, за да заприличаме на вашия вече любим американски пазар, след 24:00 часа да почнем пак да се псуваме, за да направим истинско шоу :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да се явя в ролята на съдията и да отсъдя 1:1 , щот Мишлен наистина са писали в сайта им , че тоз Пилот ... е всесезонен /макар че аз не бих ги търкалял на сняг и лед / и другата единица е , че знам Петър / PRR / с какви гуми кара зимъс и си спомням една друга тема , в която ставаше въпрос баш , ама баш си за тоз вид гуми, ама нямам време да я търся и мисля , че тогаз беше особено краен / и си прав де / ама тва е друга бира :mrgreen:

Наздраве smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да попитам, бил ли си в Аспен или в Солт-лейк сити? 2 от известните зимни курорти в страната, която според теб не е критерий за гуми. Там хората идват от всякъде и изобщо не ги е еня за зимните гуми, макар да е -30. Просто пътя е чист! Хората, които живеят там, купуват зимни гуми само ако наистина ще се катерят в преспите. Карат се и мотори (пистови) в ски сезона! В планината!

Мисля за напред само да чета, щот както отдавна се изразих - темата глътна бая доза противозачатъчни и нищо няма да роди :) Разбрах току що, че америка, страната, която е на такова високо ниво заради УСЛУГИТЕ за КЛИЕНТА, има по-меки закони от Европа, относно БЕЗОПАСНОСТА на КЛИЕНТА. И понеже работя точно с автомобили, се оказа, че не съм разбрал, нещо много важно - че тук ол-сизън са 3 сезона, а не 4. Както и че зимата в америка е без сняг и топла. Както и че най-реномираните марки слагат в завода едни и същи гуми, независимо, че колата се продава в северните или в южните щати. Разбрах и че всъщност няма всесезонни мишлен! Трябва да си взема едни зимни, че ако случайно се забавят при някой снеговалеж с почистването 1-2 пъти в годината - да съм подготвен (нищо, че 3-4 часа след това ще е сухо като барут - требе да си имам зимни!). Имам чувството, че америка се е преместила на някоя по-топла планета ;)

Филмчето е готино и пълно с факти, но споменатите зимни условия със снеговалеж и кадрите със затрупани улици са в...Аляска (или поне на нейната географска ширина). То ако сме там и караме с всесезонни - значи сме луди! Това обаче не значи, че в останалата част от Канада (са минахме на Канада...само уса отбягваме!) не се чистят пътищата! Сняг вали и във флорида, но го чистят веднага! А и никои не е казал (за пореден път го казвам), че всесезонната е за планина по-добрата гума или за скорост над 240 (примерно).

 

Мишлен нямат всесезонни - признавам! Загубих спора!

smile064

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този беше всеки друг но не и шефа на Goodyear :mrgreen:

По темата - за екстремални условия като в Канада - зимната няма алтернатива. Иначе от началото на темата твърдя две неща:

1) Всесезонни гуми има

2) Всесезонните гуми са подходящи за градски условия и хора каращи малко (до и под 10к годишно). Нали сте съгласни че тия хора не намират най-големите преспи зимата за да си заврат колата там?

Поздрави

 

PS: The Best Formatn - да, и аз отричаХ всесезонките. Но с времето се поинтересувах къде какво що и си промених мнение. И мога откровено да заявя - за мен не стават. Карам твърде много и лято и зима. Ходя на ски, което означава че карам и по заснежени пътища. Но имам тамън 3ма колеги които минават 10-12к км годишно. И зимата изкарват колите само по изключение. На такъв друго освен всесезонка не му трябва :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Не ми преписвай неща, които никога не съм казал.

Абсолютно всички независими експерти и тестове за гуми показват, че става ли въпрос за истински студ и сняг - всесезонната гума не я търси! Линкове мога да ти дам безброй, пък и ти можеш да си ги намериш.

Пак не пожела да коменитраш видеото.

2. Никога не съм казвал, че в щатите няма сняг. Казах, че има много топли щати. И е нормално за тях добре да се продават всесезонки. За сухо, мокро и т.н.

3. Хайде да не започваме нов спор за законите които защитават потребителите в Щатите и Европа.

Европейските закони са много по социални и много по-строго защитават интересите на потребителя. В Европа всяк битова електроника е минимум с две години гаранция по закон. В щатите се определя само от производителя. Пример: Като излезе xbox360 в щатите беше 90 дни гаранцията, в Европа - две години. Но дали в Европа законите са по-социални можеш да питаш всеко по образован човек. Европа е консервативна. Тези по социални закони в повечето случаи намаляват печалбите на фирмите. За това и чико Гейтс нон стоп плаща глоби в Европа, а в щатите цъфти. Но хайде да спрем.

Аз нищо не разбирам. Тези от Auto Bild също. Мениджърът от goodyear и той. (пояснявам пак за PRR - мениджър в GoodYear, не шефа...никога не съм споменавал тази дума :))

Ти си единствено разбиращия и знаещия. Браво на теб! Гордея се, че изобщо ми обръщаш внимание.

Та кажи сега бате, как е у великата Америка :)

Наздраве smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този пост (подобно на PRR :) ) ясно уточнявам позицията си по точки.

 

1. Твърдя, че всесезонки няма! Всесезонката е търговски трик. Има трисезонка! Четвъртият сезон - зимата е противопоказен за тези гумета :)

2. За Българските условия всесезонката (трисезонката) е лош избор, защото нито имаш гума да я дупиш лятото на магистралата, нито имаш гума да държи на пътя зимата.

3. Европейските закони са по-социални и повече защитават правата на потребителя от тези в САЩ. :)

 

Е това е. Бийте ма, еб...ете ма, не мърдам от тези позиции :mrgreen:

А наздраве smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ко да ти рекна кат то вече е изписано. Ти си се запънал на твойто, аз на мойто. Явно нЕма се разберЕм. Ма здраве да е. Дано цялата тая плява да е полезна на някой който се заинтересува какви гуми да си купи....

 

Лека и полека :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко off topic :)

А познайте, кой e с трисезонка, кой е с winter... :mrgreen:

 

При тия сложни пътни условия мисля че всесезонката е идеалната! Снега е последните 3 метра от карането! Останали ХХ (да не кажа ХХХ) километра са на асфалт! А там зимната е по-зле дори от лятната! Ако не вярваш провери тестовете за летни и зимни гуми! Там ясно се вижда че зимната е по-добра САМО на сняг и лед!

 

Айде стига. Аз лично се оттегчих от темата.

Лека нощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, давам ви истинско преживяване... Другата кола на семейството е Гранд Чероки Лимитед 5.2 220 коня, та въпросната "бензинова ламя" се караше със всесезонни Goodyeаr, ще ви излъжа кой модел, ама бяха около 300 лв парчето... Та отив семейството на Боровец на почивка за една седмица на бунгалата до кабинката и като пристигаме имаше едно по ново чероки 99+ 4.0 което беше със BF Goodrich, невероятна зимна гума, разбира се пред бунгалото имаше около 50 см сняг и пред другото също, новото "Чоро" се засилва в преспата и бум, напред-назад, напред-назад и си прави място за паркиране + отъпква и патека за минаване, баща ми е пилот по професия, но се кефи на офроуд каране и много държи на подробностите като гуми например, но за жалост тези гуми дето искаше да вземе бяха свършили... та решава той "абе тия гуми са всесезонни, струват тате и мама, значи трябва да вършат работа"... засилва се и той и бум в преспата.... да де ама там си остана.... напред-назад, не мърда пустия джип.... тва е почти 2 тона машина с 8 цилиндров 5.2 220 коня двигател, виждалили сте такава жалка гледак, след 27 минути борба, баща ми полудя и не можа да го извади... накрая слезна и го остави на скорост(автоматик) и го гледаше как се въртят четирите колела във снега и запали цигара....

Та извода,за мен е: Няма всесезонна гума...

-----------------

Горното е цитат от нашите колеги от VW foruma :)

И те имат подобна тема... е по-културна :)

http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3959&postdays=0&postorder=asc&highlight=seasons&start=0

 

Хареса ми определението за всесезонка - зимата караш с лятна гума, а лятото със зимна - хахахахаха :mrgreen:

А наздраве пак smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не останеш с грешно впечатление - не прокламирам америка и не мисля, че в социално отношение са номер 1! Дори съм леко анти-хамерикан ;) Бялата техника не я срвнявай с безопасноста при автомобилите! Просто бачкам с автомобили, карам доста, а и съм толкова наясно със законите относно безопасноста при автомобилите, че само ще отбележа - нито един автомобил (японски, европейски или къвто и да е) не може да се продава и дори да се внася в щатите, ако не отговаря на определени изисквания! А изискванията са да си ебе мамата! Говоря съвсем сериозно...за съжаление! (давам пример - на митницата стоя един S600 от старите - за едно изложение...не пожелаха да го пуснат, защото не отговаря на "сейфти регулейшън"-а, въпреки че колата се качва на камиона и отива в залата, а от там - обратно в Европа - демек - никакво каране по пътищата). У америката са ЛУДИ на тема "сейфти" - просто не е истина за какво става дума! Да, това е част от работата ми... А това, че всесезонните са навсякъде, независимо дали колата ще се продава във флорида или в монтана, не е прблем, защото снега се чисти много скоростно. Графики има в нет-а - показват кви количества сол се използва за изсушаването на една миля път (толкова сол, ако види нормален автомобил, произведен за Европа, гаранцията му ще падне бая). Да оставим това, че се предлага и лайф-тайм-гаранция от една марка - нещо, което за съжаление на стария континент май още го няма...но може и да бъркам. Дори и да не ни се ще да го признаем, тея отвъд голямата вода са в някои аспекти далеч напред, в други - доста назад! Но защо да откриваме топлата вода отново, а не да се възползваме от това, което ни е предоставено?

Колкото до това, дали са 3 или 4 сезона гуми... Случвало ми се е да карам и през непочистени улици с 3 сезонните - ми прибрах се, въпреки, че колата беше със задно и 425 коня под капака (това служебната), без никакви проблеми. Разбра се, с разумно каране ;) Моята си я карам пак без проблем, когато вали сняг. Но за Бг, след като ходя нон-стоп да карам по пистите - естественно, че имам зимни.

И за да се изразя правилно - смятам, че има 4 сезонни - това, че чистят снега, не значи че с това повишават температурата и зимата става 15 градуса. Съгласен съм, че за планината трябват зимни гуми, но не виждам проблем в града, където няма сняг (чистят го), но си е -30...

За законите - няма да споря - щом казваш, че Европа е по-напред - ОК! Аз съм се ограничил с безопасноста на колите само - за толкова ми е акъла...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Бялата техника не я срвнявай с безопасноста при автомобилите! Просто бачкам с автомобили, карам доста, а и съм толкова наясно със законите относно безопасноста при автомобилите, че само ще отбележа - нито един автомобил (японски, европейски или къвто и да е) не може да се продава и дори да се внася в щатите, ако не отговаря на определени изисквания! А изискванията са да си ебе мамата! ......

 

Аз не се занимавам като теб с безопасност на автомобилите, ама би ли изкоментирал този линк...е така за мен, като лаик

 

http://www.euroncap.com/Content-Web-Faq/85a3359d-5410-487c-a6d0-e2d45491b21e/euro-ncap-in-the-world.aspx#faqf8cd6e28-8ed3-4b58-9b2e-56308f532f15

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко off topic :)

А познайте, кой e с трисезонка, кой е с winter... :mrgreen:

 

При тия сложни пътни условия мисля че всесезонката е идеалната! Снега е последните 3 метра от карането! Останали ХХ (да не кажа ХХХ) километра са на асфалт! А там зимната е по-зле дори от лятната!......

Да разбирам ли, че твърдиш, че зимата на минус 20 да речем, но асфалта е сух и няма сняг, лятната гума се държи по-добре от зимната?! smile020

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Бялата техника не я срвнявай с безопасноста при автомобилите! Просто бачкам с автомобили, карам доста, а и съм толкова наясно със законите относно безопасноста при автомобилите, че само ще отбележа - нито един автомобил (японски, европейски или къвто и да е) не може да се продава и дори да се внася в щатите, ако не отговаря на определени изисквания! А изискванията са да си ебе мамата! ......

 

Аз не се занимавам като теб с безопасност на автомобилите, ама би ли изкоментирал този линк...е така за мен, като лаик

 

http://www.euroncap.com/Content-Web-Faq/85a3359d-5410-487c-a6d0-e2d45491b21e/euro-ncap-in-the-world.aspx#faqf8cd6e28-8ed3-4b58-9b2e-56308f532f15

 

С уоволствие :)

Точно за това говорех - виждаш от самия кадър, какво се случва с европейската версия и какви са щетите, а съответно и оценката. Обаче, при модела, които е правен за уса - защитата е доста по-голяма и щетите - по-малки (вижда се с просто око), оценката също е различна! Още ли смяташ, че клиента в Европа е на по-голяма почит особенно при безопасноста в автомобила?

Още едно доказателство, че стоките за Европа не са чак толкова безопасни и потребителски насочени, както ни се иска, а америката е далеч напред (пак казвам - в някои отношения).

Чичо ми търкаля чисто нов Хюндай в Бг - такава му дали от службата - прилична количка! В щатите обаче, тая кола - със същото обозначение в моделната гама е на светлинни години напред като оборудване и защита! У тая страна, 4 еърбег-а са стандарт (искат на 8 еърбег-а да променят стандарта...), както и ЕйБиЕс-а, за който, ние в Европа дето сме уж...доплащаме! Та законите, които облагодетелстват клиента са по-хубави май за американеца, колкото и да ми е криво и тъпо, че когато дойде време да си взема нова кола в Бг, ще трябва да платя ЕйБиЕс-а, страничните еърбеци и дори кожения салон (не, че е кой знае кво, но...) като допълнителна екстра...

Искам да сме кат америка относно положителните неща...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хмммм защо ли моите очички четат и разбират друго..... :roll:

може би защото вече много ми се спи....пък и над 24 часа спор не е здравословно....:)

здраве да е.....

лека нощ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хмммм защо ли моите очички четат и разбират друго..... :roll:

може би защото вече много ми се спи....пък и над 24 часа спор не е здравословно....:)

здраве да е.....

лека нощ

 

Кое е другото? Че Европа тества 40%, а щатите - 100%? И че тестовете предоставени от Европа са най-близки до реалноста (след като тестват по-малка площ?)? Друго, много важно нещо е...линка, който си дал показва щетите на кола от 2002 година, а сега сме 2007. Нямаш представа, какво се случва са 5 години в автомобилостроенето. Не случайно това е ван на годината в уса в момента (разбира се не само заради безопасността)! Не знаеш, какво става, когато се случи някой по-голям (и не чак толкова голям) инцидент в щатите. Почват да се търсят виновни за това, че колата не е била обезопасена достатъчно (нищо, че примерно шофера мое да е бил пиян), изтегля се модела от дадената година и се проверява изправноста на системите за активна и пасивна защита (разбира се, ако се докаже, че има шанс екипировката да не е сработила, както трябва...). Това е реалноста, практиката... Това е на което съм свидетел. Далеч съм от мисълта да съм прав, да налагам мнение и др. подобни неща. Просто потребителите са толкова галени с перце, че ми се повръща! А да седна да ти обяснявам, какво се случва в обикновенните магазини, където не е проблем да върнеш нещо след година (дори 3) от покупката му - не си е работа...пък и няма да ми повярваш сигурно (за което не те виня - аз преди да поживея в щатско, също бях с различно мнение за много неща, но...фактите са си факти и няма как да оспоря черното и да го обявя за бяло). Както казах - ще ми се да вземем положителните неща, а не наново да се мъчим да ги постигнем - вече някой е минал по пътя - нека ги ползваме :)

Ето и един линк, който може да разхвърляш, когато няма какво да правиш ;)http://www.safercar.gov Само за последния месец, "Monthly Vehicle Defect Investigations Reports" е...3 страници... И това са разследванията. По сигнали на потребители :) На края може да се окаже, че 5% от тея 3 страници са наистина дефекти. Просто адски се толерират недоволните клиенти и всичко се гледа под лупа, за да не се окажат производителите в съда, с иска за няколко стотин милиона...

Пак мнооо писах, ама...

Не работя точно по безопасността на автомобила, но трябва да съм запознат, колкото е възможно повече с всичко в автомобила, така че - може да има грешки в мнението ми! Все пак - никой не се е родил научен, камо ли пък аз :) Пък и като различни хора изказват мнения е още по-добре - винаги се научава по нещо ново!

Лека вечер и на теб!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам ли, че твърдиш, че зимата на минус 20 да речем, но асфалта е сух и няма сняг, лятната гума се държи по-добре от зимната?! smile020

 

Точно това твърдя! Ето ти и тестове в потвърждение на думите ми.

 

Resize%20of%20P8112514.JPG

Resize%20of%20P8112515.JPG

Resize%20of%20P8112517.JPG

Resize%20of%20P8112518.JPG

 

BTW както ти писах по-рано аз винаги карам с летни/зимни гуми. И като сложа зимните дори на температури близки и под нулата определено усещам че колата става по нестабилна! Само на сняг (както и в списанието пишат) зимните имат предимства - те са за това. И дефакто летните се карат 9 месеца а зимните 3!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A, сега ми направи впечатление че и в тия тестове има всесезонни гуми. Дали пък тез не са се объркали ... пак :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега :) аз съм ти написал -20 градуса...ти се съгласяваш...

после ми говориш за няколко градуса над нулата и няколко градуса под нулата...:)

И стига с тия чаршафи от Ауто Билд....:) В тях пише, че Мишлен са против всесезонните гуми... За това си затваряш очите..:) А същевременно я ползваш за това което ти върши работа :)

 

BTW в последният чаршаф, журналистите са написали как спец от Continental спори със спец от GoodYear, що е всесезонка и има ли смисъл от нея. Щом в тия среди има спорове, напълно нормално е и между нас да има такива :)

Та за това предлагам следното. Зимата, живот и здраве, ще си направим една среща из родината. Така или иначе повечето караме шкоди, все ще има еднакви колици, но с различни гумета...та да направим самите ние едни тестове и да видим резултатите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си Тома Неверни!

 

Идва зимата и правим тест. На -20 пускаме колата с летни гуми и тестваме спирането (суха настилка!). След това с мокрите. Имаш бутилка уиски ако със зимните спре по-добре! Само дето силно се съмнявам че ще намерим -20 градуса де....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си Тома Неверни!

 

Идва зимата и правим тест. На -20 пускаме колата с летни гуми и тестваме спирането (суха настилка!). След това с мокрите. Имаш бутилка уиски ако със зимните спре по-добре! Само дето силно се съмнявам че ще намерим -20 градуса де....

Защо тома неверни - в чаршафите - тестовете на мокро са правени няколко градуса над нулата (иначе ще стане лед :) ) , а за сухо са написали няколко градуса под нулата....

 

По твоята логика, тогава зимата да не обуваме и всесеознки, а да си караме с летни - най-добрата гума :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.