Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Гуми на нова Фабия


iyavor

Recommended Posts

Здравейте,

Първо да се похваля - от края на май смених стария си опел с нова Фабия 1.2 НТР !!! Ще Ви бъда благодарен, ако ми кажете с летни или всесезонни гуми е? Не мога да се ориентирам по надписите и символите по тях. Иначе са Barum и колата е купена в края на м.май. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 139
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • ammcfc

    50

  • PRR

    46

  • zloQQ

    15

  • gogata

    8

Най-много писали в темата

Вчера зададох подобен въпрос на един от дилърите в Еуратек. Отговори, че колите винаги идвали с летни гуми. Аз исках да взема новата кола със зимни ама не можело. Дори в зимен месец да дойде колата пак щяла да бъде с летни гуми.

Това не ми изглежда много правилно, още повече, че ще си платиш ама....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за придобивката и само безаварийни км!

Дори и тези коли, които ги доставят през зимата са с летни гуми. Аз бях така. Няма начин, някой да ти каже с какви гуми си. По външната окръжност намираш името и след това питай или в гумаджийница или търси е интернет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Първо да се похваля - от края на май смених стария си опел с нова Фабия 1.2 НТР !!! Ще Ви бъда благодарен, ако ми кажете с летни или всесезонни гуми е? Не мога да се ориентирам по надписите и символите по тях. Иначе са Barum и колата е купена в края на м.май. Благодаря предварително!

 

Честито колега! Много безаварийни!

А гумите са ти летни. Барум не произвеждат (поне аз не знам) всесезонни. Така че зимата нови.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега! Много безаварийни км. :D В ЕТ има всякакви гуми,така че си вземи от там,миналата година си взх SEMPERIT-страхотни гуми. мисля че имаха 7% отстъпка около 100-110 лв. за 1-брой. 195/65/15.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега! Много безаварийни км. :D В ЕТ има всякакви гуми,така че си вземи от там,миналата година си взх SEMPERIT-страхотни гуми. мисля че имаха 7% отстъпка около 100-110 лв. за 1-брой. 195/65/15.

Здраве да е, щом не са ти дали зимни, ще си купиш.

Аз карам със САВА- Антарктика. Много са мекички, следователно обират доста от вибрацийте, но са леко шумни. Доколкото знам, всички зимни гуми са шумни, заради профилите.

Ако разполагаш с неограничено количество $, ти препоръчвам Мишелин или Пирели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Първо да се похваля - от края на май смених стария си опел с нова Фабия 1.2 НТР !!! Ще Ви бъда благодарен, ако ми кажете с летни или всесезонни гуми е? Не мога да се ориентирам по надписите и символите по тях. Иначе са Barum и колата е купена в края на м.май. Благодаря предварително!

 

Честито, карай си гумите лятото. На мокро колата леко се пързаля странично, но не е проблем. Сложи си бриджистоон потенца 185/60/14 и свикни с тях. Първите впечатления са че следи перфектно пътя и нема носене/вече 10000км на скорост/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а май все-то бяха с маркировка M+S

 

M+S не гарантира, че стават за зимни. Трябва да има знака * (звездичка - снежинка) за да са и зимни.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всесезонни гуми съвсем не означава, че може да ги караш лятото при 40С и зимата при -10С. Няма такива гуми и няма такъв материал, който де си запазва еластичността в такъв темп. диапазон. Така, че зимата винаги сменяй със зимни. Достатъчен е един сняг да стане белята. Доколкото аз знам всесезонните могат да се ползват на сухо и мокро, но не и на сняг. Успех в избора.[/code]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мързи ме да въвеждам текста. По-долу са снимани страниците от Auto Bild. Мисля че статията си заслужава прочитането.

Поздрави

 

Resize%20of%20P8092506.JPG

Resize%20of%20P8092507.JPG

Resize%20of%20P8092509.JPG

Resize%20of%20P8092511.JPG

Resize%20of%20P8092513.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от всичките тези картинки какво е заключението?!

Че всесезонната гума е еднакво зле през всички сезони!

Пак ще си повторя приказката....:)

Гумата е сигурността на пътя. Рискувате себе си, тези които возите и останалите участници в движението. Купуваш автомобил за 30 000 лв, а а 1000лв те спъват, за да получиш сигурност и комфорт.

Или както е казъл народа - евтин на брашното и скъп на триците...

Хайде със здраве...

Не искам никого да обиждам или наставлявам....просто това ми е мнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

Ако беше прочел статията и особено извода щеше да имаш друго мнение. Живота на една гума е около 4-5 години. След това каучука остарява и е за боклука. От друга страна протектора издържа 50-60к км. Т.е. ако минаваш по 10к годишно след 4-5 години ще изхвърлиш гумите точно когато им е заминал и грайфера. Ако обаче имаш два комплекта ще излезе че не си им използвал половината. И си е чиста загуба. От друга страна знаейки че караш с не най-добрите гуми можеш спокойно да си адаптираш стила и да караш с по-голям резерв. Ей това ми е тезата.

Иначе тия които карат по 20+к годишно е задължително да са с два комплекта. Или тия които карат екстремно. Лошото е че точно те са с абсолютни галоши 2ра употреба :evil:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти не си ме разбрал! Загуба е като не можеш да спреш и се шибнеш и ....т.н. Тънките сметки със сигурността за мен е меко казано "неразумно". Особенпо за тези, които скарат скъпи коли. Ако караш кола за 4000лв, ясно е че нямаш възможност...и ще си береш минусите на сиромашията. Ама да си купиш скъпа кола и да правиш сметка на гумите показва две неща.

1. Или си се изхвърлили и си дал всичките си пари за кола, а нямаш пари за аксесоарите й.

2. Имаш пари, но както писах си "скъп" на триците.

 

 

Пусни сега една статия и за газовите уредби. Виждали сме и такива.

S-класа я зареждат през ноща на газостанцията. Да не му се смеят ...:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оспамихме темата яко....

 

Ти май не ме разбра. Разгледай тестовете и виж колко е разликата! Дефакто добра всесезонка е по-добра от евтина лятна/зимна! А, колкото и да е неприятно, Шкода ти изсипват колата с галоши Matador. Поне при мен. И? Взимаш нова кола и тичаш да сменяш гумите? Айде стига. Има разумни разходи и неразумни такива. Да се изхвърляш само и само да докажеш че имаш пари е безмислено (да не кажа по-силна дума). Всеки разход трябва да е преценен. Затова, както при избора на двигател, огромно значение има колко караш.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно :)

Не можеш ли да проумееш, че пестиш от собствената и тази на семейството си сигурност!!! Ами спести от махагон, от кожена тапицерия...но не й от СПИРАЧНИЯ ПЪТ!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от гуми не пестя! Имам си два комплекта и сменям летни/зимни. Но аз си карам доста. Но това не важи за всички. Освен това ако ти разчиташ на разликата от 5-10% се замисли колко ти е аванса при каране! Аз лично смятам че ако мога да карам по даден път със 150, но това означава че максимално карам със 100-110. А ти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен всесезонните гуми са опасни.... даже се чуда при какви ли не щуротии които измислят в ЕС за сигурност чистота и т.н. как на са измислили нещо за най-важното - "обувките на колата"... защото през зимата е по-сигурно с стара Лада и хубави зимни гуми отколкото с ново Ауди А8 и някакви изтъркани летни..... затова си има сезони и температури където се слагат подходящите гуми.... е, ако някой минава 5к км годишно и е някакъв супер бавен и спокоен шофьор, кара само градско, може и да си затворим очите че е с всесезонни ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от гуми не пестя! Имам си два комплекта и сменям летни/зимни. Но аз си карам доста. Но това не важи за всички. Освен това ако ти разчиташ на разликата от 5-10% се замисли колко ти е аванса при каране! Аз лично смятам че ако мога да карам по даден път със 150, но това означава че максимално карам със 100-110. А ти?

И хубаво правиш! Въобще не са 5-10%!!! Не гледай тази платена статия!

Само един въпрос ще ти задам. В графиките има показатели на чисто летни, зимни и т.н. Пише ли какъв модел ползват при изпитанията?!

Понякога тежката катострофа се разминава за сантиметри.... а тук става въпрос за метри!!!

Повече няма какво да кажа и спирам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гледай тази платена статия!

 

offtopic

 

Тази "платена" статия е официален тест на немския екип на списанието,извършен с техника, която нашите авто-жураналисти само могат да сънуват, колега. Щеше да е платена ако беше направена от българи. Така че, в случая не си прав. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гледай тази платена статия!

 

offtopic

 

Тази "платена" статия е официален тест на немския екип на списанието,извършен с техника, която нашите авто-жураналисти само могат да сънуват, колега. Щеше да е платена ако беше направена от българи. Така че, в случая не си прав. Поздрави!

Страшен довод. Но все пак отговерете на въпроса - каква марка и модел са летните и зимните гуми при тестовете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, разгледайте резултатите! В колко процента от времето карате на сняг в града?!?!?! Аз тая зима само два пъти ползвах зимните гуми на сняг и то извън София! В останалото време зимните гуми бяха по-зле от летните! То е абсолютно видно от резултатите от тестовете. Но нали не очаквате всяка сутрин да сменям гуми според прогнозата за времето? Зимата със зимни знаейки, че на всичко останало освен сняг и лед съм с гуми с по-лоши качества от летните. И карам по съответния начин де. Лятото с летни и толкова. И, понеже Шкода пестят, се съобразявам че съм с Матадор. Съвсем скоро ще се отърва и от него. Но това е друга тема.

 

ammcfc,

Не пишат кои са летните и зимните гуми които са ползвали, но това надали е от чак толкова голямо значение. Обърни внимание на порядъците а не на абсолютните цифри.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимната гума освен за сняг е предназначена и за ниски температури, колега! И трябва да е достатъчно мека при студено време!

Но хайде за да спре спама... съгласявам се с вас.

В Германия няма платени статии, всезонните гуми са чудесно решение, а матадора перфектно пасва на новата ви шкода... В крайна сметка всеки има глава на раменете ... Поздрави на всички и успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Цитирам края на статията:

"Даже и не толкова устойчивите на студ кандидати от Hankook, Pirelli и Kumho са достатъчно подходящи за инцидентно движение по сняг и лед. Така че - за многото студени и дъждовни зимни дни по нашите ширини една добра всесезонна гума е алтернатива, по която си струва да се замислите".

 

Аз съм напълно съгласен с горното но бих добавил "при условие че минавате под 10к км годишно!". Ясно е че с такъв пробег нито си състезател, нито можеш да износиш пълноценно два комплекта гуми. А по-добре нова евтина гума (особено зимата) отколкото стара скъпа гума....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчайте ми евтина гума 225/45/17 :?

 

Между другото в Германия, цените на гумите са нашите делено на две! :) Ако имаш познат който пътува, да ти вземе от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.