Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Теч на масло от скоростната кутия


pemast

Recommended Posts

Здравейте на всички горди, настоящи и бъдещи собственици на автомобили с марката Skoda.

Преди седмица си купих Skoda Felicia 1.3GLXi, внос естествено от Италия, макар да беше с германски транзитни номера. С чешкия мотор взех полека-лека да свиквам, но установих, че има теч от скоростната кутия. Маншона на лоста, който влиза в ск. кутия е скъсан, а изпод него капе масло. Става въпрос за сериозен теч, не просто омасляване, чак имам чувството, че синхронизаторите започнаха да не действат.

Въпросът ми е - семерината, която най-вероятно изтърва, лесно ли се сменя, в смисъл необходимо ли е демонтаж на кутията от мотора или излиза навън. Ако някой го е правил този ремонт, а съм сигурен че има такива, нека сподели опита си, ще съм мнооооого благодарен.

 

P.S. Имам идея да си слагам газова уредба, но познати ме плашат, че ще имам проблеми впоследствие с работата на бензин /мотора е моноинжекция/. Има ли резон в предупрежденията, все пак уредбата ще е BRC или LOVATO?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По повод теча не се притеснявай - семеринга се сменя много лесно ... избиваш един пружинен щифт на опашката на привода , хубаво е да зачистиш с пиличка ръбовете , които остават в отвора на щифта и след това вадиш стария семеринг и маншон , набиваш новия и проверяваш нивото на маслото в скоростите .

По повод газовата - моноинжекциона е най - благодатната почва за газова уредба ... в смисъл не чакаш да изпразваш карбуратора , не гърми и е евтина за монтаж и поддръжка , тъй че слагай и не му мисли .

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този семеринг ли става въпрос?

http://images19.snimka.bg/003654840-big.jpg

http://images19.snimka.bg/003654842-big.jpg

Питам защото и аз трябва да го сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да не се объркаш , че има една алуминиева кутийка с един пасфателен болт хваната и след нея има втулка , която се явява преход и без да я свалиш нея семеринга неможеш да го смениш ... ако е по - стар може да се с привода на Фаворита / по- добрия вариант според мен / там има каре и няма болтове , ам е само пружинния щифт ;)

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалих маншона и наистина от там капе масло. Преди маншона /откъм купето/ има една втулка с нещо като свинска опашка отгоре /метална/. След това има нещо като каре или шарнир с болтове за демонтаж или разглобяване. Маншона е захванат само от страната на скоростната кутия /има набита стоманена втулка в карпуса на кутията и на нейния борд е закачен/. Семеринга явно е вътре в тази втулка. Въпросът ми е как да измъкна семеринга от леглото му, защото не се вижда, а и бъркайки с отверка не усетих гума или нещо подобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и на мен ми се стори, че е така ама викам първо да попитам. С питане и до Цариград се стига 8)

Благодаря, колега!

P.S. И моята Шкодичка е комби с голяяяям багажник :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.