Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

skoda 120/130


OPELjiq

Recommended Posts

Имали почва въпросния автомобил от към тунинг на двигателя и екстериора(брони прагове и т.н.)Скоро време може да получа таквас шкода и искам да я напомпя.Няма ли да ми излезе скъпо не познавам колата въобще и сигурно ще ми е трудно.До колко коня може да се направи.Колата е в движение и е в ред общо взето но неми се рискува щото може да откупя семейния кадет генерация Д и да го направя луд.Да не да взема шкодата да стигна кривата круша и да ме е яд че несъм взел кадета.Понеже кадета го познавам като брат ми,ще ми е лесно да го тунинговам щото е технически изряден и има по-голям потенциал.Кажете кое да избера но не бъдете безпристрастни въпреки че форума е шкодарски

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Земи по-добре Кадет-а щом го познаваш... Не си вгорчавай животеца с таквиз колички, да не останеш изненадан, както пишеше в един друг форум, като "мераклийска ръка в гащи на травестит" :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще требе да изчакаш по-учените глави относно 120 моделите да се поразбудят, че сега къртят и сънуват тунинг :mrgreen: Па и ти к'во си се ококорил по това време - легай и намини утре да видиш, какви идеи имат колегите за това, какво може да се направи. А ако не те лови сън - разгледай раздела "Оптичен и силов тунинг", както и някои теми от раздела "Сам се справих"... За реализирани мечти става дума в заглавието на 1-2 теми там...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят 742.12/12Х има възможности за тунинг, макар и с някои ограничения-те са свързани с това, че коляновия вал лагерува само на три места, което пък снижава доста ресурса на един такъв двигател. Кво се прави: шлайфа се цилиндровата глава с 1 мм, което вдига степента на сгъстяване; това се комбинира със смяна на разпределителния вал с такъв от 1.3 двигател от Фаворит ; има и по "спортни" валове, но трудно се намират. При смяна на вала се наглася и аванса на запалването на по-ранно. Други някои работи са смяна на буталата с такива от 120 GLS (изпъкнали), смяна на клапаните с разширяване на леглата им, слагане на сегменти от ЗАЗ за издръжливост на по-голямо топлинно натоварване.

Нямаш си представа колко подобни теми могат да излязат с търсачката тук и във форума на dir.bg

И според мен Опеловия двигател ще се тунингова по-лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

писал си в заглавието че става дума за шкода 120/130 има разлика в окачването , като на 130 ката е със сухи полуоси който търпят по мощни двигатели.

 

каква точно ти е идеята???

 

ако е да я направиш красива кола>> както си писал прагове брони и тн... на шкодата бих се изкефил повече пък и това е соц кола която като е пипната и изглежда по яко.

 

ако ще правиш някаква бегачка с як двигател и да я юркаш по цял ден единствения (+) на шкодата е че е със задно и може да правиш дрифтове разни и подобни изпълнения : ето за вдъхновение едно клипче с колега от форума http://vbox7.com/play:d29b36cc

ако не се лъжа е с оригиналния двигател който е 52 коня

 

успех и ни дръж в течение с решението ти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз пиша нощно време щото тогава работя.За кадета още не съм питал наще дали ще ми го дадът и малко ме самнява.За шкодата искам тунинг отвън което ми е лесната част но по двигателя искам да кача по-малко от 20 коня а те всъщност колко коня са и колко км/ч вдигат,шкодата е или 120 или 130 модел.Ама пък как ме сърбят ръцете за кадетаааа.... :D ша стани бичме.Притеснява ме че няма да мога да намеря "тунинг" частите за шкодата че в ямбол сме ограничени от магазини и морги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако скодата е 130 ми трябват някои неща и ако ти се ориентираш към опела (се пак познаваш колата а и не искам да те плаша но няма да сложиш ефтини лети джанти и други трудно намираеми части ) се обади или ми пиши на лично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах шкодата искам да я боядисам да и сложа брони прагове спойлер джанти спортно гърне цялостно озвучение,интериор и тунинг по двигателя,до към 80 дай боже повече коня.А при кадета повече ще се стремя към двигателя и интериора,за отвън просто приятна за гледане кола ,стегната лъсната тук там барната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми колега незнам ако намираш лесно джанти на 130 миниметра лети имаш кам 300 400 лева за мотор за тея 20 коня за музиката и другото незнам според мене (нали искаш мнение) караи си кадета и ни остави шкодите на нас да ни белеят косите за 1500 лева да си праиме ремонт на заден мост с скорости ](*,) за споилери оригиналните са доста скъпи ако искаш колата да изглежда като LR, интериор оригинален няма да намериш лесно с подглавници и тн

 

 

пп не забравяи

1 аз имам шкода ходя и по маките и знам кои са и миносите при тунинга по точно ( в момента сам в фаза сабиране на части и наи вече на пари ) но нещата сам ги проуил мн преди да се запала

 

2 опела е кола която има ефтини части (намиращи се ) един комплект джанти с гуми е 200 кинта брони си има в магазина от гси варианта и тн интериора пак астра гси стои мн шик и много други

 

3 да шкодата ще е наистина единственна както я направиш но кога ще стане това? и дали няма да си останеш с мечтите като някои от нас?

 

4 наи ВАЖНОТО ако имаш 2 3 хиляди лева на един път да вкараш в шкода 120 направи го но помисли много добре и по дългичко

 

късмет от мене ще ти трябва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За шкодата искам тунинг отвън което ми е лесната част но по двигателя искам да кача по-малко от 20 коня а те всъщност колко коня са и колко км/ч вдигат,шкодата е или 120 или 130 модел.Притеснява ме че няма да мога да намеря "тунинг" частите за шкодата че в ямбол сме ограничени от магазини и морги

 

За оптиката може да намериш само с поръчка/нещо добро/. Откъм двигател също. Слагаш бърз вал,вебери,шлайф на главата и олекотени бутала. Подобрено охлаждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за бронийте не се притеснявам щото или ще си ги правя изцяло на ръка или ще взема от някоя кола и ще я преобразя това поне го мога и съм го правил а ако немога да направя по-мощен ще остана с бронийте.Апък може да взема шкодата и да я правя а ако ми дадът и кадета си го оставам а шкодата я махам или ще ги правя и двете коли и после ще продам шкодата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен вземи първо направи едно - две кръгчета със шкодата, прецени колко те устройва динамиката й, не забравяй че е почти 1200 cm3 и цели 55 HP, и после пак си помисли дали това е твоята кола ;)

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още нещо, което си е чист факт - шкода е концепция от 1964-та... с не особено кардинални разлики от тогава...

не се опитвам да те разубедя, просто наистина си помисли добре, че после ще е тъпо да разбереш, че не те кефи...

може да хвърлиш едно око и тук (ако не си го сторил вече), някои колеги не си поплюват: http://skodaclub-bg.org/forum/viewforum.php?f=30

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм около 185см... във 120-ката не ми беше тясно , като се качих във Фаворита ми беше тясно, заради блока на парното, но свикнах, а всеки който се е качил на съседната седалка и на Фаворита и на 120-ката казва че е много широко :) аз ги карам да си дърпат седалката назад докрай , а те не искат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в нашето семеиство има 120 л и vw jetta и всички казват че в скодата им е по широко . Аз съм 175 сантиметра и карам на 3 зъпчета преди максимума (шкодата)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.