Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Ламбда-сонда


ikonoma

Recommended Posts

Преди малко закачих колата на VAG-COM и дежурната грешка за ламбдата си беше там. Изтрих я и пуснах VAG Scope да видя графиката на напрежението и. Обаче никаква я нямаше. Напрежението се изменяше от 0,03-0,04-0,05 V, като изменях оборотите от празен ход до към 2500. Мисля, че е пълен крах. Какво ще кажете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ти на газ ли я караш?

Ако си на газ, не е фатално, че не ти работи ламбда-сондата.

Ако си на бензин, трябва да я смениш обезателно.

Доколкото знам, тези сондички се сменят доста често, но не съм компетентен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко закачих колата на VAG-COM и дежурната грешка за ламбдата си беше там. Изтрих я и пуснах VAG Scope да видя графиката на напрежението и. Обаче никаква я нямаше. Напрежението се изменяше от 0,03-0,04-0,05 V, като изменях оборотите от празен ход до към 2500. Мисля, че е пълен крах. Какво ще кажете?

 

Така както го описваш lambda-та е заминала на 100%!

Ако си на газ, но не с газов инжекцион, можеш спокойно да си караш така. Но ако си с газова инжекция или караш на бензин задължително сменяй ASAP!

 

Поздрави

 

PS: Зимата ако палиш на бензин също можеш да имаш проблеми ако ти е скапана lambda-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата май е с този проблем от както сме я купили. Когато сме ходили на диагностика по други поводи двама майстори(включително и ЕТ в Горна Оряховица) казаха, че грешката идвала от "лошите ни бензини". Скоро си взех кабел и реших да проуча как стоят нещата. Видя се ясно, че е ламбда сондата. Тази грешка я дават за прекъснати кабели, ниско ниво на бензина в резервоара и повредена ламбда сонда. Бензина го изключвам на 100%.

Проблеми с паленето никога не е имало даже и в големите студове. Даже се подава доста богата смес, която е нужна при студен двигател. Обаче когато е горещ двигателя и се опиташ да го запалиш рядко пали от първия път, може би защото се дави.

Разхода ми се струва, че е леко висок като за моето каране. Над 100 не вдигам, пускам по инерция(разбира се със запален двигател), а ми дава 6,5-7 извънградско, а по книжка дават 5,8.

Газова нямам, затова се захванах с тази работа.

Само искам да се уверя, че няма прекъснати кабели, защото няма да и е за първи път. Впрочем единствените ми забележки по колата са от фалшивата инсталация. Сменил съм няколко кабела с НЕнарушена изолация, а вътре са оксидирали под формата на син камък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече мога да се похваля! :D

След яко напъване и псуване със звезда 22 старата ламбда се предаде. Сложих новата NGK и преди малко изтрих запаметената грешка от компютъра. Междувременно пуснах и графикатa да я видя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.