Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Фабии с чешки двигатели


ikonoma

Recommended Posts

Fabia 1.4 MPI с 8 клапана e с чешки мотор и е произвеждата до 2003 ако не се лъжа, като блока им е на основата на този от 1000 МВ, 105, 120, Favorit и Felicia 1.3. Не съм сигурен, но мисля, че в началото, когато излезе модела, имаше Fabia с 1.3 или 1.6 литров мотор, пак правен от чехите. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От преди фейслифта всичко под 75 к.с.

Този ДВГ за който Гогата пише е тип АМЕ. Без капак си изглежда, точно като старите Шкодови мотори. Имаше един 1-литров, само за Junior-а. Аз за това се сещам.

Този дето го монтираха на Фелицията 1.6 75к.с., си е VW.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят е 1,4 МПИ- 2001 година.

Когато ходих на преглед, човека каза, че двигателят ми е чешки.

Незнам дали това е добре, или не, но се гордея, че съм с чистокръвен чех под капака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят е 1,4 МПИ- 2001 година.

Когато ходих на преглед, човека каза, че двигателят ми е чешки.

Незнам дали това е добре, или не, но се гордея, че съм с чистокръвен чех под капака.

 

Ако е чешкия (Шкодовия за който Гогата говори) можеш само да се радваш. Изобщо не е капризен, издръжлив е и е евтин за поддръжка. Следиш му свещите да са в кондиция и тва е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят е 1,4 МПИ- 2001 година.

Когато ходих на преглед, човека каза, че двигателят ми е чешки.

Незнам дали това е добре, или не, но се гордея, че съм с чистокръвен чех под капака.

 

Ако е чешкия (Шкодовия за който Гогата говори) можеш само да се радваш. Изобщо не е капризен, издръжлив е и е евтин за поддръжка. Следиш му свещите да са в кондиция и тва е!

 

Да се надяваме, че наистина няма да имам никакви проблеми. Досега съм сменил само свещите, и ангренажна /незнам дали се пише така/ верига, заедно със зъпцине й.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят е 1.4 2001 г. AZE, значи би трябвало да е чешки. Вече навъртя 96000 и този месец се появиха проблеми с оборотите на празен ход. Има едни леки вибрации и от време на време оборотите падат рязко, по някога дори и гасне. Ходих в ЕТ, казаха че е от дросел клапата и я почистиха. Оборотите наистина се стабилизираха, но леките вибрации на празен ход си останаха и според ЕТ "ами то този тип двигател след определени километри си е така". Този отговор, дето най го мразя. Та, как мислите, наистина ли на този двигател след определени километри, се появяват неизлечими вибрации на празен ход или да продължавам със собствени сили да търся проблема? Досега съм сменял свещи на 60 и верига на 90.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.