Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Маслото на скоростите-проверка, откъде


PETYO

Recommended Posts

Еми в такъв случай бих предпочел да направя следното:

1. Отивам до масларницата купувам си 3л. трансмисионно масло (не е скъпо 4-5лв./литър)

2. Източвам старото масло

3. Заливам с новото и си smile021 и се кефя на слънцето smile112

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не си в час с цените ... отиваш в масларницата , взимаш 3 литра по 12 - 20 лв. литъра / зависи с каква марка ще те хлъзнат / и после цяла седмица бичиш с адския транспорт , щото няма да ти се ще да я погледнеш ;)

По - лесно е да вземеш ключ №9 или гедоре с дълго удължение , отвиваш ботчето на контриращата планка , изскубваш привода барабар с жилото от скоростите и ако през дупката се вижда нивото на маслото не пипаш нищо , ако е по - ниско си вземаш кило за доливане от най - близкия магазин на Шкода , доливаш и караш .

Успех!

 

П.П. Единствения невидим теч от скоростите може да е на привода на скоростния лост и ако от там не тече т.е. не е омаслен маншона хич и не ти трябва да го гледаш ... всички останали се виждат поглеждайки отгоре , а твоя двигател ми се видя прилежно заплакнат :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, аз като взех колата двигателя не беше много мръсен :) , но го позаплакнах като го бях разхвърлял да сменявам вериги, туйти - онуйти ;)

 

Еми незнам човече, но купувах преди година, година и нещо някакво масли на Приста за около 4-6лв., но може и аз да съм в грешка- не споря се пак беше отдавна (относно маслото - такова ми препоръчаха да взема)

 

И само едно нещо не разбрах колега :

и после цяла седмица бичиш с адския транспорт , щото няма да ти се ще да я погледнеш Wink
какво искаше да кажеш с това???
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата за смяната на маслото в скоростите е разисквана безброй пъти и всеки си има свое мнение по въпроса ... аз не съм фен на честите смени и особено пък с масла от класа на Приста , Диона или Емера ;)

И като питаш мен ако всичко си е наред по колата / скоростите се включват лесно , не вият / това са си 50 - 60 лв. хвърлени на асвалта вместо в резервоара ... та за това няма да ти се ще да я гледаш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си засечка и тя се вижда много добре , а също и опашката на пластмасовото колело на привода може да служи като мярка - има ли по нея масло няма ядове ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си засечка и тя се вижда много добре , а също и опашката на пластмасовото колело на привода може да служи като мярка - има ли по нея масло няма ядове ;)

 

Колега ще те помоля да ми обясниш малко по подробно и по разбираемо , защото живо се интересувам да видя има ли там смаска или не :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е проста ... както ти описах вадиш целия привод на километража заедно с жилото и колелцето му завършва с една опшка около сантиметър дълга и около 8мм. дебела , тя се фиксира в един отвор , който се вижда през дупката на привода и е оформен като стъпало и ако това стъпало е покрито с масло , или при изваждане на привода по опашката има масло нивото е екстра ... ако не го отскубеш да го видиш незнам как по - образно да ти го опиша :oops:

 

jilokilometraj.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.