Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Прецакана въздушна възглавница


ivan_kostov

Recommended Posts

Привет на всички. Имам Октавия 2, 1.9 тди и бях преди седмица на автомивка. Досега не съм имал никакви проблеми, ходя 2 пъти в месеца да я мият, но този път като се качих светеше показателя на таблото че не ми работи въздушната възглавница. Мислих че може като поизсъхне да се оправи но досега никаква промяна - светва и не изгасва. Честно казано не ми се ходи до ЕТ, има ли начин някъде другаде да проверят колата, без да пипат много много и от ЕТ да разберат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква връзка намираш между автомивката и светването на лампата? Относно сервиза - хич не се чуди, ходи в ЕТ. Надали ще ти е приятно да не ти признаят гаранцията при евентуален дефект. Може като обслужване да не са върха, ама в сервиза за кадърни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гаранционна ли е колата ВИНАГИ ХОДИШ ТАМ ОТ КЪДЕТО СИ Я КУПИЛ!!!

после ще береш ядове , ако е дефект както казва гогата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква връзка намираш между автомивката и светването на лампата? .

 

 

абе и аз не намирам връзка ама едно приятелче с пунто 2000г след миене на двигателя му светна лампата и проблема е същия като на колегата. Нещо някаде се ебава от водата и ми е интересно какво е??

 

Ходи в ЕТ и после ни разкажи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Имам Октавия 2, 1.9 тди и бях преди седмица на автомивка. Досега не съм имал никакви проблеми, ходя 2 пъти в месеца да я мият, но този път като се качих светеше показателя на таблото че не ми работи въздушната възглавница. Мислих че може като поизсъхне да се оправи но досега никаква промяна - светва и не изгасва. Честно казано не ми се ходи до ЕТ, има ли начин някъде другаде да проверят колата, без да пипат много много и от ЕТ да разберат.

 

Ако са ти измили двигателя, има опасност да са намокрили някой електронен компонент (комп-а) и от там да идва проблема. Трябвало е още в момента, в който си забелязал сигнализацията да говориш с шефа на автомивката. Дори и да я закачиш на VAG-COM, няма да покаже нищо друго, освен самата грешка, която вече виждаш чрез лампата на таблото ти. Може обаче да е просто дефект. За това - разходи се до ЕТ, но личното ми мнение е (особенно ако колата е в гаранция), че може да спестиш обяснението за автомивката пред тях - демек - светнала е лампата ей така - изведнъж ;) Успех в разрешаването на проблема и когато всичко се оправи - пиши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе и аз не намирам връзка ама едно приятелче с пунто 2000г след миене на двигателя му светна лампата и проблема е същия като на колегата. Нещо някаде се ебава от водата и ми е интересно какво е??

 

Наско, то затова в книжката към колата си пише да се избягва миене на двигателя. Като прочетох за автомивката, си помислих, че купето са мили и изобщо не загрях, че може и за двигателя да става дума. А колегата ако го е миел по два пъти в месеца, както пише по-горе, хич не съм учуден, че са се появили проблеми. Стискам палци в ЕТ да му открият проблема бързо и да го решат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от мокренето на двигателя. Намокрена ти е буксата в ШОФЬОРСКАТА СЕДАЛКА. Отдолу е и трудно се намира, но лесно се мокри. При преглед за грешки ще ти даде "DRIVER'S SENSOR RESISTANCE TO LARGE OR NO SENSOR" и някакъв номер на грешката. При преглед се изчиства. Внимавай друг път да не мокриш седалката (под нея). За съжаление трябва да ходиш до Еуратек. Всъщност може и на всеки сервиз, който разполага с VAG COM програма. Дунев моторспорт например. За други сега не се сещам.

П.П същото се получава понякога ако ти падне адски акумулатора. При проба да запалиш го изстискваш до дупка (най-често във времето за теста на еърбега - никой обикновено не чака да загаснат всички лампи) и тогава токът пада максимално - оттам - голямо съпротивление на буксата - оттам и грешката.

При мен се е появявала сто пъти (по една от двете причини, описани по-горе) - т.е. по моя вина. И вече си знам. VAG COM - изчистваш проблема и си готов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам че не съм се уточнил но не съм мил двигателя. Това е странното. ходя като всеки на автомивка - само външно и купето прахусмукачка, но може и от мокрите стелки нещо, ще послушам май съвета на Bobi Doctora. Боби, а тази букса като се намокри после явно не изсъхва бързо или изсъхва ама вече белята я има.

и все пак - Благодаря за отговорите на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто грешката остава записан в компютъра и свети на таблото.

На моята ми беше изгорял датчик на ABS-а. Смених го и продължи да си свети. Един път в движение угасих двигателя и го запалих при натисната спирачка и се оправи. След това я закачах на VAG-COM, който потвърди, че грешката е изтрита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам че не съм се уточнил но не съм мил двигателя. Това е странното. ходя като всеки на автомивка - само външно и купето прахусмукачка, но може и от мокрите стелки нещо, ще послушам май съвета на Bobi Doctora. Боби, а тази букса като се намокри после явно не изсъхва бързо или изсъхва ама вече белята я има.

и все пак - Благодаря за отговорите на всички.

 

Тя и да изсъхне - грешката си остава записана. При по-старите модели се чисти както казва иконома. При по-новите - задължително на VAG COM за прочитане на грешката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби мерси, всичко е ясно. Остава един въпрос който няма как да пропусна. Понеделник заминавам на море 1 седмица а до тогава остава... хм неделя. Щом мога в Дунев да отида а не в Ет може ги ще ги предпочета. Там как стават нещата като цяло, бързо или те моткат и какви са парите. А в крайна сметка ако пътувам и не дай си боже се наложи отварянето на въздушните възглавници има ли опасност това да не стане или това и просто проблем на датчика и на таблото.

те въпросите станаха повече от 1 ама... надявам се да не се разсърдите.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ivan_kostov, аз пак да питам - гаранционна ли ти е колата? Защото ако е, най-добре е да отидеш в ЕТ или оторизиран сервиз, за да си нямаш евентуални ядове в последствие. Не мога да ти кажа колко ще струва, но ако колата е гаранционна не би трябвало да плащаш, май това е още една причина да отидеш в ЕТ. :) Относно пътуването - аз лично не бих пътувал с неизправни еърбези. В края на краищата всичко се случва, недай Боже, а живота на теб и на семейството ти е по-важен от всичко останало, така че не си прави експерименти. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.