Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Отношението на другите форуми към нас


NightSpirit

Recommended Posts

Тези дни имах малко повече свободно време на работното място (лято е \:D/ ) и го уплътних с "разходки" из автомобилните форуми. По принцип в повечето форуми съм влизал по един или друг повод, но редовно посещавам само нашия и този на Пежо. За съжаление по някаква необяснима причина в повечето форуми мнението за нашата марка НЕ е изобщо добро. Може би повечето си спомнят, че наскоро имаше една тема за Окти или Алфа 159, когато в Алфа форума бяха изписали за Шкодата всевъзможни глупости. Вчера гледам в Пежо форума, където са пичове, но малко ми се развали мнението за тях, пак тема за Октавия, пак само отрицателни мнения. По други форуми е същата работа. Общо взето голяма част от колегите нещо не ни харесват (колите, не нас лично).

 

Та реших да пусна една тема да ви питам вие какво мислите. Защо се получава така? Аз лично имам положително мнение за почти всички марки коли. Е.. и аз имам фаворити, но като цяло оценявам факта, че всяка кола има своите достойнства и недостатъци. Нека на който му е интересно да си каже мнението. Темата може да се развие и в още една насока - вие кои марки харесвате като цяло или пък кои форуми са ви направили положително впечатление (с компетентност, взаимопомощ и т.н.).

 

P.S.: Едва ли някой от Ауди форума влиза тук, но искам специално да ги поздравя момчетата. Форумът им е супер (за колите да не говорим!), в основната си част мненията са интелигентни, сдържани, безпристрастни... И е единствения форум в, който прочетох хубави неща за Шкода.

http://audibg.com/index.php?showtopic=3 ... 0%E1%E8%FF

Бравос на колегите, да са живи и здрави!

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е до комплексарщина. Затова не толерирам изказвания от вида:

"немското е със солидно качество, а френските са ч*кии"

"реното вози хубаво виж голфа какво е дърво"

и още много примери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам май на комплексщина ги избива...понеже явно едно време ауди не са правили 120 л и затова сега те са отгоре не искам да кажа нещо точно за ауди и пежо и т.н. всяка кола си е и добра и лоша///имаме много от хората тук карат и други коли...и никой не пее срещу тях...аз лично колкото пъти съм посещавал форума на пежо не ми е харесвало какво ми отговарят и как се заяждат...докато форума на фолксваген е пълен с готини хора каращи голфове и т.н. ама са супер любезни и готини...

мисля че тук в бг трудно ще приемат шкода и лада и москвич ,ако някога се развият последните,за равни на западноевропейските марки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами повечето хора като чуят "Шкода" и си представят 120 Л или Фаворит в най-добрия случай. 80 % от хората, на които се похвалих с Румстъра ме изгледаха учудено и попитаха в общи линии "Добре де, `що не си взе "западна" кола?". Но, ако мога да перифразирам поговорката - Кучетата си лаят, Шкодата си върви :mrgreen: .

 

 

П.П. Специално в Пежо форума според мен е пълно с комплексари, нали почти всяка неделя минавам покрай Александър Невски, по времето когато си правят сбирки там и виждам каква парвенющина се шири по въпросните сбирки :? . Нищо лично де, познавам и доста готини хора, които дращят в този форум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами повечето хора като чуят "Шкода" и си представят 120 Л или Фаворит в най-добрия случай.

 

Точно така е. И това е най-тъпото и смешното, защото идиотите сравняват 120-ката с новите BMW-та. Еми няма как кола примерно от средата на 80-те да изглежда добре до такава от 2000г. Старите Шкоди защо не ги сравняват с връстниците им - Лада, Москвич и т.н. Когато из БГ се движеха само соц возила Шкода беше /била е с класи отгоре. И точно понеже старите Шкоди са чудесни коли и доста надживяват времето си така да се каже "навлязоха" в по-новата епоха, когато почнаха да се вкарват Мерцедеси и БМВ-та. Естествено е Шкодилаците в един момент вече да не изглеждат блестящо. Говоря в глобален аспект, иначе има фенове, които правят старите Шкодаци да изглеждат като реликва, за радост гледам, че има такива във форума. Техния случай е друг. Мисълта ми е, че представата за Шкода е 105, 120, НО съпоставена с модерни коли от 90-те и новия век. Ако старите Шкоди се сравняват с другите срари коли и новите с новите нещата са много по-различни. Аз не живея с мисълта, че Шкода е най-великата марка в историята, но далеч не е и толкова лоша, колкото си мислят много българи.

 

 

P.S.: "Добре де, `що не си взе "западна" кола?" ме разби тотално! smile032 Румстърино е супер симпатяга :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплексари колкото искаш в този свят ... и наистина както каза Gogata ... на доста хора като им кажеш Шкода си представят 120л или Фаворит .. и почват да се стряскат и се замислят дали е кола .. ;);)

 

P.S: Ние си харесваме Шкода и защитаваме марката ... а тези които имат Ауди много ясно че ще защитават Ауди ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами защото всеки си гледа неговата кола

аз имам лична кола ФИАТ и служебна Шкода

не мога да кажа нищо лошо и за двете

например много хора на са имали ФИАТ и говорят наизуст

същото важи и за Шкода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шкодата не е най-добрата кола на света но за парите си е най-добрия избор...

Много хора като се качат на Фабия и Октавия оставят като гръмнати...

 

както и за 120ката...до къто един човек не е имал или карал шкода .няма смисъл да му се обяснява...нека пробва..

 

Само ще дам 1-2примера...давам на едни приятели да я покарат малко. и първите коментари бяха леле къф е тоя волат да не си му правил нещо...или мн лесно влизат скоростите... и т.н

просто smile194 smile194

 

пп-Ако имаше АБС АИРБАГ и Климатик...нямаше да я сменям :mrgreen:

 

оff :oops: Закво ти е да сменяш ... пази си 120-ката ... гледам че в подписа се мята някаква фабиа .. тя си има всичко .. обаче не се похвали че си е купил .. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Всичко е въпрос на вкус и .... сантименталност. Който е карал Шкода и се е грижил за нея пак Шкода си купува. Който не - кара друго.

Иначе за италянките - лошото отношение към тях идва от ниското качество. Уви - факт. Само най-скъпите им модели са с добра изработка, но и те не се "харчат" поради лошия имидж. Да не говорим за трудните ремонти. Като стана дума за ремонти те са сложни и при френските коли. Изобщо не е нормално заради една полуоска да се налага демонтаж на целия двигател. А това е от огромно значение за автомобил на старо....

 

По темата - от форумите в които съм писал съм останал доволен от Opel и Audi. Особено Audi където доста активно пиша. Момчетата са доста отворени и приемат "братовчеди" :mrgreen: За разлика от VW където отношението към всичко различно от Golf е просто покъртително :evil:

"Френските" форуми не съм посещавал поради личното ми нехаресване на колите. Не като дизайн а като качество и поддръжка. Но пак казвам - лично мнение.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е тук все едно не се оплват почти всички други марки

 

хайде да бъдем реалисти

 

Не е вярно, аз лично плюя само рената (ла*ната) :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за форума на Пежо е истина, Бетнли да имаха форум намаше да са толкова надути. А ако погледнем 307 до Октавия.... хм, познайте какъв фен трябва да си за да си вземеш 307л.... наистина малко болен.

А иначе - откакто Шкода вече не е само чешка хората в Европа разбраха че за по-малко пари взимат един наистина качествен автомобил. Разбира се там никой не страда от комплексарщина, която тук в България честно да ви кажа не знам от какво е породена. Така че в Европа вече Шкода е доказана като име а в БГ честно казано не ме грее кой какво си мисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако погледнем 307 до Октавия.... хм, познайте какъв фен трябва да си за да си вземеш 307л.... наистина малко болен.

 

:D Аз бях пред този избор. Понеже имах Пежо преди и много клонях да си взема пак, но 407 е скъпо за мен, а и не е съвсем перфектно. И остана 307 или Октавия. Ясно е какво реших... за сега не съжалявам, дано и за в бъдеще да е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако погледнем 307 до Октавия.... хм, познайте какъв фен трябва да си за да си вземеш 307л.... наистина малко болен.

 

 

оня ден с миро си сием кафето и какво да видим. едно 207 испанка като го загледаш от страни имаш чувството, че след като са наредили калниците и броните са го минали на абриха странично. супер изгладено. загледайте ги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе на мен 307цата на вид ми харесва. Дори много. Особено комбито. Друг е въпроса какво става под капака и вътре. Но това си е въпрос на вкус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм чел отвреме на време и други форуми, даже тук-там и пописвам. В повечето има интересни теми и мнения, като цяло има и по-толерантни хора, а има и такива, които са против почти всички други марки и модели автомобили, а и против техните шофьори. Това се дължи на убеждението, че "моето си е най-добро" и от идентифицирането на собственика с колата си, тъй като изборът на автомобил си е комбинация от емоционална и рационална нагласа. И това е естествено, харесването на даден автомобил е индивидуално и зависи от характера на човека. Аз освен Шкодата имам две други коли и въпреки, че общо взето гледам обективно на тея наща, също не обичам определени марки и модели - или щото доколкото знам са калпави, или щото не ми подхождат, или не удовлетворяват други мои критерии.

В някои форуми все пак масата като цяло е в по-голяма степен "коне с капаци", да речем тея, които са почнали още отначало на по-луксозен и по-нов автомобил гледат по-презрително на старите коли и собствениците им, пък доста други са почнали и са карали дълги години Лада, Шкода или Москвич, та знаят какво е. Интересна в този смисъл беше темата във форума на Ситроен за враждата между немските и френските автомобили, която се превърна в детска работа. Хора, разсъждаващи елементарно винаги ще има, а също и простаци, дето като се качат на по-мощна кола от стария старото Москве почват да избиват комплексите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципа: моето е най-хубавото е силно засегнат при колите. Ако имах лада като първа кола, щеше тя да ме кефи много, щях да обяснявам насам и натам колко е яка и щеше да мекефи примерно Лада Нива. сега мнението ми за тази консерва е че е ужасна.

 

Сега карам шкода заглеждам се по шкоди и ме кефят, но това мое мнение нямаше да е същото ако карах друга марка кола. Това кой какво говори ми е все едно. Факт е че новите шкоди са масови евтини коли(не че е малко 50к лв за един скаут де) и хора с по високи изисквания не им допада името, марката и славата на Шкодичките ни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е че новите шкоди са масови евтини коли(не че е малко 50к лв за един скаут де) и хора с по високи изисквания не им допада името, марката и славата на Шкодичките ни.

 

Бяха евтини, вече качиха цените и като сложиш допълненията да се изравнят с другите на ниво оборудване са 1-1. Даже мичибушито има по евтин вариянт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питате мен колкото повече подкрепяш дадена марка, толкова повече се ограничаваш. Аз мога да си обичам моята Шкода, но това не би трябвало да пречи някой ден да я сменя, да опитам нещо ново, да реша да разнообразя... другото е от типа - френското е буклук.. някак си не е прекалено обвързващо и такива коментари често нямат силни доводи а са въпрос на подучути оттук оттам разни измишльотини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се включа!

1-Евала на пичовете от АУди форума за изказаните обективни и на място мнения!

2-за другите форуми какво да говорим-Алфа-там бяха написали че за нас от Шкода по добро нямало-а те всъщтност в техните мнения освен Алфа-друга кола не съществува!

Четох там пост на Пинко-каква октавия карал и колко проблеми имал(7дрбитомера)-ми да я беше сменил на първия проблем-той не искал да ни разваля пясъчните замъци-ще ни светва явно за Алфата smile168 .Вярно е има отделни единици-който само се трошат(черно овце-но това не значи че е тенденция)Пример:( на баща ми Зафирата-все проблеми имаше-2търбота и н-а на комшията за 250хилки няма и проблем-така е -има си изключения)

Нисан форума-имам един френд от там и отива на среща с тях и те питат с каква кола съм(като чуха различна от нисан) и викат-А тоз не е от просветените!-ЕВАЛА ПИЧОВЕ smile150 !

За другите форуми какво да коментирам-всеки си мисли че кара най-хубавата кола-а другите марки не съществуват!

 

Както и преди сме казвали-всяка кола си има достойнства и история най-вече!

Наскоро имаше един навитак да си взема Фабия Рс и ме пита-Ти защо Шкода Фабия Рс си взе-аз му отговорих направо!

 

1-още докато излезе ми хареса

2-нямах възможност да си взема кешова кола,а на лизинг(следователно Фабията е супер вариянт за нова кола)

3-търсих малка и добре изглеждаща спортна кола-да е пъргава

4-ако за 30к си намериш нова кола с 131к,6ск,КСЕНОН,такъв салон-ЕЛА МИ СЕ ОБАДИ!

 

Ето ги моите доводи-нека сега Алфисти,ПІинджелисти и тн-да посочат кола от тяхната гама за 30к с такива характеристики(даже Поло със 131 к е леко по скъпо и няма КСЕНОН)!

Цялото съчетание от такива неща не моеж да го намерите при друга марка!

Вярно ще има с повече екстри-но за сметка на дригателя и тн!

Мисля е ме разбрахте за какво говоря! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm,

 

Ти едно нещо не разбра - както се отнасяш с техниката така и ти се отблагодарява! Редки са изключенията когато въпреки доброто отношение техниката се скапва неочаквано. Уви - техника е!

Относно бедната гама - мисля че е напълно оправдано. Шкода е под шапката на VW и не може да се очаква да се пусне пълната гама двигатели на концерна. Все пак престижа трябва да си остане в VW. И въпреки това твърдя че гамата е напълно достатъчна. Да не говорим че 200 коня са доста! Ти подскачеше при мен с 90 коня, как ли би реагирал при 200 ;) Или ако бях настъпал наистина :mrgreen: Та смятай че моторите са напълно достатъчни дори за гонки....

Друг е проблема на Skoda - бедно оборудване. За цената си колата е добре оборудвана, но поискаш ли екстри и се оказва че списъка се събира на една страница. При това сервиза отказва гаранция ако направиш сам каквито и да било промени. И това отказва доста хора.

 

Айде че пак се отплеснах....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ли ... щото само ние май си задаваме тоз въпрос и защото все още не са ни увряли глави и неможем да приемем чуждите интереси и вкусове за нормални и все още се делим и се люспим като тез тикви дет работят срещу коня ](*,)

Не съм враждебно настроен , към нито една марка и феновете и , но си имам препочитания , които съм изградил на базата на това , което съм видял и съм правил , а всичко останало е лаладжийница .

Ай НАЗДРАВЕ smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm,

 

Не ти пожелавам, но е възможно да си вземеш Ауди,VW или кола от каквато и да е "престижна" марка, която да се чупи повече от Шкодата. Не си мисли, че 120-ката като се чупи постоянно(за това аз си мисля, че не е виновна колата, а собственика) и новата Шкода ще се чупи постоянно.

 

Ако щеш вярвай, но имам Лада, на която последните 5 години(а и преди това) не съм дал стотинка за части и ремонти, а само за гориво и други консумативи, като масло и смяна на скапания изпарител. Но такава кола се уважава и не се юрка като за последно.

 

Уважавай колата за да те уважава и тя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замисли ли сте се че най - мощния мотор на шкода е на Супърб 2.8 V6 и там има няккав супер изцеден 2.0 200коня на октавия VRS. Как очаквате някой, който не е фен, ей така да налее пари за кола с такава бедна гама мотори, а и коментарите относно шкодите, спират хората да рискуват с покупката на шкода, и да се пренасочат към нещо със доказано качество (сааб, волво, орел, VW, ауди, хонда) носи се лоша слава, просто е така. имат вина тея тъпи изцепки от рода на 3цилиндровата фабия 1.2, октавията 1.6 .... Fabia SDI(кой вече прави дизел без турбо, това тромаво отроче на шкода) Те развалят имиджа на шкодите от новото поколение, със свойте надомислици Дори и аз бих си взел шкода, само с подарени пари, защото вътришния глас ми казва че скоро ще и се развали нещо. Цялата работа според мен е че ниския клас на новите шкоди не са измислени правилно, а високия клас е с цени, който достигат тези на по пристижни марки и никой не иска да рискува със шкода

 

 

Сашо, вместо ние да се замисляме, вземи ти да се замислиш преди да напишеш нещо.

 

Бих се радвал да ми посочиш "бюджетен" автомобил с много по-голяма гама двигатели от Шкода, не за друго, просто казваш, че бедната гама мотори отказвала хората да си купуват Шкоди...само ще ти спомена, че новата Фабия се предлага със 7 агрегата,като излезе RS-а ще станат 8, малко ли ти се виждат? А 1,9 атмосферния дизел - "тромавото отроче на шкода", като за начало не е отроче на Шкода, а на VW ;) и не е точно тромаво. Цялата работа била там, че новите евтини Шкоди не били измислени правилно...това май няма нужда от коментар :) . Като мислиш, че не са измислени правилно, защо не споделиш с нас идеите си как да бъдат измислени правилно?

А това, че имаш чувството, че нещо ще се счупи ако си купиш нова Шкода...ами има един лаф - "На крива ракета космоса й пречи" (знам и циничната версия, ама някакси не върви тука да я пиша :mrgreen: ), така че, ако ще и Бентли Арнаж да си купиш, ако го караш като джигит и то ще виси през ден в сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.