Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Разход на масло на дълъг път.


rum

Recommended Posts

здравейте! От доста време чета форума и се спрвях без да задавам някакви допълнителни въприси, но ето че изкочи един.

Най - после дойде време да ида малко на моренце :D. Знам, че шкодичката ми (105 L) гълта 8000мл/1000км (масло) и се чудех на колко километра трябва да спирам за да доливам масалце и трябва ли да изчаквам някакво определено време или слизам, доливам, качвам се и паля!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега предполагам че си искал да напишеш 800 мл на 1000 км...иначе става страшно...ами аз ходих на море с мойта която харчи така...и тук и сипваш малко над средата на щеката и като спреш на някоя заведение или бензиностанция да починеш изчакай 15-20 минути да видиш как е маслото...аз лично долях масло чак когато тръгнах на обратно от морето към софия...купи си 1 литър масло и си готов...но като тръгнеш поне след 200 км и не повече от 350 км погледни как ти е маслото дали всичко е наред да не станало нещо и така...

и лек път///

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявай, за офтопика, но поправи заглавието!!!

В дума със 5 букви има 3 правописни!!!

Най-малкото ако някой тръгне да търси - ще намери точно нищо.

Добави в заглавието например "Дълъг път - разход на масло" - поне да има някаква насока в заглавието на темата.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай.

На моята Лада е скапана семерината от към скоростната кутия и капе масло от там. Не знам дали няма и апетит към маслото въпреки компресията от 10 атм., но на градско се налага да доливам. Миналата година като тръгнахме за морето налях в едно шише малко масло и като се върнах с учудване установих, че не е изяла и грам ~ 570 km.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте! От доста време чета форума и се спрвях без да задавам някакви допълнителни въприси, но ето че изкочи един.

Най - после дойде време да ида малко на моренце :D. Знам, че шкодичката ми (105 L) гълта 8000мл/1000км (масло) и се чудех на колко километра трябва да спирам за да доливам масалце и трябва ли да изчаквам някакво определено време или слизам, доливам, качвам се и паля!

 

Ти от колко време я караш Шкодата и засякъл ли си досега колко масло харчи?

Това за 800 мл/1000 км е допустимата консумация на масло от гледна точка конструкцията на двигателя. Не означава, че харчи толкова. Всъщност консумацията на масло е няколко пъти по-ниска при добър двигател разбира се. Та при нормални обстоятелства едва ли ще се наложи да спираш специално за да доливаш. Просто като спреш някъде на равно място 10 мин след загасянето на двигателя провери нивото. Гледай да е около средата на масломерната пръчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В градски условия колата харчи повече масло отколкото на дълъг път. Така че спокойно сипваш малко под максимума и караш. Като изстине колата на морето проверяваш. Ако е паднало под средата пак доливаш. Имай предвид че когато маслото е близо до максимума колата харчи повече!!!

Поздрави и лек път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам я от близо 5 месеца и й навъртях стабилни км. не съм я засичал, защото не знам как става просто ;) , а човекът от който я взех мн си я е гледал. Мисля че двигателя си е в доста добро състояние - екстра си е направо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря колеги за напътствията.

Само още нещо да попитам за маслото! Онзи ден когато досипвах за последно видях, че по капачката на двигтеля от където сипвам маслото се е образувало нещо гъсто с констистенция горе - долу като на грес, но малко по - редичко и черно. аз ще го сменя маслото преди да тръгна, но ве пак какво означава това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Означава, че се получава конденз под капачката и като се смесят дребните капчици вода с маслените пари се получават тези ла**а ( с извинение :oops: ) както когато ти духне гарнитурка на главата и ти смеша масло и вода се получава тази странна смес :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря колеги за напътствията.

Само още нещо да попитам за маслото! Онзи ден когато досипвах за последно видях, че по капачката на двигтеля от където сипвам маслото се е образувало нещо гъсто с констистенция горе - долу като на грес, но малко по - редичко и черно. аз ще го сменя маслото преди да тръгна, но ве пак какво означава това?

 

Означава конденз, т.е. караш на къси разстояния. Желателно е от време на време да го забърсваш с парцал. Ако почне много да го прави може да означава проблем (с гарнитурата примерно).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за газта е вярно.

И се сетих за още нещо - провери си вентилационния маркуч. Нищо че е дебел - запушва се (понякога на самия капак). Като се запуши няма добра вентилация и пак прави тая "боза".

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако всичко е наред с двигателя - никакъв конденз не трябва да се получава на капачката. Това не означава непременно че е духнала гарнитура, а е просто знак че скоро ще имаш проблемчета.

 

п.с. Зимата може да се получава малко конденз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VooDoo,

 

Зимата конденза е значително повече от лятото. Просто температурната разлика е по-голяма.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги извинявам се за офтопика.

 

Другата ми кола е Шкода 120Л, от както я купих от един дядка, съм я карал около 7000-8000км основно във София. Масло грам не съм доливал! Двигателя беше "ракета" , палеше от 1/4 оборот, никакви забележки. Карал съм я тая кола с 160км/ч по магистралата да я пробвам и се представи изключително добре. След 120км/ч като и настъпех газта ускоряваше доста добре и се набираше уникално по баирите към Ябланица... Проблема и е в ламарините - много избнили бе! Пода беше изключително прогнил , ако тропна с крак и ставам като "колата на сем. Флинтстоун" :) праговете ги нямаше, багажника дъното изгнило... дядката беше напълнил дупките в багажника с вестници и нали се сещате че като съберат влагата и започва да гние още по-бързо. В момента с тази кола се занимава един приятел, вече трябва да е готова и трябва да я взима от тенекиджията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.