Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Работата по евтиния Volkswagen напредва


Recommended Posts

http://www.dnes.bg/article.php?cat=8&id=39098

 

 

Освен под марката VW, подобни модели ще се продават и от други марки в групата, най-вероятно от Skoda и Seat.

 

 

То оставаше и Ауди да пуснат евтино А8 :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално, от ВАГ готвят отговор на Логана, че иначе французите ще превземат тотално този ценови сегмент :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не мисля че това, че в най-ниския ценови сегмент ВАГ нямат автомобил ще се отрази на приходите им.... представете си колко Логана трябва да се продадат за да се стигнат приходите от само един Тouareg.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не мисля че това, че в най-ниския ценови сегмент ВАГ нямат автомобил ще се отрази на приходите им.... представете си колко Логана трябва да се продадат за да се стигнат приходите от само един Тouareg.

 

 

Ооо обезателно се отразява. Просто VW имат политика според която пазара е сегментиран нехомогенно - ниския ценови клас VW се "конкурира" със средния ценови Шкода и Сеат. А най-евтините към момента Шкоди нямат аналог в концерна.

А по отношение на туарега съм 100% сигурен че приходите от логан сумарно са в пъти повече от приходите от Туарег (поне за за по-слабо платежоспособните потребители предимно от Източна Европа...то пък като се замисля един "евтин" VW пак ще е предимно ориентиран към пазарния сегмент локализиран основно в бившия "блок" а не за западна европа където потреблението на базови модели е минимално).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва ми се струва тъпо: Понеже Рено са направили евтина кола, която сульо и пульо купува, която не стига, че е толкова грозна, ами е направена и от толкова евтини материали, че като се кача в нов Логан, имам чувството, че колата е на 4-5 год. дай и ние да направим някой конкурентноспособен урод с остатъчните материали от производството на ВАГ моделите :? ... Поне аз така го разбирам !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Redline__, тъпо или не, според мен въпросния "сульо и пульо" :mrgreen: би предпочел немска ч*кия, а не френска такава. Дано поне не изглежда толкова безпомощно като неуДачията. За жалост още доста време пазара в България ще се доминира от коли като Логана, което говори доста зле за икономиката на страната ни, защото в страна с напреднала икономика пазарният дял на подобни модели е много малък. Момчетата от Логан форума са убедени в обратното, но вече съм се отказал да ги убеждавам в каквото и да било.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е, че Логан доминира сериозни пазари като Френския и Руския, където се предлага естествено като РЕНО Логан... Французите били пощуряли по него :smt46

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен лично дизайнът на Логан комби много ми харесва. А и запълва един доста слаб пазарен сегмент - ван в ниския ценови клас.

Даже имаме два служебни логана комби - 1.4 мпи и 1.6 мпи. И двата са доста маломощни. Единия (1.6 високо ниво на оборудване) даже вече ни остави на пътя - от сервиза не казаха какво точно му се е случило. Казаха само нещо по електрониката някакво реле изгоряло...И двата автомобила са на по 7-8 хиляди километра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо обезателно се отразява. Просто VW имат политика според която пазара е сегментиран нехомогенно - ниския ценови клас VW се "конкурира" със средния ценови Шкода и Сеат. А най-евтините към момента Шкоди нямат аналог в концерна.

А по отношение на туарега съм 100% сигурен че приходите от логан сумарно са в пъти повече от приходите от Туарег (поне за за по-слабо платежоспособните потребители предимно от Източна Европа...то пък като се замисля един "евтин" VW пак ще е предимно ориентиран към пазарния сегмент локализиран основно в бившия "блок" а не за западна европа където потреблението на базови модели е минимално).

 

Ами какво се случва във ВАГ си е тяхна работа, мисля че политиката им е добра по отношение на Шкодите което пряко ни засяга. Ауди си е Ауди няма нужда от коментар, виж за Сеат не мога да говоря, малко съм скептично настроен към техните коли.... те май са и единствените които работят или на загуба или на съвсем малка печалба.

А по отношение на конкуренцията - защо вместо Рено и прилежащите и фирми не гонят качеството на VW а трябва да се случва обратното....

Последно - кеф ми е да зяпам постоянно колите които се движат, не пропускам всяка, просто ми е кеф да си ги гледам. и не мога да кажа че Логаните, макар наистина да са много, са повече от Touraeg-ите, защото и те са много а ние сме си държава от както ти казваш бившия "блок". все пак забравяме че сме в ЕС и новите и хубави коли ще стават все повече и повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

А по отношение на конкуренцията - защо вместо Рено и прилежащите и фирми не гонят качеството на VW а трябва да се случва обратното....

Последно - кеф ми е да зяпам постоянно колите които се движат, не пропускам всяка, просто ми е кеф да си ги гледам. и не мога да кажа че Логаните, макар наистина да са много, са повече от Touraeg-ите, защото и те са много а ние сме си държава от както ти казваш бившия "блок". все пак забравяме че сме в ЕС и новите и хубави коли ще стават все повече и повече.

 

Никой не говори за гонене на качество, а за запълване на пазарна ниша :) .

 

Не можеш да кажеш, че логаните са повече от Туарезите :?: :roll: 1500 и кусур автомобила за първото шестмесечие(до края на годината нищо чудно и 4000 да станат) на тази година не са ли повече от, ако не се лъжа, 200 или 250 (и все пак това си е бая цифра за пазар като нашия ;) ) продадени Туарега ? Иначе си прав, че хубавите и скъпите автомобили ще стават все повече и повече. Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога, наистина VW в простичкия си превод означава "народна кола".

И повечето компании и хората вече наблягат на икономичността, но според мен тя е за сметка на други неща. Честно казано бих се чувствал по сигурен в едно БМВ 3ка '95 за тия пари отколкото в логан-а. сега някой ще се захапе за моя пример но нека даде всеки виждането си.

ето едно просто сравнение - 200 Туарега продадени по 80 000 средна цена прави 16 милиона. 2000 логана по 16 000 прави 32 милиона - демек двойно. обаче това е в БГ. да не забравяме че само ЕС е 400 милиона.... в крайна сметка всички се стремим към Туарег нали....

това е стара комплексарщина да не се карат едва ли не нови коли... колкото повече толкова по-добре.... значи вървим по-скоро напред откалкото да стоим на нивото на което на някои им се иска - от преди 30 години.

Поздрави :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога, наистина VW в простичкия си превод означава "народна кола".

И повечето компании и хората вече наблягат на икономичността, но според мен тя е за сметка на други неща. Честно казано бих се чувствал по сигурен в едно БМВ 3ка '95 за тия пари отколкото в логан-а. сега някой ще се захапе за моя пример но нека даде всеки виждането си.

ето едно просто сравнение - 200 Туарега продадени по 80 000 средна цена прави 16 милиона. 2000 логана по 16 000 прави 32 милиона - демек двойно. обаче това е в БГ. да не забравяме че само ЕС е 400 милиона.... в крайна сметка всички се стремим към Туарег нали....

това е стара комплексарщина да не се карат едва ли не нови коли... колкото повече толкова по-добре.... значи вървим по-скоро напред откалкото да стоим на нивото на което на някои им се иска - от преди 30 години.

Поздрави :D

 

е това последното не можах да го схвана... ти искаш да караш над 20годишна бръмчитайка отколкото нова кола??? ами айде всички да караме москвичи и жигулита ;)

 

ПП нямам против стари на години коли, но които са поддържани! и определено не съм ЗА да се карат някакви БМВ-та на по 100години

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И повечето компании и хората вече наблягат на икономичността, но според мен тя е за сметка на други неща. Честно казано бих се чувствал по сигурен в едно БМВ 3ка '95 за тия пари отколкото в логан-а. сега някой ще се захапе за моя пример но нека даде всеки виждането си.

Нещо си в грешка. Колкото една кола е по-стара, толкова по-опасна е тя. В "Fifth Gear", провериха това и си направиха един краш тест, като челосаха едно чистак бърсак ново Рено Еспас и едно 9-годишно Рено Еспас. Резултатът направо ги ужаси. Новата кола "влезе" в старата. И двете бяха с еърбеци, но само при старата се задейства (и това не помогна на манекена), докато при новата се задействаха само обтегачите на коланите. Просто ударът за новата беше прекалено слаб. И това само за девет години разлика!

 

Не знам какво ви харесва в Логана, но аз лично бих дал няколко К отгоре и си бих взел по-прилична кола. Що се отнася до продажбите му в БГ, защото в световен мащаб, все още Шкода Ауто реализира повече, моето скромно мнение е, че ЕТ трябваше да отговорят по-агресивно, когато Логана излезе на пазара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.