Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Настя отново е на пътя :)


Recommended Posts

След едномесечна кома, настя отново е в движение...

понеже не съм разказвал тук нищо отдавна, ето цялата история -

 

в началото на юни 120ковия двигател сдаде багаже и бе заменен с фаворитов 135 (че е 135 разбрах със сигурност едва днес). Уви, взех си колата тогава и минах не повече от 15 километра, когато гарнитурата на главата сдаде багажа, водата нахлу при буталата и настя просто спря.. С помощта на Ванката (vankovarna) я върнахме обратно в сервиза (Ванка, отново ОГРОМНИ благодарности, човече, няма друг като тебе :mrgreen: ), където я правиха наново - смениха ризи, бутала, простотии, и си я взех пак след две седмици... е, с ремонта изкарах още 120 километра.. и пак същото - вода в двигателя, внезапно спиране насред пътя.. пак ме дърпаха, само че този път до селото където работя (90км от варна). И вече нямаше накъде - патова ситуация - няма кой да я оправи на място, няма и как до я закарам някъде да я оправят... Стоя си така цял месец (от два дни :!: след като я взех от втория ремонт до днес).

Днес дойдоха търновските майстори (кой друг би дошъл...) отвориха и се оказа че точно между 1ви и 3ти главата не е доизшлайфана като хората... Ако не сте виждали шлайфане на глава на пътя - аз видях. Намериха нов шмиргелов камък от шабла и на ръка.. Не е перфектно може би. Но е по-добре отколкото беше и е в нормите. И върши работа. нови гарнитури, масло и вода, разбира се... сглобяване наново. малко раздвижване и настя отново е на пътя.

Това че не съм достатълно навътре в материала ме спира да разказвам технически подробности, но поне си го признавам.

 

Колата ми отново е в движение. И съм щастлив.

Човека го има в Белия Списък - Гошо (В. Търново)

Колата ми е била при него откакто е в семейството, а това са вече над 15 години. Нямам съмнения кого да ви препоръчам в Търново - човека е един. :mrgreen: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че сте върнали колата обратно на пътя и, че си се отказал да я продаваш ;). Оттук нататък ти желая повече ядове да нямаш с нея!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След едномесечна кома, настя отново е в движение...

понеже не съм разказвал тук нищо отдавна, ето цялата история -

 

в началото на юни 120ковия двигател сдаде багаже и бе заменен с фаворитов 135 (че е 135 разбрах със сигурност едва днес). Уви, взех си колата тогава и минах не повече от 15 километра, когато гарнитурата на главата сдаде багажа, водата нахлу при буталата и настя просто спря.. С помощта на Ванката (vankovarna) я върнахме обратно в сервиза (Ванка, отново ОГРОМНИ благодарности, човече, няма друг като тебе :mrgreen: ), където я правиха наново - смениха ризи, бутала, простотии, и си я взех пак след две седмици... е, с ремонта изкарах още 120 километра.. и пак същото - вода в двигателя, внезапно спиране насред пътя.. пак ме дърпаха, само че този път до селото където работя (90км от варна). И вече нямаше накъде - патова ситуация - няма кой да я оправи на място, няма и как до я закарам някъде да я оправят... Стоя си така цял месец (от два дни :!: след като я взех от втория ремонт до днес).

Днес дойдоха търновските майстори (кой друг би дошъл...) отвориха и се оказа че точно между 1ви и 3ти главата не е доизшлайфана като хората... Ако не сте виждали шлайфане на глава на пътя - аз видях. Намериха нов шмиргелов камък от шабла и на ръка.. Не е перфектно може би. Но е по-добре отколкото беше и е в нормите. И върши работа. нови гарнитури, масло и вода, разбира се... сглобяване наново. малко раздвижване и настя отново е на пътя.

Това че не съм достатълно навътре в материала ме спира да разказвам технически подробности, но поне си го признавам.

 

Колата ми отново е в движение. И съм щастлив.

Човека го има в Белия Списък - Гошо (В. Търново)

Колата ми е била при него откакто е в семейството, а това са вече над 15 години. Нямам съмнения кого да ви препоръчам в Търново - човека е един. :mrgreen: :!:

Браво добро решение.

п.с. Адаш 1 и 3 са далеко един от друг. Със груб шмиргел се прави за да може пастата да навлезе и запече.Обикновенно като се издуха гарнитура кадето мине водата става на язви сигурно това е подвеждането за незачистването. Нея гони много.Следи да не грее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БРАВО !! Най-хубавото е,че не си се отказал от нея и не си я захвърлил !

Лично аз в момента съм в доста тецък ремонт на мойта Фелиция и първоначално дори мислех да я оставя но реших,че като съм я започнал ще я довърша ;)

Дано те радва още доста годинки (колкото може).

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванката, както казах не съм много наясно (все още, уви) но проблема беше между средните два... И не е от язвите - язвите бяха доста надалеч оттам. Важното е че всичко е ок отново (освен втора клапа - не задейства нещо и не мога да се насладя на двигателя) между другото грееше много като си я взех от варна, най вероятно не сме я обезвъздушили добре. Сега нямам такъв проблем - наистина едното ми око е постоянно там - СТРАХ МЕ Е, човече, страх ме е да не и стане пак същото, че ще и е за последно. ](*,) а и само на едната клапа и да искам не съм сзъ гонки, тъкмо да поулегне преди да се прибера в търново наесен и да си я доизкусуря.

 

Покрай всичките главоболия около двигателя, реших да не пипам нищо по външния вид и да си я поддържам само до двигателя и подромностите, ще си така - оръфана но в движение, поне докато не успея да си позволя втора добра шкода - от Фелка нагоре и да си оставя тази само заради крастата :mrgreen: струва ми се разумно. Така или иначе за парите налети в нея за 6 месеца можеш да си взема перфектен фаворит... :roll: Настя е крастЯ :mrgreen: :mrgreen:

 

 

Шкода Форевър!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.