Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Имам проблеми с работата на двигателя!!!


NAsko_bg

Recommended Posts

Карам Фелиция 1.3 карборатор на газ-1998 г. . От скоро след като загрее 90 градуса двигателя започва да прекъсва на газ.Отремонтирахме изпарителя, сменихме въздушния филтър и дистрибутурната капачка.На газ прекусва не иска да се изфорсира, а на бензин работи.Смених свещите никаква разлика,немога да открия дефекта. Да не би да е във комутатора или бубината.Ако някои мойе да помогне(благодаря предварително)!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек каква е тая смесица между кирилица и латиница, оправи го малко писането че много се затормозих докато си преведа! И щом колата прави проблемите само на газ - значи проблема е в газовата а не в джигателя ;) . Онези които ти поддържат газовата уредба заслужават една рекламация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът ти е в сместа според мен ... докато загрее смукача компенсира бедната смес ... огледай да не смуче въздух отнякъде / вероятно тампон на карбуратора / или просто майсторите са я оставили бедна т.к. са я правили докато не е отворил смукача .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен е така в много горещото време и като загрее почва да прекъсва,смени и свещите но не слагай бриск ,защото не стават за газ.просто като почне да придърпва не давай много газ защото въздуха е много нагрят и остава почти без кислород .и оттам сместта се обогатява ,а като даваш газ -още повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се за две неща - контактите на кабелните обувки на газовия клапан - вземи ги позачисти за всеки случай. Второто е много котлен камък в охладителната система - миналата година по това време нямах високи обороти на газ поради невъзможността за добро затопляне на газта в изпарителя. Едно почистване на системата с оцет даде поразителен резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени и свещите но не слагай бриск ,защото не стават за газ
:?: :!: :?: :?: Бриск както повечето марки си имат свещи за газ, естествено и останалите стават.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени и свещите но не слагай бриск ,защото не стават за газ
:?: :!: :?: :?: Бриск както повечето марки си имат свещи за газ, естествено и останалите стават.

е стават ама довреме ,до преди 2 седмици и аз бях с бриск обикновените и след 2000 км пробег почна колата непрекъснато да прекъсва (загряла или не) докато не си сложих старите беру.които само при мен са на 30 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени и свещите но не слагай бриск ,защото не стават за газ
:?: :!: :?: :?: Бриск както повечето марки си имат свещи за газ, естествено и останалите стават.

е стават ама довреме ,до преди 2 седмици и аз бях с бриск обикновените и след 2000 км пробег почна колата непрекъснато да прекъсва (загряла или не) докато не си сложих старите беру.които само при мен са на 30 000 км.

 

Колеги, сигурно знаете, че свещите освен марка си имат и разтояние между електродите. Експериментирали ли сте с него?

Аз съм и мога да ви кажа, че на газ то трябва да е с около 0,2мм по-малко, отколкото за бензин и тогава колата върви много добре, иначе може да прекъсва на газ, а на бензин да работи нормлано. Колкото до проблема на колегата, аз съм на 99% убеден, че е от бедна смес, една хубава настройка на изпарителя при ЗАГРЯЛА кола вероятно ще оправи нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Фелиция 1.3 карборатор на газ-1998 г. . От скоро след като загрее 90 градуса двигателя започва да прекъсва на газ.Отремонтирахме изпарителя, сменихме въздушния филтър и дистрибутурната капачка.На газ прекусва не иска да се изфорсира, а на бензин работи.Смених свещите никаква разлика,немога да открия дефекта. Да не би да е във комутатора или бубината.Ако някои мойе да помогне(благодаря предварително)!!!

 

Колега имах същия проблем на 120-ката и когато не се знаеше вече от какво е , защото всичко смених и провертих- един газаджия ме светна, че може да се е откачила сондата вътре в бутилката и да смуче въздух. Така и стана отворих я сондата от три бинта се държеше само на един и кесеше, съответно като я сглобих проблема изчезна и до ден днешен не се е появил пак :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги, сигурно знаете, че свещите освен марка си имат и разтояние между електродите. Експериментирали ли сте с него?

Аз съм и мога да ви кажа, че на газ то трябва да е с около 0,2мм по-малко, отколкото за бензин и тогава колата върви много добре.

не бако само ти знаеш :lol: просто свещите им не са хубави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.