Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спад в напрежението...Решено!


Tafkata

Recommended Posts

Тази сутрин колеги, шкодичка ме изплаши доста.

Ставам аз, оправям се и естественно направо в колата.

Вкарвам ключа да паля, и същевременно гворя по телефона. Съвсем машинално си изчаках помпата да качи гориво, паля, но абсолютно нищо. В първия момент не се усетих и върнах ключа. Чак като завъртях отново и пак нямаше никакъв ефект... затворих телефона.

Дадох отново на контакт, и какво да видя, на таблото светнаха две нови лампечки: на АБС-а /аз нямам катъв/ и една с удивителен знак.

Пробвах така няколко пъти, но нямаше никакъв ефект. Включих акумулатора да се зарежда цял ден, и сега в 18.30 часа, колата запали.

Много ми е интересно, как така за една нощ ще се загуби цялото напрежение от батерията? Ако сте се сблъсквали с този проблем, споделете. Възможно ли е , да не ми работи динамото? Да ходя ли на Елкон, ако не ми прави повече проблеми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е прав. Проверяваш всичко в реда, който ти е дал.

Ако акумулатора ти не е сух ще ти кажа как да го провериш.

Много странно е, че до предния ден си палил без проблеми, а изведнъж отказва. Това може да значи изгърмяла клетка. Обаче е странно, че след зареждане си запалил. Това сочи към другите две причини - алтернатор или утечка. Ток на утечка се мери така:

Ток на утечка - изгасен двигател и всякакви консуматори, мери се, като се откачи отрицателната клема и се свърже амперметър между нея и извода на акумулатора: до 50 милиампера - добре, над 50 - лошо, обичайните виновници са аларма и музика.

 

Цитата е от: http://forum.ladaclub-bg.com/viewtopic. ... B0#p107395

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е алармата , има ли имобилайзер и не си ли помисли , че можеби влияние е оказал GSM -а ... поне за разни такива аномалий се наслушах днес при едни приятели алармаджий .

Преди да свалиш акумулатора мери ли му напрежението?

 

П.П. Лятно време така може да изчезне тока само от безводие ;)

Не ми се пише нов пост за тва го едитвам този.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами веднага, след като не супях да стартирам двигателя, използвах един кредит от банката за услуги, и техниците бяха у дома за по-малко от 10 мин.

Не мериха нищо, просто пробваха дали ще запали, двигателя се помъчи валко, а те казаха, че най-вероятно не стуга ток на компютъра и затова светят всикчи лампи, а стартера скимти. После ведгана закачика акумулатора на зарядно, и след като го махнах, колата запали. Интересното е, че пуснах СД-то за 10-на секунди, а след това го изключих. Колата се понапъна докато запали. Данеби да несъм го свързал правилно това Сд и сега да дърпа ток постоянно?

Днес си погледнах книжката, и установих, че акумулатора е на 3 години, марка СТАРТ, следователно му е минал срока за ефикасна работа.

Сега ще си взема МОНБАТ, 60 ампера, щото немога да си позволя да бутам шкодичка по улиците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ти си вземи и ACDelco без да си отстранил проблема и ще е от ден до пладне. Вземи един мултицет и провери за утечка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам, но след изпитите, ще съм свободен, и ще отида на ремонт. Ще видим утре как ще се държи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един модел на Елит , които правят тоз номер , но той се проявява в първите 24 часа още ... все пак провери нивото на водата в тоз "РеСтарт" :mrgreen: ... наистина ако неискаш да буташ си вземи някой по - марков акумулатор .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте спомени са от един старт.... Изкара "само" пет години без проблем. След това бащата почна едни зареждания, разреждания и загубих нишката. Е, верно че и Vectra-та изкара с акумулатора с който я купих преди 6 години до преди месец. А кой знае колко е изкарал преди това де...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tafkata пускал съм тема по тоз повод. Има и други не същите но подобни. На мен за една нощ ми пада акумулатора, все пак нова кола на 1 година, няма никаква причина да пада и пак 3-4 пъти въртя ключа и - НИЩО. Това до 15 000 км, след първия сервизен преглед не откриха нищо, малко се опитаха да ме изментят с гаранцията, защото колата вече беше в сервиза за друго нещо и гаранцията на акумулатора изтичаше след два дена, казах им да го сменят но казаха да изчакам, демек не искаха да пипат нищо, правеха се на утрепани в ЕТ, но слава богу оттогава не се е и появявал проблема дано и занапред да е така. Както се появява така и изчезва. Съсед с чисто ново Поло се оплака от същия проблем... може би е някакъв фабричен дефект... не знам но си остава мистерия за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви ли не "бъгове" оставят вече и то не , защото не могат да ги отстранят , а защото не могат да предвидят всичките ... парктроника на VW примерно блокира ако зад или пред тебе колата е на по - малко от 30 см. имобилайзера на Ровър пък бил направен на около 900 MHz и се смущава от клетки на МТел , на Ситроена пък дори и плафона в купето се командва от компютъра ... е за тва мразя тез компютри в колите - нищо не работи и никой незнае защо ... голям зор е всяка кола да има телевизор и мобилна система , която уж улеснявала водача - дрън , дрън само си играят с тез тъчскрийни , зер нямат с кво друго да си играят :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин колеги, шкодичка ме изплаши доста.

Ставам аз, оправям се и естественно направо в колата.

Вкарвам ключа да паля, и същевременно гворя по телефона. Съвсем машинално си изчаках помпата да качи гориво, паля, но абсолютно нищо. В първия момент не се усетих и върнах ключа. Чак като завъртях отново и пак нямаше никакъв ефект... затворих телефона.

Дадох отново на контакт, и какво да видя, на таблото светнаха две нови лампечки: на АБС-а /аз нямам катъв/ и една с удивителен знак.

Пробвах така няколко пъти, но нямаше никакъв ефект. Включих акумулатора да се зарежда цял ден, и сега в 18.30 часа, колата запали.

Много ми е интересно, как така за една нощ ще се загуби цялото напрежение от батерията? Ако сте се сблъсквали с този проблем, споделете. Възможно ли е , да не ми работи динамото? Да ходя ли на Елкон, ако не ми прави повече проблеми?

 

Имах аналогичен проблем през зимата. Излезе че стъпалото на цд-то ми правеше отечка.

1. остави си отворен капака и нека колата да стои окло 30мин. Цялата електроника да се оспокои/не пипай нищо през това време/

2. ползвай ампер клещи за + на акомулатора. Тока на покой трябва да е 30-80 милиампера. /мисля че преди много време бях писъл някаде/

3. Зада ти падне батерията в топло време може да е от :

липса на течност, или утечка. При голяма консумация първо откачи всичко поставено от теб и повтори всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на акумулатора, проблема изчезна, явно му е било време.

Благодаря за всички оказали помощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.