Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спирачна помпа


Recommended Posts

Карам си ШкодиЧката felicia 1.3glx от 2 години и веЧе за трети пЪт ми се прецакаха гумиЧките на спираЧната помпа и се нагаждам от други коли обаЧе за няколко месеца и се прецакват а вЪв магазина казват , Че не се произвеждали такива гумиЧки , а не ми се дават пари за нова помпа като да кажем гумиЧките за другите автомобили струват 3-4 лв. Даите някакав савет :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , като си разглабял толко пъти помпата огледа ли самия цилиндър вътре в какво състояние е ?

Ако е в добро състояние и няма язви от ръжда и сенки от износване си вземаш едно бутало с гумички комплект , слагаш го и си решаваш проблема .... ако имаш износване на самата помпа не се скъпи за 60 - 70 лв. - ще ти се върнат парите в пъти само от факта , че няма да се цапаш всеки 2 месеца и да обикаляш по врачки и по шамани , а отделно ще имаш и сигурни спирачки , което е по - важно ;)

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В магазина наистина не съм питал дали продават цялото бутало с гумичките , а като питах в сервиза на Шкода как се отваря помпата те я гледаха като голям камак около 20 мин. и стигнаха до решението , че не се отваря и в магазина ме гледаха страно като ги питах за гумички , а в следващия сервиз отвориха помпата за около 2мин. и отвътре е добре просто се беше скъсала една гумичка и хващаха само едната предна и срещуположната майче задна нагласих гумичките с същиите от други коли и така карах няколко месеца после пак се прецака една смених я и сега пак неспира както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кат стана въпрос за спирачни помпи днес забелязах нещо , което и моита баба го прави , но на друга Шкода , само че Фелиция ... та направи ми впечатление , че въпросната Фела износва прекомерно накладките на дясното колело , докато на лявото стоят почти като нови , но за разлика от моита кола , на която сменях маркучи , тръби , цилиндри тука всичко е девствено / фабрично / само дисковете подменихме барабар с накладките ... та се чудя възножно ли е с времето в предния кръг на помпата да пада налягането ?

П.П. На моита съм мерил спирачното усилие и разликата е минимална , но въпреки това износва повече предно дясно и задно ляво , които са вързани в кръга по - близо до сервото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но въпреки това износва повече предно дясно и задно ляво , които са вързани в кръга по - близо до сервото.

 

Според мен това е причината, сам си го казал. Не, че разбирам много от движение на течности и други подобни, но ми звучи правдоподобно :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Ладата доколкото си спомням / щот минаха към 15 год. / колелата са вързани заедно демек предната част на помпата задните , а на задната предните , докато при Фаворит/Фелиция са на кръст , което по презумция на производителя на спирачната система Лукас не би трябвало да води до занасяне на автомобила точно при такива несъответствия на спирачното усилие ... което всъщност е и така - досега зимно време колата не е мърдала при рязко натискане на спирачките .

Сега пак разглеждах устройството на тъпата помпа предната гумичка доколкото видях е тип "каскет" и много е вероятно периферията вече да е поомекнала и да пропуска течността назад - малко , но достатъчно за да намалява спирачното усилие , от друга страна не се знае 15 годишната помпа с каква форма е вече и дали смяната на буталото само няма да влоши положението :roll:

Май ще последвам съвета , който дружно дадохме на колегата днес , пък старата помпа ще я изследвам докато се кефя на истинки спирачки :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а като питах в сервиза на Шкода как се отваря помпата те я гледаха като голям камак около 20 мин. и стигнаха до решението , че не се отваря

 

И аз имах съшия проблем.Един познат ми каза че ще я отвори със завързани очи, но след 2 - 3 часа дърпане, хапане, напъване оглеждане , беше почнал да ме убеждава че е неразглобяема ,помпата се разглоби сама!Както я държеше и оглеждаше буталото изпадна.И той ми каза:"Видя ли че я разглобих бързо.Няма начин да не се разглобява" Както и да е радоста трая кратко защото след като я почисти основно отвътре, нареди гумичките и ги смаза с нещо си помпата издържа само едно натискане и блокира Вече наистина стана неразглобяема.Та си купих нова помпа за 60 кинта и се чудех защо "ручахме жабетата"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прав си. Малко след като си написах поста се замислих и отворих книжката и видях, че е така. Но ясно си спомням, че предните десни накладки бяха свършили , а отзад от ляво даже едното феродо се беше отлепило. Извинявам се на автора, че му разводних темата.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а като питах в сервиза на Шкода как се отваря помпата те я гледаха като голям камак около 20 мин. и стигнаха до решението , че не се отваря

 

И аз имах съшия проблем.Един познат ми каза че ще я отвори със завързани очи, но след 2 - 3 часа дърпане, хапане, напъване оглеждане , беше почнал да ме убеждава че е неразглобяема ,помпата се разглоби сама!Както я държеше и оглеждаше буталото изпадна.И той ми каза:"Видя ли че я разглобих бързо.Няма начин да не се разглобява" Както и да е радоста трая кратко защото след като я почисти основно отвътре, нареди гумичките и ги смаза с нещо си помпата издържа само едно натискане и блокира Вече наистина стана неразглобяема.Та си купих нова помпа за 60 кинта и се чудех защо "ручахме жабетата"

много лесно се разглобява помпата след като извадиш двете пинчета и след това с запушване на определени изходи и леко надуване с въздух отгоре на помпата буталото излиза като с магия ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси на вси4ки ве4е няма какво да се занимавам да търса гуми4ки от други коли и такива не6та ще си купа нова помпа за да не се занимавам само с глупости :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте мнение словашките помпи , които са на мода на пазара ... обиколих всички магазини и се оказа , че Лукас помпа няма вече / Фаворит / Форман не се поддържа / и в момеинта има някакви жълти помпи с неизяснен произход и тез словашките , но и двата вида ми вдъхват еднакво НЕдоверие :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.