Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

!!! Работа в Еуратек !!!


Recommended Posts

Сигурно имат не повече от двама софтуеристи и дори и те не пренаписват софтуера, защото след това, този "нов" софтуер може да окаже повече проблеми отколкото ползи. И съм 100% сигурен, че Шкода Ауто, напълно им е забранила да им "подобряват" софтуера.....

 

Тотално си се объркал! Софтуера се пише САМО и ЕДИНСТВЕНО в Чехия/Германия. Никакви промени не се разрешават. Който е работил в по-голяма софтуерна фирма знае процедурата. Не случайно гаранцията отпада при "чипосване".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно имат не повече от двама софтуеристи и дори и те не пренаписват софтуера, защото след това, този "нов" софтуер може да окаже повече проблеми отколкото ползи. И съм 100% сигурен, че Шкода Ауто, напълно им е забранила да им "подобряват" софтуера.....

 

Тотално си се объркал! Софтуера се пише САМО и ЕДИНСТВЕНО в Чехия/Германия. Никакви промени не се разрешават. Който е работил в по-голяма софтуерна фирма знае процедурата. Не случайно гаранцията отпада при "чипосване".

 

Аз мисля, че точно това съм написал. Всяка промяна се описва в протокол, какво, къде, защо и кой и се праща в централата. В ЕТ работят с някаква форма на операторси интерфейс, но може би имат програмите, ако се наложи да се презареждат. Иначе никакво "подобряване" на софтуера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Влиза една кола и първо и се прочита буфера за грешки.

2. Прави се сервизното или каквото там обслужване искаш.

3. Връщат ти колата.

Май не си в час с трудовото законодателство. Може и професор на ДВГ да си, но ако си подписал договор за механник, работиш като такъв. А един вишист да работи, като среднист, това означава че е толкова некъдърен, че не може покрие по-високите критерии.

 

Ти верно изби рибата?!? Кога в мненията ми съм говорил изобщо за тези неща ??? Не четеш достатъчно да не кажа изобщо. темата е относно работа като мияч на автомобили.... изобщо не съм говорил за буфери, софтуер и сервизно обслужване, ако има такова моля посочи с цитат. първо чети преди да говориш. това което говориш е напълно ясно но то изобщо не е засегнато в темата. за да ти припомня понеже ЯВНО не си правиш труда и два реда да прочетеш спора който подхванахме беше дали има нужда от толкова високи изисквания за да можеш да измиеш един автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

adrian_m, всичко това са твой мнения.

Аз заставам за мнението ми от преди време че в ЕТ трябва да работят хора с висше образование.... но ти май не правиш разлика между мияч на автомобили и човек който ти оправя спирачките например ?!?

Аз не съм чул някой да се е оплакъл слад автомивка от това че колата им се е скапала, от това че е загаснала на пътя, защото нещо недобре направено е изтекло??? аз лично не съм.....

Ми дайте тогава продавачите на семки на стадиона да ге направим вишисти с 3 езика, та да може и чужденците да са доволни, пък и да не ни продадат някой евтин и развален слънчоглед.....

И аз съм чувал от хора които се оплакват от развалена електроника след почистване на двигател!!! Но чистенето е изкуство. Не съм добре запознат сигурно там има курсове и дипломи, но преди всичко трябва да можеш да го правиш.

 

Сам си противоречиш в тях. Примерите, които посочих имаха за цел да покажат, че висшето образование, не гарантира по-качествено изпълнение, поради факта че в БГ всеки може да си вземе диплома. За съжаление, не съм бил достатъчно ясен.

Причината да се скапе ДВГ-то след автомивка е или намокрени контакти на бобината или свешите (лечението е 30 мин. на слънце) или измокрена електроника. При новите коли, за работи ДВГ ти трябва изправен софтуер и електроника.

 

Ти верно изби рибата?!? Кога в мненията ми съм говорил изобщо за тези неща ??? Не четеш достатъчно да не кажа изобщо. темата е относно работа като мияч на автомобили.... изобщо не съм говорил за буфери, софтуер и сервизно обслужване, ако има такова моля посочи с цитат. първо чети преди да говориш. това което говориш е напълно ясно но то изобщо не е засегнато в темата. за да ти припомня понеже ЯВНО не си правиш труда и два реда да прочетеш спора който подхванахме беше дали има нужда от толкова високи изисквания за да можеш да измиеш един автомобил.
И ID A - не четеш достатъчно. Не съм казвал че там работят вишисти... а че трябва особено хората които пипат по-сложните и по-скъпи коли да са супер професионалисти. Нека младите от Хенри Форд, които всеки от нас познава с десетки, се упражняват на по-обикновени коли където възможнсотта да оплескат нещо е минимална и ще могат да си свършат коректно работата и да трупат подходящ опит.

Просто новите коли са повече софтуер, отколкото хардуер. Може да не споменаваш думата софтуер, но именно той върши нешата. Аз откъде мога да знам, че си нямаш никаква идея и си говориш по принцип?

И никак не е хубаво, да изказваш негативно мнение за "младите от Хенри Форд, които всеки от нас познава с десетки," защото поне аз тези които познавам, са хора на място и винаги можеш да разчиташ на тях. Между другото един от тях работи в Балкан Стар и мога да ти гарантирам, че въпреки че е само със средно образование, слага в задния си джоб доста инженери завършили ДВГ в МЕИ-то. Който си го може, си го може.

Тази тема я оспамих съвсем. Съжелявам за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак не четеш достатъчно и не си правиш труда да правиш разлика между нещата. Първият пример е даден за миене на кола, което разбира се не включва двигател, защото никой от тези които познавам включително и аз не си мия двигателя. Следователно нито аз нито те не съм чувал да имат проблеми. Понеже stenly се изказа че е чувал за развалени коли след автомивка но както винаги не даде пример и не конкретизира, предположих че единствените му забележки могат да бъдат след измиване на двигател, единствено тук съм чел за проблеми след това.

Това дали висшето образование дава по-добра квалификация е въпрос на друга тема и че наистина има хора които могат да си вършат нещата и си им идва отвътре е дабре за тях, но те са толкова малко на фона на останалите че няма смисъл да ги споменаваме. Все пак този които споменаваш не са го пуснали директно на новата S-класа, сигурно е трупал опит на нещо по-простичко, после е минал допълнителни курсове и след като е показал перфектни качества са му дали възможност да разкрие истинския си потенциал върху новети модели.

И тук стигаме до основната тема - дали тези изисквания на ЕТ за служителите на автомивката са някакъв критерий за качество. аз казах че звучат малко смешно за такава работа, за други и семкаджиите на стадиона трябва да знаят по 3 езика, но това си въпрос на лично вижданел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за справки:

http://www.skoda-auto.com/bgr/company/p ... safety.htm

 

п.с. не е както изглежда, ама звучи забавно

1.ПРИЕМЧИК/ОРГАНИЗАТОР РЕМОНТ И ПОДДРЪЖКА

 

2.ДИАГНОСТИК

 

Изисквания: висше или средно образование по автомобили; компютърна грамотност; шофьорска книжка;

 

3.Сервизни специалисти

 

Изисквания: висше техническо образование по автомобили, ползване на английски език, компютърна грамотност, шофьорска книжка;

 

4.СПЕЦИАЛИСТ РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ

 

Изисквания: висше техническо или икономическо образование, ползване на английски език, компютърна грамотност, шофьорска книжка

 

5.ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ

 

Изисквания: средно образование по автомобили, компютърна грамотност, шофьорска книжка

 

6.МИЯЧ НА АВТОМОБИЛИ

 

 

 

Необходими документи: молба; автобиография; копие от дипломи за завършено образование, езикови курсове или специализации; копие на трудова книжка; копие на шофьорска книжка; препоръки.

 

Единственият, който не е чел, отварял линка и т.н., си ти. Какво се въртиш, като фурнаджийска лопата? Ами естествено, че говорим за миене на ДВГ. Да не мислиш, че с външно миене, можеш да си намокриш ДВГ? Е ако колата ти е с язви от ръжда, може. Порови се из нафталина, някой беше описвал как след автомивка си беше сменял електронната платка на шоф. врата. А сигурно и други колеги за нещастие са патили.

Какво се мъчиш да прехвърляш вината на някой друг? Поне бъди малко мъж и застани зад постовете си. И сега отново се мъчиш да насочваш темата нанякъде другаде.

На мен ми писна. Повече спирам да водя безмислен спор с тебе. От нещо забавно на вид, превърнахме темата за мияча в ЕТ в кочина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ID A Що пък да е естествено да гаварим за миене само на ДВГ???? колите основно се мият външно и вътрешно без ДВГ!!! колко си мият ДВГ на колата??? я ми кажи.... познавам хора с 30 годишен шофьорски стаж дето един път не са си мили ДВГ-то а са сменили 50 коли.... ти си мислиш че всичко тук се "подразбира". пък и не спорим, ако ти спориш си е твой проблем, аз просто казах поне в 3 поста, че тези изисквания за работа не дават гаранция че миячът който ще дойде няма да развали нещо по колата. а това че те не си си изказал по темата конкретно ами си се чудил с кой да спориш си е лично твой проблем. Поне като сам си казал си оспамил всичко, вместо да говориш какви майстори познаваш и колко си запознат със софтуера на колите, нещо което не съм забелязал да го някой да го вълнува, кажи какво мислиш в крайна сметка за тези изисквания... сам си ги копирал и не аз, ти бъди мъж и изкажи мнение по темата, нещо за което е създаден форума!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.