Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

!!! Работа в Еуратек !!!


Recommended Posts

6.МИЯЧ НА АВТОМОБИЛИ

 

Необходими документи: молба; автобиография; копие от дипломи за завършено образование, езикови курсове или специализации; копие на трудова книжка; копие на шофьорска книжка; препоръки.

 

за справки:

http://www.skoda-auto.com/bgr/company/p ... safety.htm

 

п.с. не е както изглежда, ама звучи забавно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия ги е била градушката по главата :)

 

езикови курсове и дипломи и тн :) хахахахаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вие се смеете, ма именно като "мивкаджия" изкарвах около 3 пъти повече пари, отколкото като 'старши инспектор по радиационна защита", какъвто съм в момента - след 5 години висше образование по физика, 2 дипломи за висше образование и 3 езика....

ма все пак в България живеем...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вие се смеете, ма именно като "мивкаджия" изкарвах около 3 пъти повече пари, отколкото като 'старши инспектор по радиационна защита", какъвто съм в момента - след 5 години висше образование по физика, 2 дипломи за висше образование и 3 езика....

ма все пак в България живеем...

Съжалявам, но да си се ориентирал в по-доходоносна специалност. Ти да си чувал за богат физик? А да си чувал за беден мениджър?

Такъв ти е бил избора, не обвинявай сега хората за малките си доходи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То в тоя ред на мисли и барманите по морето изкарват по нод 1500 лева месечно, но това е друг въпрос... То с честен труд никой не е забогатял :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да си чувал за беден мениджър?

Такъв ти е бил избора, не обвинявай сега хората за малките си доходи.

 

Колега, знаеш ли колко стават мениджъри, от тези които завършват мениджмънт???

Ще ти помогна, тези на които татковците им имат некоя фирмичка, заводче, фабричка и т.н. за управление. Има и изключения разбира се, но те само потвърждават правилото.

Завършилите мениджъри са под път и над път, и повярвай ми доста са бедни, та бедните мениджъри са със сигурност повече от бедните физици...

 

Иначе си е доста тъпо от страна на ЕТ, да искат майка си и баща си за мивкаджия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време срещах мнения, че в ЕТ работят хора без висше образование и т.н., сега ги плюете защото са им високи изискванията за персонала, абе изобщо нямам думи.... Някои хора все са недоволни :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за справки:

http://www.skoda-auto.com/bgr/company/p ... safety.htm

 

п.с. не е както изглежда, ама звучи забавно

 

 

Иначе си е доста тъпо от страна на ЕТ, да искат майка си и баща си за мивкаджия

 

То колегата е написал, че не е както изглежда и звучи забавно. Тези които са отворили линка са видели надявам се, че към "мияча" няма конкретни изисквания. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Съжалявам, но да си се ориентирал в по-доходоносна специалност. Ти да си чувал за богат физик? А да си чувал за беден мениджър? Такъв ти е бил избора, не обвинявай сега хората за малките си доходи.

Не си прав да се обръщаш така към колегата. Малко са хората, които имат шанса да знаят какво ги чака след завършване. Както се писа по-горе - в повечето случай това са син/дъщеря, за които е предвидено място в родителската фирма или във фирма на приятел. И да ти кажа познавам доста мениджъри, чиято заплата е просто сносна и нищо повече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отбихме темата ама...

 

 

да си мениджър не е задължително да си завършил мениджмънт в университета. това си е цяло изкуство да управляваш хора и те самите да са доволни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време срещах мнения, че в ЕТ работят хора без висше образование и т.н.,

 

 

Не съвсем така.По едно време пускаха доста обяви че търсят персонал (можеби беше когато пуснаха разщирениетио на сервиза) и тогава ми направи впечатление че дори и за позиция "Хигиениска на нужник" искаха минимум висше образование и опит !?! по специалноста.За монтьор или причмчик с това започваха.Само не уточняваха бакалавър или магистър им трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време срещах мнения, че в ЕТ работят хора без висше образование и т.н., сега ги плюете защото са им високи изискванията за персонала, абе изобщо нямам думи.... Някои хора все са недоволни :roll:

 

Аз заставам за мнението ми от преди време че в ЕТ трябва да работят хора с висше образование.... но ти май не правиш разлика между мияч на автомобили и човек който ти оправя спирачките например ?!?

Аз не съм чул някой да се е оплакъл слад автомивка от това че колата им се е скапала, от това че е загаснала на пътя, защото нещо недобре направено е изтекло??? аз лично не съм.....

Ми дайте тогава продавачите на семки на стадиона да ге направим вишисти с 3 езика, та да може и чужденците да са доволни, пък и да не ни продадат някой евтин и развален слънчоглед..... smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За БГ дали имаш или не диплома е без никакво значение. Аз съм инженер, а поне 2/3 от колегите ми, които се дипломираха, не могат на две магарета сламата да разделят, а да не говорим да работят по специалността си. И за какво им беше висшето? Работят като търговци и каквото им падне, само не по специалността си. И по добре. Тук дипломата не отразява реалните ти знания. В същото време приятели които прекъснаха следването си, са с пъти по-добри от накои "инженери".

Както е написано и по-горе, не е както звучи. Отворете линка и прочетете инфото. Изисквания към миячите няма.

 

adrian_m, вчера бях на автомивка. Колата до мен (един хечбек), я разглобяваха, за да я сушат. Питах момчето, което миеше моята, какво е станало.

"Колегата намерил половинка алкохол вътре. Изпил го и не знам как решил, че ще е по-бързо, ако я изпере отвътре с пистолета, вместо да я чисти с прахосмукачка. Поне две минути е пръскал с пистолета в багажника, преди да го видим и спрем. Мястото за резервното колело, беше пълно с вода догоре. И счупил предното стъкло и изкъртил част от таблото."

Веднага са го изхвърлили. Колата беше на 15 и косур години, но въпреки това, чак на мен ми стана гадно за собственика.

Всяка стара кола, дето са я внесли в БГ, се разглобява напълно, за да се почисти интериора й. И кой те е излъгал, че механниците в ЕТ са вишисти. Може и да има такива, но повечето са от Хенри Форд (бивш Вилхелм Пик) или сродни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай не съм искал да обидя физиците. Ако не са те, нямаше да ги има много от нещата без които човечеството неможе.

Просто от малкия житейски опит, съм си изградил една представа, че някой професии са просто като призвание. Ти обичаш физиката, и ще работиш и ще я учиш, въпреки, че може и да не печелиш пари от нея.

Представата ми за мениджърите е съвсем друга. Те работят за пари.

Пак казвам, че съм само на 18, и мисля, че живота ще разруши всички мои наивни представи за света.

Извинете ме, ако съм накърнил нечие достойнство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата намерил половинка алкохол вътре. Изпил го и не знам как решил, че ще е по-бързо, ако я изпере отвътре с пистолета, вместо да я чисти с прахосмукачка. Поне две минути е пръскал с пистолета в багажника, преди да го видим и спрем. Мястото за резервното колело, беше пълно с вода догоре. И счупил предното стъкло и изкъртил част от таблото."

 

 

Това звучи като виц.Ебаси идиота!И храбрия войник Швейк не би го направил.Това е причинено от клинично състояние , а не от липса на квалификация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време срещах мнения, че в ЕТ работят хора без висше образование и т.н., сега ги плюете защото са им високи изискванията за персонала, абе изобщо нямам думи.... Някои хора все са недоволни :roll:

 

Аз заставам за мнението ми от преди време че в ЕТ трябва да работят хора с висше образование.... но ти май не правиш разлика между мияч на автомобили и човек който ти оправя спирачките например ?!?

Аз не съм чул някой да се е оплакъл слад автомивка от това че колата им се е скапала, от това че е загаснала на пътя, защото нещо недобре направено е изтекло??? аз лично не съм.....

 

Аз пък съм чувал за такъв човек ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На stenly и на ID A ще кажа :

И аз съм чувал от хора които се оплакват от развалена електроника след почистване на двигател!!! Но чистенето е изкуство. Не съм добре запознат сигурно там има курсове и дипломи, но преди всичко трябва да можеш да го правиш. stenly - понеже защитаваш всичко в ЕТ според теб изисквания сега които идват от сервиза достатъчни ли са за да си напълно убеден че по колата ти всичко ще е наред??? реално те не дават пряка и точна информация за работата коята ще вършиш. а в случая както описа ID A значи че трябва да има повече морал в самия човек... иначе още 10 изисквания да сложиш прасето си е прасе и винаги може да оплеска нещо.

И ID A - не четеш достатъчно. Не съм казвал че там работят вишисти... а че трябва особено хората които пипат по-сложните и по-скъпи коли да са супер професионалисти. Нека младите от Хенри Форд, които всеки от нас познава с десетки, се упражняват на по-обикновени коли където възможнсотта да оплескат нещо е минимална и ще могат да си свършат коректно работата и да трупат подходящ опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Forman 135, звучи като виц, но за съжаление не е. Ако знаех какво са направили с колата, нямаше да остана да я мият моята. Повече там не смятам да стъпвам. Само като си помисля, че и аз си оставях колата и ключовете да я мият и едни много неприятни мисли ме спохождат.

 

 

Дааа.

Но чистенето е изкуство. Не съм добре запознат сигурно там има курсове и дипломи, но преди всичко трябва да можеш да го правиш.

Да си чувал за оператор на биологична единица? Стари вицове от времето на социализма...

Я по-добре, като ти е тъмната Индия, недей да говориш за електрониката на двигателя.

В сервиза не ти пишат софтуера. Ако има проблем накъде, в буфера има съобшение за това. Това се отнася за всяка или почти всяка ел. система. И ако има проблем сметят целия детаил. На мен като ми се скапаха задните паркинг сензори, казаха "Ми то има съобщение в буфера, не знаем защо не са работили, но сега си работят много добре."

Самото четене от оператор е през операторски интерфейс подобен на четенето на този форум от тебе. Информацията се представя като текст и само трябва да дадат "да" или "не". Сигурно имат не повече от двама софтуеристи и дори и те не пренаписват софтуера, защото след това, този "нов" софтуер може да окаже повече проблеми отколкото ползи. И съм 100% сигурен, че Шкода Ауто, напълно им е забранила да им "подобряват" софтуера. Ако имат предложения, това е по строго определен формуляр и корекцията (ако я приемат) се прави за всички модели оттам или във фабриката или в сервиза, като се викат собствениците с колите.

Темата е за работа в ЕТ на автомивката. Вземи прочети обявата и стига писа глупости. Няма изисквания за кандидатите за миячи. Изискванията са общи, но понеже са само ред под мястото на мивката, се получава много комична ситуация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ID A - всичко което съм изписал е по темата... ти нещо не четеш достатъчно. и глупостите и несвързаните внеща ги пишеш ти, ако обичаш прочети ми пак цялото мнение и тогава се изказвай. Не знам къде откри думата софтуер в мнението ми за която ти толкова се палиш ?!? :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Влиза една кола и първо и се прочита буфера за грешки.

2. Прави се сервизното или каквото там обслужване искаш.

3. Връщат ти колата.

Май не си в час с трудовото законодателство. Може и професор на ДВГ да си, но ако си подписал договор за механник, работиш като такъв. А един вишист да работи, като среднист, това означава че е толкова некъдърен, че не може покрие по-високите критерии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.