Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Първи стъпки в тунинга на моята Фелка


Recommended Posts

Не мога просто да се сдържа и да се похваля :lol:

Ето какво си купих за Фелицията преди броени минути :D

Усмивката не ми слиза от лицето :oops: Вие какво ще кажете :mrgreen:

003414201.jpg

 

003414204.jpg

 

003414205.jpg

 

 

ПП намалих малко снимките :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добри са, но трябва да ги пипнеш малко, изглеждат малко издраскани, на снимките поне.

продават специални спрейове за джанти (за боядисване). мисля че беше в практикер.

 

иначе честито за придобивката ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е няма да са като на "Синята стрела", но се надявам да стои по-добре от колкото с 13''-ките :roll: Дааа надявам се :roll: Джантите са запазени горе-долу не са много олющени поодраскани са тук-там и са доста мръсни, но ще се погрижа да ги приведа в приличен вид ;) Вече имам и гуми 175/65 Pirelli :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че ще и паснат перфектно, само малко трябва да ги позачистиш и колата ще се преобрази. Каква марка са, нямам спомен да съм виждал такива, а това е добре - няма да си като всяка втора кола. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tsanko,

14" :mrgreen:

 

Сега съм на етап освежаване 8) Понеже не сЪ нови (оти нема кинти :( ) предишният им собственик се е опитал да ги освежи като ги е пръснал със спрей от магазин за левче (за 1.5лв. :lol: )

Процедурата е следната:

1. Минава се старателно джантата с памучен парцал напоен с Коресилин (като не се пести коресилин) боята отпада от спрея и се показва цвета на алуминия :mrgreen:

2. Шлайфат се с шкурка 1200 (за 1-ва ръка) на сухо и след това стружките и изобщо повърхността се измива старателно на чешмата с препарат за съдове (тава ми беше под ръка а и добре мие петна и т.н.)

3. Шлайфат се с шкурка 2000 (за 2-ра ръка) под водна стуйка (течаща вода, маркуч - каквото имате под ръка - кеф ти и с канчето да си сипваш)

ЗАБЕЛЕЖКА: при стъпка 2 се премахват по-леките наранявания от джантата като удари от камъчета мънички шупли в алуминия и др.; стъпка 3 е полираща (ефекта е уникален 8) )

4. След като се уверим, че след дотук изброените процедури джантата изглежда добре :D Взимаме от най-близкия бояджииски магазин един спрей лак (не боя, а безцветен лак) Облепвавме джантата(всъщност гумата, защото са монтирани) и пръскаме от разтояние около 30-50 см. :) Изчакваме да изсъхне лака около 5-10 минутки и повтаряме. 2-3-4 ръце колкото прецените.

 

Крайния ефект е потресаващ - всравнение готовата джанта с някоя от другите направо си има бая разлика :mrgreen:

Обещавам пак снимки като ги "светна" :D

 

ПОЗДРАВИ smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

А какво ще кажете за тази джанта , А?

Не ечовешка, най-вероятно е оригинална - както е излязла от завода с нея

http://mobile.de/SID-yqc83FnhRnRB7ifEComFg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1186007663A1Iindex_cgiD1100CCar%5B-t-vctpLtt~BmPA1C521B20C546%81%40-t-vMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_y~BSRA6A8E22900BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=525&id=11111111266573382& :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за тази джанта , А?

Не ечовешка, най-вероятно е оригинална - както е излязла от завода с нея

http://mobile.de/SID-yqc83FnhRnRB7ifEComFg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1186007663A1Iindex_cgiD1100CCar%5B-t-vctpLtt~BmPA1C521B20C546%81%40-t-vMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_y~BSRA6A8E22900BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=525&id=11111111266573382& :P

 

Не ми харесват тези нещо на линка ... твойте май седат доста по добре .. мое мнение ;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петьо,

има едни блистерчета с по 4 лепенки на Шкода (емблемки) - около 3 лв. струват и четирите.

На двойно залепващо са. Пробвай, пък ако не ти хареса - ще си се набутал само с 3лв. :lol:

На моите ляти джанти съм с такива лепенки и съвсем не е лошо. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за тази джанта , А?

Не ечовешка, най-вероятно е оригинална - както е излязла от завода с нея

http://mobile.de/SID-yqc83FnhRnRB7ifEComFg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1186007663A1Iindex_cgiD1100CCar%5B-t-vctpLtt~BmPA1C521B20C546%81%40-t-vMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_y~BSRA6A8E22900BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=525&id=11111111266573382& :P

 

Един съсед има същата Фела. Джантите са заводски (в интерес на истината доста ми напомнят дизайна на джантите на Octavia I L&K). Фелата, доколкото си спомням се води GLXi, 1,6 бензин е. :) Страхотна колица :mrgreen: !

 

Пепи, приятелю, защо си го причинил това със стикерите на летите си `жанти :P ? Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога,

моята Е GLXi вижда се в подписа ми :lol:

Би ли щракнал няколко снимчици на фелката на комшията ти да и се порадвам ( ако са повечко снимките радоста ми ще е двойна, а почерпката гарантирана ;) )

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека е на море сега, като се върне ще издебна да му снимам фелата :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Понеже тук е "модерно" да се хвалим :) Та и аз да се похваля, доста се чудех кой подфорум да оспамя :oops: и така и не се реших да пусна нова тема :lol: , а тази понеже си е моя- мога да си я мажа колкото си искам :D:lol: , а и мисля, че това е част от т.нар. тунинг, така че тук е перфектно :mrgreen:

 

Онзи ден сложих газова уретба на Фелицията smile113 smile152 smile174 (както се казва най-сетне се отървах от това "прокажно гориво" наречено бензин :evil: (нямам нищо против нега, ноо тези цени мноого ми бъркат дълбоко в джоба :( ))

Та... дотук съм с доста добри впечетления от страна на динамика и пр. (разход незнам минал съм около 200 км. само) Разликата в работата от бенз. на газ е ,че не се чува "цъкането" на дюзите. Колата я чувствам малко по-мощна в по-ниските обороти (между 2 и 3000), някакси като чели се измени въртящия момент :roll: За момента не мога не мога да споделя други впечетления, тъй като днес ми е втори ден :mrgreen:

 

Цялата газова система ми излезе точно 600лв. с монтаж и настройка :D , което включва: Газова бутила(тип резервна гума 35л.), изпарител (ЛОВАТО електронен), сонда(за бутилката BRC с ел. показания на арм. табло), "емулатор"(electronic multi point ijection similator for four cilinders- така пише на него :) ), "емулатор"(втори за ланди сондата), ключ (за превключване газ-бенз. с ел. индикация на нивото на газта в бутилката), плочка,окабеляване, маркучи, тръби и вс. екстри възможни smile084 и цялото това удоволствие с 2 години гаранция smile179

Еми това е от майстора и чакаме първите 1000км. след които ще отида на реглаж (докато поулегнат мембраните на изпаритя) през този период е възможен и по-висок разход на газ smile155

Това е за газовата общо взето което се сещам smile025

 

Другото нещо с което отново мисля да се похваля е монтираната аларма :mrgreen: тя ми се хвана 140лв.

Дистанционното е с 4 бутона, като функции това което ми казаха, показаха и това което научих от книжката за потрбителя има: 3 режима на работа (1."Нощен" (нормално включено положение)2."Специален"( при който не се задействат шоковите датчици от удър, ниско честоте шум и др.( много е подходящ ако има дете или животно в колата :) ) и 3. тих.режим), заключва централното, прекъсва горивото, помни от какво е била активирана, заключване на вратите без активиране на алармата и обратното ( малко съм на ВИЕ с тази техника и не мога да опиша по-подробно -SORRY ;) ) и тя има 2 год гаранция :P

 

 

Еми това са следващите две стъпки от подобренията по колата ми, скоро чакам и едни емблеми за джанти ;)

 

НАЗДРАВЕ на всички smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега! Супер си нагласил колицата. Мога само да ти предложа да си направиш едно устройство (излиза около 10-15лв) да си следиш как ти е сместа (закача се на ламбдата). Така няма да имаш нужда от периодични настройки а можеш да си ги правиш сам според твоя стил на каране.

Иначе бързо си забелязъл положителния ефект от газта - покачване на въртящия момент на ниски и средни обороти. За съжаление скоро ще забележиш и отрицателния - намаляване мощноста на високи обороти. Уви - специфика на горивото! Но се свиква. Особено като се замислиш за разликата в цената на двете горива :mrgreen:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега PRR , забелязах го и това ;) само че забравих да го напиша :oops: , но аз колата повече от 4000 оборота почти не я вкарвам....

Еми това устройство за сондата го имам дето си контролира сместа, само че след първите 1000км е необходим тоя периодичен преглед, за да се види всичко правилно ли работи изпарителя дали е улегна, дали работи както трябва и тека....

Също като си качиш главата и след около 1000 километра пак вадиш динамометричния ключ да я провериш и ако има нужда да притегнеш ;) поне така разъждавам аз, доколо е правилно незнам :|

 

 

пп Другото ,което забелязах(а съм забелязал при още много други коли на газ, най-напред ми направи впечетление 120-ката ми), че когато е студена безпроблемно се форсира и си има мощност за изкачване на наклон ( за да изляза от гаража не ми ли е загряла колата, ако е на бензин няма излизане :( - бях писал за този според мен проблем при бензина когато го забелязах че един ден не мога със 120-ката да отида на работа, защото ми бе свършила газта и трябваше да я изкарам на бенз. от гаража, а той е с наклон и излизам на заден ход :cry: "ПРОКАЖНО" гориво :evil: ) С газта обаче вече нямам проблем и с Фелицията smile131

Както се казва " я съм си добре(па вонка нека си вали)" па вие си карайте на бензин - не ми пречите

 

ПОЗДРАВИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми това устройство за сондата го имам дето си контролира сместа, само че след първите 1000км е необходим тоя периодичен преглед, за да се види всичко правилно ли работи изпарителя дали е улегна, дали работи както трябва и тека....

 

Май говорим за различни неща. Имаш едно устройство за емулиране на ламбда сонда. Това е само за да лъже компа. Това за което аз говоря ти показва каква е сместа във всеки един момент от карането (без първите 2мин щото ламбдата не работи още), което ти дава информация дали сместа е богата или бедна. И си регулираш сам. Принципно това не е необходимо за коли с газов инжекцион, но доколкото разбирам ти не си с такъв. Все тая де. Не е проблем и без него.

Относно мощността при студено - нормално. Газта се смесва много по-добре от бензина на студено време и съответно гори по-добре. Лошото е че като палиш на студено винаги рискуваш да ти замръзне изпарителя, което скапва мембраните. Не че е фатално, но все пак.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че като палиш на студено винаги рискуваш да ти замръзне изпарителя, което скапва мембраните. Не че е фатално, но все пак.

 

Поздрави

 

Незнам - може :roll: Само,че любимата ми Шкода 120Л :mrgreen: 8-9 години се кара САМО на газ, зимата при минусови температури също я паля на газ ( да пали при минус 10 без проблем :D ) и не ми е късало мембрани никога до сега за сичките тези години :roll: Значи проблема не е в моя телевизор :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак късане е мнооого крайно. Обикновенно се удървят и разхода се качва.

 

Айде стига толкова че пак омазахме темата :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.