Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Какво мислите за Roomster Scout ???


adrian_m

Recommended Posts

http://www.rs-auto.bg/news/article/66/s ... r-scout---високопроходима-баничарка/

 

Освен че външно е имитирана Октавия Скаут май няма нищо неочаквано в тази кола.... може би ще служи за зареждане на някой магазин в някое забутано планинско село.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не виждам смисъл, още повече, че не е и 4х4. Аз по принцип не намирам особена разлика и м/у Октавия Комби и Октавия Скаут, пък да не говорим за Руумстър Скаут. Нормалния Руумстър е супер, ама Скаут? :roll: Нормалната Октавия Комби е много по-добър вариант.

 

 

Едит: Много е готин тоя сайт! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз не виждам смисъл от Румстър Скаут - добре, по-висок е, но не е 4х4, а това е ключа от палатката. Харесвам Румстър, много готина кола за семейство, жена ми такава искаше, не Октавия Тур комби (каквато чакаме) - компактно е колето, а има доста място, багажника не е малък и има симпатична предница. И е Шкода :roll: smile194 (завиждам им на колегите с Румстър, особено когато паркират в центъра :lol: )

 

Но един Истински Румстър Скаут задължително ще е 4х4!!! Иначе какъв скаут?

 

За Октавията Скаут - поне са я вдигнали с още няколко сантиметра и разбира се онази безценна дръжка за пътника до шофьора. :mrgreen:

Така че Октавия Скаут - има някаква идея, за Румстъра - той вече е повече имидж отколкото съществена разлика.

 

Rs-auto.bg - правописът на редакторите (при положение, че са няколко, а не един) е много зле - има правописни грешки, чести повторения - в рамките на 3 реда 2 изречения започват по абсолютно еднакъв начин (не във всяка статия се случва, но това за 2-3 клас може да се приеме, но след това - не!).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло ми харесва. И 17-ките наистина му стоят добре. Какъв е смисъла от него? Какъвто е примерно от VW Cross Polo :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Roomster Scout е създаден само, за да направи компанията повече пари. Вярно, малко по-висок е, но освен, че не 4х4 и ходовата част е непроменена, с изключение на окачването, разбира се... Какъв "Scout" тогава. Виж, при Octavia-та са по-различни нещата, затова и разликата в цената си я бива. Аз лично бих си взел Octavia RS за тия пари ! Колкото по-близо да асфалта, толкова по-добре :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога, със 16ки е :? , поне този в ЕТ беше със 16ки...

 

На мен лично ми допада, виждал съм го на живо, скандален е :D . Смисъла е да си различен в трафика...

 

П.п.: Докато Шкода правеха 1 модел с 2 типа двигател, всички се оплакваха от липсата на разновидности на купета, мотори и модификации, сега какво стана, почнаха вповече да ви идват и да ви пречат ли, НЕКА ДА ИМА БЕ - Колкото повече, толкова повече ! ! !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще ше да е супер ама предно и офф роад??? :|

 

Румстър няма претенции на офроудър, също както други сходни модели на ВАГ (Cross Polo примерно). ;) Идеята му е просто да е различен. Ако не струваше 2 бона в евро повече от "нормалния" Румстър с удоволствие щях да избера него. Но и без лети джанти и няколко кила пластмаса съм си екстра :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отсъствието на 4х4, обезсмисля високопроходимостта на Руумстъра.

На външен вид колата изглежда много добре.

Мисля, че от Пежо и Ситроен, също предлагат високо проходими варианти на Партнер и Берлинго. И там промените са чисто козметични от стандартния модел.

Не Виждам нищо лошо в това. Тя Пандата, като е 4х4, да не мисите, че е много високопроходима?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще ше да е супер ама предно и офф роад??? :|

 

Румстър няма претенции на офроудър, също както други сходни модели на ВАГ (Cross Polo примерно). ;) Идеята му е просто да е различен. Ако не струваше 2 бона в евро повече от "нормалния" Румстър с удоволствие щях да избера него. Но и без лети джанти и няколко кила пластмаса съм си екстра :mrgreen: .

 

това е като vRS бърза ама дизел...че да е по-евтино да излиза :lol:

 

Audi за втора година печели Льо Ман с дизелов двигател ! ! ! Я с лекота изтискай 400Nm тяга от бензин 1.9 ! Много обичам такива изказвания !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте да не осираме темата. Наскоро имаше пак няколко страници спор дали може да има нещо общо между дизела и спортните коли. За мен РС-а е наистина уникален и много различен и се заслужава парите. Но да дадеш 2 000 отгоре само за да си различен с Румстър Скаут ми се струва малко..... за истински маниаци ;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще ше да е супер ама предно и офф роад??? :|

 

Румстър няма претенции на офроудър, също както други сходни модели на ВАГ (Cross Polo примерно). ;) Идеята му е просто да е различен. Ако не струваше 2 бона в евро повече от "нормалния" Румстър с удоволствие щях да избера него. Но и без лети джанти и няколко кила пластмаса съм си екстра :mrgreen: .

 

това е като vRS бърза ама дизел...че да е по-евтино да излиза :lol:

 

Абе ти пак ли се включи с поредното си гениално изказване :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я с лекота изтискай 400Nm тяга от бензин 1.9 ! Много обичам такива изказвания !

Стига да е турбо нямаш проблем!

 

Абе трудно ще стане само с чип smile188

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като бях тръгнал да ходя на плаж извън Варна по посока шижа Черноморец направо се се загубихме с приятелите в едни гори и накрая добре че пътя свърши че се върнахме.. абе голям екшън беше.. то едно черни пътища с едни огормни коловози ... УЖАС!!!

такива високи коли трябва да има особенно от класа на румстъра поне според мен

 

 

 

ПП днес бая си покарах офроуд :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я с лекота изтискай 400Nm тяга от бензин 1.9 ! Много обичам такива изказвания !

Стига да е турбо нямаш проблем!

 

Абе трудно ще стане само с чип smile188

 

А оборотите, при които е максималния въртящ момент къде ги слагате? Из гората е много по-ценно да имаш голям въртящ момент при ниски обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак темата беше "Какво мислите за Румстър Скаут?", а не "Дизел или бензин" :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

Първия Партнер имаше 4х4 с 1.6 Двигател и с 30 литров резервоар. Голяма смешка- хубав замисъла, но недоразвит. Още повече че беше мексиканска разработка и за едни елементарни чаркове чакаш по месец. При Рено канго нещата бяха най- добре измислени, само резервната гума беше не в леген на пода а в товарния отсек и заемаше малко повече място.Всичко си му беше наред, но просто нямаше нужда от такава кола за бизнеса, а по това време още не се купуваха семейни коли така масово както сега. На мода бяха или седмици, ес класи и джипки.Сега ако му сложат на румстера 4х4 кой ще си купи йети? Иначе Румстер скаут 4х4 си е идеален за излети малко в страни от горския, или за риба покрай язовира. То поне йети да ставаше за нещо по сериозно...

Справка от колегите отоффроуд форума-http://www.offroad-bulgaria.com

и www.vanove.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То поне йети да ставаше за нещо по сериозно...

 

Зависи какво разбираш под сериозно :-k. Щото през доста трудни места съм минавал с Йети. Но, разбира се, за офроуд в истинския смисъл на думата няма какво да говорим. И сори за офтопика smile049.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Симпатичен е, особено графитения (поне на мен де),но и аз като повечето колеги бих взел Октавия Скаут заради 4х4 или пък Йети DSG без 4х4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симпатичен е, особено графитения (поне на мен де),но и аз като повечето колеги бих взел Октавия Скаут заради 4х4 или пък Йети DSG без 4х4.

Без да искам да засегна когото и да е и с цялото ми уважение към колегите, които притежат такъв автомобил то си е заводски оптичен тунинг на "баничарка". Неуспорими са обаче удобствата, които предлага подобен бизнис/семеен автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.