Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шлайф Глава...


Recommended Posts

Здравейте. Аз се занимавам с лада, но имам добър приятел, който кара шкода (той не виси по форумите). Явно причината, че прегрява ще се окаже в главата. Ще я сваляме за изправяне. Кажете колко да шлайфаме. Искам да и увеличим степента на сгъстяване на 9,5. При ладата тази степен, почти не съкращава живота на двигателя, така ли е и при Шкода? Ще се усети ли ефект във вървежа при положение, че няма да пипаме клапани и портове. Посъветвайте ме нещо. Шкода 120Л е колата, кара се на газ и на бензин 95. Гори масълце (20В50) Кажете как да регулирам клапаните (на каква хлабина, как става тази операция), тя не е с горно разположен разпределителен вал като ладата. Предполагам, че не мога и да и объркам центровката (с повдигачи е). Ваш ред е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата според мен до 5 десети е разумно :roll: Клапаните се правят 15 смукателен ; 20 изпускателен.Ще намериш по подробно инфо и снимков материал в раздел "Литература" търси Зелената книга някъде отначалото е. Тъй или иначе ще сваляте главата за шлайф и ще я разглобявате разумно е да се припаснат клапаните наново(шлайфат се там с една паста не може да не знаеш ;) )

Дръж ни в течение с ремонта

 

ПОЗДРАВИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.