Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем с газовата уредба на фелиция 1.3 карбуратор


Recommended Posts

сложих си скоро газова уредба с електр.изпарител ВRC,но за двигател с 100кВ,проблема е в това ,4е колата като естудена не може да пали на газ или ако запали държи около 400 об.,но не може да се изфорсира изобщо .Когато ве4е запалила на бензин и я прехвърля на газ и спра за около 1 час и пак не мога да я запаля, като пробвам с бутона на междинно положение запалва,но като го върна на газ започва да се дави и гасне.Ходих при газаджиите и им казах за проблема ,те ми казаха ,4е ноай-вероятно е от смукача,4е затварял въздуха и от многото газ колата се давела и не палела.Разпробиха клапата на смукача с по-голяма бургия и ми казаха да пробвам,но колата беше топла и палеше лесно, но на сутринта ефект никакъв.Някой имал ли е такъв проблем ,колата ми е Фелиция 2000г. 1.3 карб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени газаджийте ... 100kW изпарител на 40 kW двигател е малко тъпо , защото никога няма да имаш нормално изгаряне и харча ще е малко завишен и да пробиеш клапа , която не се продава като резервна част , а е комплект с капака и е един кош пари ... направили са ти мечешка услуга :evil:

Пробвай сам да си отстраниш проблема , като ако запали от сефте на газ от регулатора на малки обороти на изпарителя го отвий леко докато нормализира оборотите , а ако не запали с малко развиване по 1/4 оборот отвиваш докато запали и пак ги вдигаш до около 800 об/мин . След като загрее може да ти се наложи лека корекция , но ще търсиш някакво междинно положение !

На моя Ловато така реших тоз проблем . Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли да има проблем с планката на самия смукач да е изместен повече ,колкото за изпарителя мисля ,че колата се дави от много газ.Утре ще пробвам съвета ти,благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Аз имах същия проблем но на бензин. Оказа се смукача, но не клапата, а биметалната термопластина в смукача. Тя се е изместила и не поддържа газта на високи обороти докато загрее двигателя. Дефакто смукача захапваше на по-висока температура и пускаше също на по висока - почти до работната. Иначе клапата се отваря и даже доста време е отворена докато смукача я завърти.

Таака че и от мен имаш съвет - смени майсторите. Може да отидеш при Симо, той се занимаваше с моята Фелиция.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Имайте предвид, че се случва на клапата на смукача да блокира (клеяса) при каране на газ. Този проблем съм го имал два пъти. След като се разглоби оста въртяща клапата и се почисти ама много добре, заедно с леглото на самия карбуратор смукача се настройва. После обаче при промяна на времето е необходимо да се донастрои.

Иначе реглаж на оборотите само от изпарителя. Ако не става отиваш на диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.