Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Коя бихте продали


Recommended Posts

Ако бяхте първи собственици на две коли - Пежо 405 1991г. (без екстри) и Рейсър ГСИ 1993г. (ел. пакет, климатик, серво, централно) и двете на реални километри (около 190,000км.), коя от тях бихте продали и коя бихте си запазили :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пежото разбира се. Оставям настрана неприязънта си към френските возила, просто гледам обективно на нещата - кола без екстри, срещу кола, по-нова с 2 години и с много повече екстри. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е, но пък пежото има няколко плюса: 1. Здрава ламарина (пък и не я лови корозия); 2. Много добра возия; 3. Изключително сполучлив модел :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време и мене беше налегнала таз мисъл , щот освен Формана имах и Вектра и се чудех коя да продам ... Шкодата си я гледах като писано яйце / почти като ретро кола / и много ме беше яд да се разделяме , а Вектрата - мощна , на газ и т.н. ... бе и двете вършеха работа ... дойде един човек много навит да купува кола с презумцията да купи Шкодата , а на мен много ми трябваха пари и като видях , че не му е на сърце колата веднага го насочих към Вектрата и за секунди пича си отлетя с нея без да я оглежда и да се пазари 8)

Ти ги обяви и двете , па която се продаде ;)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих запазил 405-цата. Изглежда добре за времето си и е по-солидна и качествена от ДЕУ. Рейсърът освен, че е корейски, е и от по-нисък клас. Екстрите едва ли са най-важното нещо при толкова стар автомобил. Честно казано - изненадва ме, че е оцелял до наши дни. Дори немския оригинал - Опел Кадет Е вече е екзотика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе продавай рейсъра ,това не е кола :mrgreen: пежото е в пъти по-добро от ДЕУ(дано не ми се обидиш) :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Франсе :smt018 Т'ва си е та|_|_|aк работа. Остави си GSI -то, возил съм се в такова на братовчед на баща ми 150к.с. Това животно мнооого върви smile020

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такова Пежо и не бих го разменил за което и да е Деу дори и срещу сериозно доплащане. Ако няма някакви повреди е кола-бонбон!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Франсе :smt018 Т'ва си е та|_|_|aк работа. Остави си GSI -то, возил съм се в такова на братовчед на баща ми 150к.с. Това животно мнооого върви smile020

 

 

Хахаа то която и кола да е 150 коня върви!!! Но Деу са най-големите пръчки :) Повози се на някое пежо 150 коня и кажи че ще предпочетеш няква корейска кошница!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих си оставил Деуто. Карам и рейсър и съм страшно доволен от него. На 170 хил. е , а нищо не е пипано по него.

Дядо ми пък има Пежо 309, просто не бих заложил на Пежо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Metalboja и Todor Velikov, Вие карали ли сте Деу и Пежо ,за да ги сравнявате???

Колко Пежа 405 има таксита и колко Рейсъра имаше??? Таксиждия няма да се набута със скапана кола, да знаете. Вярно е, че Рейсъра не е най-луксозната кола, но е в пъти по здрава от пежото.Казвам го от личен опит като човек каращ и двете коли.

Най-мразя хора да говорят глупости...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махай това Daewoo. Тази прилика с Kadett направо ме побърква. За мен е много грозна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pepi, мненията различни от твоето НЕ са глупости. Човека е пуснал тема за да събере различни мнения, а не за да се съгласим всички с теб. Дай всички да си продадем Шкодите и да си накупим Вектри и Лантри, защото Бакши кара такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смятам че е по хубаво да си оставиш Пежото...наистина е по добро отколкото ДЕУ(корейска измислица)...пежото мен ме кефи...и наистина си е доста по здраво отколкото ДЕУ-то...така че моя съвет е махай ДЕУ-то..докато е време ;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таксиждия няма да се набута със скапана кола, да знаете.

 

Тук не си прав - таксиджиите гледат предимно колата да е евтина (изключвам ОК-ейците, щото тях "милите" много злобно ги цакат с тия Елантри и им излизат златни ако са на изплащане). Таксиджиите не може да са мерило за надеждността на даден автомобил.

 

 

:oops: Извинете ме за офтопика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

metabojia,

НИКОГА ама НИКОГА няма да заложа на Франсе :oops:

Един приятел има 405 и то доста запазено, ама какво да ти кажа то се разпада само бе човек :lol: Каквото пипнеш - пипката го хваща. Като се возиш в него всичко скърца, а пластмасата по таблото е от тази дето слагат в шоколадовите яйца, от всякъде стърчат мустаци от пластмасите се едно нещо не е довършено в колата :? Другото ,което бих казал , че "свети" торсион е много калпаво и НЕнадеждно окачване- пре..ли се не подлежи на ремонт - смяна барабар с цялата спирачна уретба отзад(присъствал съм на не 1 или две смени на свети торсион на пежа и рена) Другото което е, че като се качат двама човека като мен отзад( 75-80кг.) и колата ляга на тампоните и возията съвсем не е толкова приятна повярвайте ми ;)

 

Аз лично не бих се замислил между избора на каквито и да е две коли ако едната е франсе(ако иска и другата не корейска а тайванска да е) 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, ако съм обидил някого... :oops:

Не съм таксиджия, но говоря от позицията на човек каращ и двете марки автомобили. Всеки, разбира се има право на мнение

И на двата автомобила сме втори собственици:

1.Деуто е купено на 60 хил. през 1998г - сега е на 168 хил. До сега - само бензин, масло, накладки и стартер ( по вина на баща ми), маншони

2.Пежото ( не 405, а 309)произведено 88г, купено 1998г на 110 хил със сервизна книжка - сега е на 150 хил. До сега - ремонт на задния мост, амортесьори, множество ремонти на радиатора, нов радиатор на парното, неработещ километраж, все нещо "потропва", все му има нещо. ( тези проблеми ги има и при 405).Но си го обичам и него

Гласувам все пак за Рейсъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука спора стана между две марки а както всички знаем от кола до кола има разлика. И аз бих предпочел Рейсъра ако е читав, не дава дефекти и т.н. пред кола която се чупи, дава дефекти и не излиза от сервиза. Въпрос на късмет е според мен-много добре знаете че има коли от една и съща марка, правени по едно и също време, някои за 50 000км се чупят толкова много, че свят да ти се завие, други с по 200 000 отгоре продължава да им се сменя само масло.

За по-стари коли според мен важна е не толкова марката колкото надежността и здравината през годините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Metalboja и Todor Velikov, Вие карали ли сте Деу и Пежо ,за да ги сравнявате???

Колко Пежа 405 има таксита и колко Рейсъра имаше??? Таксиждия няма да се набута със скапана кола, да знаете. Вярно е, че Рейсъра не е най-луксозната кола, но е в пъти по здрава от пежото.Казвам го от личен опит като човек каращ и двете коли.

Най-мразя хора да говорят глупости...

 

рейсърите се караха на таксита, щото са евтини както и дачиите - това не значи, че последните са много здрави. Лично аз съм карал служебен рейсър, а мои роднини имат 405-ца и общо взето не сме имали оплаквания и от 2-те. Аз лично бих избрал да си запазя тази, която е в по-добро общо техническо състояние и на второ място - която ми е по-удобна и по ме кефи как вози

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Metalboja и Todor Velikov, Вие карали ли сте Деу и Пежо ,за да ги сравнявате???

Колко Пежа 405 има таксита и колко Рейсъра имаше??? Таксиждия няма да се набута със скапана кола, да знаете. Вярно е, че Рейсъра не е най-луксозната кола, но е в пъти по здрава от пежото.Казвам го от личен опит като човек каращ и двете коли.

Най-мразя хора да говорят глупости...

 

 

 

Сори за спама ама таксиджиите ги караха щото са по-евтини. Като си направиш фирма за таксита дали не са предпочели да купят 30 Деута отколкото 20 Пежа??? Кое се и поддържа по-евтино? Така че просто...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според вас колко ли бих взел на всяка от колите :roll: километрите са реални :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.