Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Какво ви дразни в новата ви кола?


Recommended Posts

Ако Марта имаше глезени - щях да я ритна точно по кокалчето (та да я заболи най-много) заради трудната смяна на скорости. ЧЕСТИТО и ние с единиците го имаме тоя проблем. Между другото - днес карах таксито на един приятел - FABIA 1.9 SDI - на 90 000 км е и при смяна от 2-ра на 3-та предавка съединителят му буксува. Ха кажете сега - на коя кола след 2002 г. се сменява съединител на 90 К.

 

Има доста коли така, какво се чудиш. Дори на повечето 100 000км градско си е напълно нормално да хвърлят съединителя - особено такситата. Не е виновна Фабията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 74
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • NightSpirit

    9

  • izov

    7

  • ikonoma

    5

  • pesho_b

    5

Най-много писали в темата

Това със задната скорост си е болежка на ВАГ. Карал съм сеат, фолксваген и сега шкода - все тая. Това което ме дразни на фабията е предния капак.

1Като отваряш капака, дърпаш лостчето и посягаш да отовориш и естествено е най-удобно да хванеш решетката. Тя обаче е от пластмаса и мисля, че никак не е трудно да се отчупи.

2Другото кофти е че няма поставки за чаши. Може да се поръча като екстра, но от Ет казаха, че не мога да си я поръчам допълнително щото се монтирала само в завода. Ебаси сложнот стойка за чаша.

3Друго, което ме дразни, че ако искам да спра да духа от дадена духалка, трябва да сваля ароматизатора. Или трябва да ги спра всичките.

4Музиката спира като извадя ключа

5Няма огледала на сенниците

6Няма удобно място за телефона на таблото

7Видимостта като караш назад е малка, но се свиква лесно с габаритите.

8няма АСР и като вкарам газ на завоя върти гуми на 1ва, 2ра и 3та :lol::lol: (3та само на мокро)

 

От втората ти точка нататък има лек или е имало лек. Казва се допълнително оборудване. Не е много редно да казваш, че колата те дразни след като сам не си си поръчал нещо.

2. За Класика има една поставка за чаша зад ръчната спирачка, за Елеганса 2. За таблото виж тази тема и ако искаш си поръчай

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5102&start=0

3. Ароматизатора, е може и без него.

4. Може би музиката ти е некъдърно монтирана. При мен като се извади ключа от стартера радиото спира, обратния случай свири. Допълнително се пуска и без ключ от бутона за вкл. на радиото. Аз съм с Blaupunkt Dresden. Провери си схемата за свързване на радиото и ако имаш отделен вход за наличие на ключ в стартера, сам реши дали да го ползваш или не.

5. Има огледало за сенника на пътника, а мисля че като опция се предлагаше и за шофьора.

6. На това полегато табло (Фабия) има предостатъчно място за телефонна поставка. Ако не искаш поставка, можеш да си сложиш телефона пред скоростния лост.

7.Това за мен е положително като мнение, но Шкода предлага и паркинг сензори.

8. И ASR и ESP има.

 

Иначе аз се включвам с първата точка от списъка на Марту и капачката за контакта в багажника. Вместо метална ос са отлели капачето с две пъпки и само да го закачиш пада. Поставянето е леко затруднено от пружината му, но веднъж да му хванеш цаката, след това е лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако Марта имаше глезени - щях да я ритна точно по кокалчето (та да я заболи най-много) заради трудната смяна на скорости. ЧЕСТИТО и ние с единиците го имаме тоя проблем. Между другото - днес карах таксито на един приятел - FABIA 1.9 SDI - на 90 000 км е и при смяна от 2-ра на 3-та предавка съединителят му буксува. Ха кажете сега - на коя кола след 2002 г. се сменява съединител на 90 К.

 

Има доста коли така, какво се чудиш. Дори на повечето 100 000км градско си е напълно нормално да хвърлят съединителя - особено такситата. Не е виновна Фабията.

 

Боби , ако караше Москвич щеше да го сменяш на 15000км не на 100000 ;)

така че не се оплаквай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще кажа нещо което вички го знаем, но адски ме дразни:

1: СКЪРЦАТ ЗАДНИТЕ ВРАТИ - УПЛЪТНЕНИЯ! Няма оправяне с какво ли не ги мазах но...Както казва един приятел по добре уплътненията да скърцат отколкото предницата?!

2: Много ниска предница - доста често опира, кората под двг и бронятя.

3: И както казаха други: тежък заден и преден капак на Октавия 1.

Хайде стига толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще кажа нещо което вички го знаем, но адски ме дразни:

1: СКЪРЦАТ ЗАДНИТЕ ВРАТИ - УПЛЪТНЕНИЯ! Няма оправяне с какво ли не ги мазах но...Както казва един приятел по добре уплътненията да скърцат отколкото предницата?!

2: Много ниска предница - доста често опира, кората под двг и бронятя.

3: И както казаха други: тежък заден и преден капак на Октавия 1.

Хайде стига толкова.

Не пръскай уплътненията, пръскай пантите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се изкажа. Доста мислих и установих, че няма нещо, което ме дразни в колата.

Преди си мислех че е доста малка (фабия комби), но за мен + още 3 човека е екстра. Е като се качим 5 вече става теснотия отзад, но все пак се пътува.

Колата е доста пъргава, харчи малко и като цяло се кара с КЕФ. smile174

Много съм доволен :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще кажа нещо което вички го знаем, но адски ме дразни:

1: СКЪРЦАТ ЗАДНИТЕ ВРАТИ - УПЛЪТНЕНИЯ! Няма оправяне с какво ли не ги мазах но...Както казва един приятел по добре уплътненията да скърцат отколкото предницата?!

2: Много ниска предница - доста често опира, кората под двг и бронятя.

3: И както казаха други: тежък заден и преден капак на Октавия 1.

Хайде стига толкова.

Не пръскай уплътненията, пръскай пантите!

 

Боби това пък за пръв път го чувам. Но ще пробвам.

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще взема и аз да си кажа болежките,че само я хваля тази кола...

Дразня се много, че нямам поставка за чаши отпред (има опция в подлакатника да се постави стойка, но пък тогава подлакатника трябва да ми е отворен!). Другия вариант е - под подлакатника, но тогава той трябва да е вдигнат, а аз съм свикнал да си се подпирам на него - като в кресло ;) И другото което не ми харесва - има само една запалка! А все пак - антирадар (вече го монтирах на тавана и го вързах с кабелите на люк-а, та спестих едно устройство), зарядно за телефон (понякога 2), GPS... Но това се оправя лесно с поставянето на второ гнездо, което ще се появи скоро :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-дразнещо е потракването на интериора. Шкода Фабия Едишън 100 след 6 месеца съвсем нормално каране (даже много съм я пазил), като мина по павета имам чувството, че вече бавно и сигурно се разпада. Ужас!

Другото ми основно оплакване е от скоростния лост. Доскоро бях супердоволен - къси предавки, влиза плавно и т.н. Преди една седмица нещо вътре явно се прецака - като искаш да вкараш 1ва или 2ра от свободна, лостът се чуква в пластмасата от ляво(трак-трак), вкарването на 1ва и 2ра не е плавно, а лоста се движи прекалено свободно. Някакво уплътнение ли има, което е изпаднало, не знам. Добре, че е в гаранция - да си кажа болката.

Иначе всички скърцания с WD-40, като не знаеш откъде е, напръскваш всички панти на вратите, механизмите на седлаките, багажника и за каквото се сетиш още и колата е като нова :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравеите, някои махнал ли си е грозноватите калобрани (Октавия 2), които дори не вършат работата за която са предназначени? Страшно загрозяват задницата. Та ако ги е махнал някои да каже как е без тях. Наи лошото е, че за да се свалят трябва да се махнат гумите първо, а не ми се иска да вадя чисто новия крик за сега :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе като гледам сега как клепа си представям без тях какво ще стане. Но на мен лично ми харесват. Погледната отзад някак си я отварят повече. Ако все пак решиш да ги махнеш качи една снимка да видим как седи без тях. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите, някои махнал ли си е грозноватите калобрани (Октавия 2), които дори не вършат работата за която са предназначени? Страшно загрозяват задницата. Та ако ги е махнал някои да каже как е без тях. Наи лошото е, че за да се свалят трябва да се махнат гумите първо, а не ми се иска да вадя чисто новия крик за сега :)

Знаеш ли колко мразя някой да кара без калобрани пред мен. Цялата кола става на г*з. :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен много ми харесват отзад калобраните. За отпред не знам как ще стоят, но отзад и придават обем, а тя и без това си е малко тумбеста. Много ме кефи :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Някой да е виждал VW или Audi с калобрани? Аз не, а иначе на окти се свалят без демонтаж на джантата, с къса отвертка, след това нож и на края - шмиргел. Така "окастреният" калобран отново се монтира, за да закрие ръба на бронята.

По темата - малко ме дразни турбо-дупката, но "открих", че при плавно подаване на газ по-слабо се усеща. Оттук-оттам разбрах, че до голяма степен се оправя с "флашване". Ако някой има повече информация, нека да я сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Някой да е виждал VW или Audi с калобрани? Аз не, а иначе на окти се свалят без демонтаж на джантата, с къса отвертка, след това нож и на края - шмиргел. Така "окастреният" калобран отново се монтира, за да закрие ръба на бронята.

По темата - малко ме дразни турбо-дупката, но "открих", че при плавно подаване на газ по-слабо се усеща. Оттук-оттам разбрах, че до голяма степен се оправя с "флашване". Ако някой има повече информация, нека да я сподели.

 

Ами ако просто се свалят без да остават части от тях по колата :) грозно ли е?

Този ръб на бронята грозен ли е та трябва да се скрие?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а самото сваляне става само с махане на винтчетата които са 4-5 на бр. нали? Да не вземе да падне подкалника като ги сваля? :)

Току що разгледах няколко снимки в гооогъла и нито една октавия нямаше с калобрани, не знма защо ги слагат в БГ като са допълнителен аксесоар, а и без тях много по хубаво изглежда колата поне според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Гадните" калобрани се слагат първо за да не ви псувам като карате пред мен зимата и хвърляте всичко по чисто митата ми фел-а и второ особено предните много пазят да не си омятате всички врати като минавате през вода, киша и т.н. Иначе стават много яки винили като караш в лошо време (дъждовно,снежно) колата си без калобрани :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз съм забелязал че задната броня броня си се цапа въпреки че ги има а това че се пръскат колите отзад си е техен проблем :mrgreen: . Шегата на страна, по мои наблюдения поне 90 % от колите нямат калобрани :) ако не и повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Във Фабийката не ме кефи,че гредите на предното стъкло са прекалено големи и затрудняват видимостта(особено ако се качваш за първи път).Друг минус е лесно наранимия лак на боята и надраскващи се стъкла.

Аз калобрани нямах,ама си поръчах задни и мога да кажа,че вършат страхотна работа.Вече се замислям и за предни.Преди малко си сложих и пласмасови прагове на вратите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа честно, на мен това ми е първата нова кола така, че не ми се ще да и търся кусури :lol: .Все пак ще кажа , че пепелника е сложен на страшно неудобно място и се налага като ми се допуши, навигатора ( жената де :oops: ) да държи пепелника щото иначе всичко става във пепел.Ама това не е болка за умиране-ще намаля по този начин цигарите smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.