Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Какво ви дразни в новата ви кола?


Recommended Posts

на мойта ме дразни че няма клематик...харчи 9градско.от 1ва до 2ра ме дразни как реве ако не превключа преди 2хил оборота.

Обаче най-ме дразни че пичките не я харесват :lol:

 

smile167

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 74
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • NightSpirit

    9

  • izov

    7

  • ikonoma

    5

  • adrian_m

    5

Най-много писали в темата

Минусите на моята кола /на почти 2 години/,купена нова от ЕТ:

След 1 месец се разхлопа нещо в шофьорската врата.

След 6 месеца се разхлопа и таблото.

Лапа масло /пускал съм тема за това/.

Напълни се с вода страничния мигач.

Напълни се с вода задния ляв стоп.

Изгоряха аларма + сирена.

Уплътненията на вратите скриптят и са изтрили боята до метала.

Теч на масло от охладителя.

При висока скорост вятърът свисти.

Стъклата са много крехки - и малко камъче ги пука.

Счупи се механизма на облегалката на седалката до шофьора.

Лоша тапицерия - лесно се цапа и е магнит за всякакви влакна.

Очаквах жабката да охлажда повече.

Ми това е, което не ми харесва...направо се шашнах колко е много, ама бях пределно откровен.

Да се чудиш защо съм влюбен в таз кола нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малеее напрао ми стана жално като го прочетох това smile173

 

но ти ме подсети да добавя, стъклата които супер лесно се драскат, към моите забележки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Не мое да се кара бавно с тази кола бре

2.Само ме вкарва в еретични мисли какво да подобря

3Почти нищо от това дето го мисля не в съответсвие с гаранционните условия,които заради точка 1 са ми нужни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дразни ме винила около скоростния лост :roll: . Също така ме дразни, че няма датчик за температурата на водата, а само лампа, която светва, когато вече е твърде късно.

 

това за температурата е супер тъпо

просто е адската недомислица

 

 

а за колегите със скоростите...

тези коли със жило ли са, ако са с жило саморегулиращо ли е?

или са с хидравлика

 

защото ако са с обикновено жило, едно натягане би решило проблема

а задна както знаете се включва само когато колата е в покой

Това с НЕВЛИЗАНЕТО на задната предавка, ако колата не е в покой е много интересно.

Аз имам ужасния навик, когато правя маневри, да включа задна предавак, преди колата да е спряла да се движи напред. Естествено съединителя е натиснат до дупка, но кутията пехърква яко, и сега правя огромни усилия да се отуча от този си навик.

Нека някой сподели, защо колата разбира, че съм на задна предавка, при условие, че съединителя е задействан? Нима, ако колата се движи с 80км. в час, и при натиснат съединител включа на първа предавка, ще се случи онова лошото нещо, което си мисля? :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да приемем нещата така: Първо ти се движиш напред на първа предавка

(или на свободна - все тая), първичният вал на скоростната кутия се върти надясно (посоката е примерна) от двигателя. Ти отцепваш съединителя, но същата тази част продължава да се върти от инерцията.

Включваш задна - в този момент какво става - колата се движи напред, съответно първичния вал трябва да си смени посоката на въртене. В този момент инерцията му се убива и той започва да се върти на обратно, съответно с яко хъркане.

 

А първа ако успееш да вкараш с 80 км/ч май ще трябва да събираш на части скоростната кутия. На първа предавка предавателното число приблизително е 4 пъти по-голямо от това на 5 предавка. Така, че ако с 80км/ч на 5-та първичният вал се върти с 2000 об/мин, то след включване на 1-ва той ще се завърти с 10 000 об/мин. Замисли се какво може да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, които имате проблеми със съединителя - в последния брой на Ауто Билд има "Тест на качеството 2007" (вероятно сте видели рекламата на Мазда :) ) и в него срещу Сервзини кампании за ремонт чета:

 

"Октавия 2006 година: - Проблеми с клапана за обезвъздушаване на хидравличното задвижване на съединителя"

 

Мисля, че това е точно във връзка със съединителят. Шкода са направили през 2006г. сервизна кампания за отстраняване точно на този проблем. Но през кой месец от 2006 и дали това се е случило в България - не мога да ви кажа.

Освен това ако колегите със старата Октавия нямат този проблем мисля, че си остава само за новата Октавия и се вписва като сервизна акция през 2006 - в крайна сметка старата Октавия се прави от 1997 и през 2000 вече е минала едно освежаване и отстраняване на детски болести.

В края на тази година се очаква фейслифтът на новата Октавия и предполагам, че промените не са само козметични - става дума точно за 3 години след началото на производството - точно когато първата е преживяла фейслифт и обновяване на някои детайли.

 

Така че колеги мисля, че най-удачно е да се провери дали вашите коли са минали през такава акция или тя се е случила още преди да ви я докарат Еуратек. Не знам дали Еуратек ще ви отговорят достоверно, затова бих проверил например в немския сайт на Шкода (стига да знам немски) или в чешкия. Може би предлагат вариант по VIN на колата да ви дадат информация дали е било отстранено преди или след като е произведена колата.

 

Дано го решим този проблем. smile194

 

Edit: NightSpirit, коригирай информацията - така както си го дал не е вярно - в класацията има доста марки, които са получили еднакви точки и споделят едно и също място. Така както си ги написал все едно са точно подредени по този начин, а просто така са отпечатани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото забавно нещо в този безумно смешен "тест" на АутоБилд е, че Шкода е класирана преди VW и BMW :D Всичко друго е 10000% реклама и е меко казано нелепо!

 

Ето цялото "класиране":

 

1.MAZDA

2.TOYOTA

3.HONDA

4.SUZUKI

5.NISSAN

6.CHEVROLET

7.AUDI

8.MERCEDES

9.MITSUBISHI

10.VOLVO

11.HYUNDAI

12.OPEL

13.SKODA

14.SMART

15.BMW

16.VOLKSWAGEN

17.CITROEN

18.SEAT

19.FORD

20.KIA

21.ALFA ROMEO

22.RENAULT

23.FIAT

24.PEUGEOT

 

 

Без да се впускам в задълбочени анализи само ще отбележа, че KIA !!! е преди Alfa, Renault и Peugeot! Suzuki е преди Audi и Mercedes - предполагам, че Liana ги е изстреляла напред в класацията :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

след изминати 1483 км. с Румстърчо 1.4 TDI-PD 51 Kw Style с климатик (може би трябваше да поръчам климатроник :lol: ), това което не ми харесва е следното:

1. шума от двигателчето е доста силен в купето (при ускоряване);

2. при висока скорост над 110 км. - свистене на въздух;

3. няма измерване на температурата в купето;

4. няма измерване на температурата на охлаждащата течност;

5. чистачките не почистват полепналата мръсотия по предното стъкло;

6. бяха напомпали заводски гумите до 3.2 атмосфери!!! (кущунство)

Kакто "казва" по-горе Гогата, проблеми със скоростите нямам, само веднъж дваж задната влиза по-трудно;

нямам забележки по отношение на интериора (даже много ми харесва);

Като цяло съм много доволен от колицата - да е живот, здраве и късмет (пожелавам ги на всеки) и да си караме с възможно най-малко проблеми:)

Приятна вечер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

s_stoqnov: Шума от купето идва от това.... че е дизел. Моята няма шум, защо ли? :D (майтап си правя, не ме напрадайте). За охлаждащата течност при Руумстър е някаква глупост от страна на Шкода, а за темп. в купето аз приемам тази, която съм нагласил на климатроника. Моите чистачки съще не чистят изобщо, но 90% сън сигурен, че това е от самата течност, която ней-вероятно е цветна вода, че е най-евтино :evil: Аз още източвам тази, която беше като взех колата и се надявам, след като свърши и си купя някаква хубава този проблем да отпадне. В тази насока имам въпрос: 3л. ли събира казанчето за течността за чистачки и има ли нещо особено при наливането или само сипваш, затваряш и бЕгаш. И последно за гумите - не е кОщунство (пише се с "О"!), така се превозват колите, докато са в транспортен режим, а и като са нови гумите май така по-добре се изпъват и прилягат към джантата. Не мога да разбера какво се дразнят всички от това. Малко е тъпо, че ЕТ не винаги казват, но на мен ми казаха, а и в крайна сметка нали затова е форума (има 100 теми за това). Аз 10мин. след като взех колата бях с гуми на 2.1 атм., цък TPM-а и повече не съм се занимавал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Липсата на уред за температурата на антифриза не е недомислица, а явно е някаква мода. На един приятел Тойотата - Корола Версо също няма уред, а една лампичка, която свети синьо докато загрее.

Може би за да не се претоварва водача от много информация. То на моята няма и уред за зареждането ама никак не ми липсва.

Все пак мисля, че за водата е полезно да знаеш накъде отиват нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако Марта имаше глезени - щях да я ритна точно по кокалчето (та да я заболи най-много) заради трудната смяна на скорости. ЧЕСТИТО и ние с единиците го имаме тоя проблем. Между другото - днес карах таксито на един приятел - FABIA 1.9 SDI - на 90 000 км е и при смяна от 2-ра на 3-та предавка съединителят му буксува. Ха кажете сега - на коя кола след 2002 г. се сменява съединител на 90 К.

Дразни ме и това, че съм само 101 к.с., ама - да бях събрал повече точки навремето... Дразни ме и това, че отзад съм с барабанни спирачки (сравнително добре спира - ще кажете, че има и тема за това, ама дали боядисвате всяка пролет ръждивите "тигани" под алуминките)

Дразни ме и това, че като кача повече от един човек - тия зад мен седят като "виновни"

 

Ама в края на краищата много си я обичам, милата. Общо взето - това са бели кусури. Имал съм Опел Вектра, Голф 3, и куп соц-возила. Карал съм и доста служебни автомобили, но смятам, че с Оки 1 съотношението цена/качество/предлагани технологии, изработка и поведение съм случил най-много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5. чистачките не почистват полепналата мръсотия по предното стъкло;

Е това вече съм почти сигурен че е от течноста лесно се коригира.

(аз съм много доволен от една лятна течност на SONAX 1:100 - изкючотелно удобна опаковка и чисти доста прилично също така има приемливо добра миризма)

Но това е извън темата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със задната скорост си е болежка на ВАГ. Карал съм сеат, фолксваген и сега шкода - все тая. Това което ме дразни на фабията е предния капак.

1Като отваряш капака, дърпаш лостчето и посягаш да отовориш и естествено е най-удобно да хванеш решетката. Тя обаче е от пластмаса и мисля, че никак не е трудно да се отчупи.

2Другото кофти е че няма поставки за чаши. Може да се поръча като екстра, но от Ет казаха, че не мога да си я поръчам допълнително щото се монтирала само в завода. Ебаси сложнот стойка за чаша.

3Друго, което ме дразни, че ако искам да спра да духа от дадена духалка, трябва да сваля ароматизатора. Или трябва да ги спра всичките.

4Музиката спира като извадя ключа

5Няма огледала на сенниците

6Няма удобно място за телефона на таблото

7Видимостта като караш назад е малка, но се свиква лесно с габаритите.

8няма АСР и като вкарам газ на завоя върти гуми на 1ва, 2ра и 3та :lol::lol: (3та само на мокро)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми направи впечатление, че Румстъра се цапа ужасно много на дъжд. Водата се завихря по някакъв доста необясним за мен начин и независимо от калобраните, петата врата потъна в един пръст кал за 20 км каране из центъра по време на пороя. Е, въпреки този и другите дребни недостатъци, си го харесвам твърде много :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да кажа:

1.По тясна е от Ладата. Голяма стабилна кола, обаче коленете ти опират в таблото отпред и облегалките отзад.

2.Във вратите потропват лекичко някои работи :) .Най-вероятно жилата.

3.Няма калобрани отпред и се цапа много.

4.Синия цвят е голям кошмар. Още не си я измил и вече си личи, че е мръсна.

5.Гадния съединител. Това може би е най-лошото нещо в тази кола.

 

4Музиката спира като извадя ключа

Мене това ме кефи много. Как искам да си го направя на Бабичката, обаче паяка не е подходящ. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минусите на моята кола /на почти 2 години/,купена нова от ЕТ:

След 6 месеца се разхлопа и таблото.

При висока скорост вятърът свисти.

Стъклата са много крехки - и малко камъче ги пука.

Лоша тапицерия - лесно се цапа и е магнит за всякакви влакна.

Очаквах жабката да охлажда повече.

Ми това е, което не ми харесва...направо се шашнах колко е много, ама бях пределно откровен.

Да се чудиш защо съм влюбен в таз кола нали?

 

ще добавя че дръжката на шофьорската врата не винаги се прибира, може би не е добре смазана.

стъкло вече ще ходя да сменям трето, малко ми писва тая игра с застрахователя после час в сервиза и т.н.

жабката освен че не охлажда добре ми се струва мизерна за такъв голям автомобил какъвто е октавия 2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тов с дръжката и при мен се случи 1-2 пъти. Всичко това, което описваме обаче са си бели кахъри. Имам приятел, който си купи чисто ново Пежо 307 преди 2 години и само си кисне в сервиза им. Подобен случай и с Фиат Пунто. Така че количките са си супер, нормално е да има недомислици, важното е, че колите ни радват! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля , че нашенския потребител малко се разглези от големия избор , който съществува вече на пазара и все търси за какво да се хване ... ако всичко е перфектно - скъпи материали за интериора , перфектно напасване и т.н. нали се сещате , че цената ще е друга и на предния капак ще има мерник :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото - днес карах таксито на един приятел - FABIA 1.9 SDI - на 90 000 км е и при смяна от 2-ра на 3-та предавка съединителят му буксува. Ха кажете сега - на коя кола след 2002 г. се сменява съединител на 90 К.

 

ами 90 000 почти само градско...

явно е нормално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също мсля че колите са си супер.

Не съм пуснал темата да оплюваме марката. Просто идеята ми беше хората да споделят какво не им харесва.

Иначе като цена / качество колите са си екстра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се сетих още нещо, което не е преценено добре - затварянето на предния и задния капак. Предния трябва да го пуснеш от високо или да натискаш яко, при задния също не е много удобно. Примерно приятелката ми много трудно го затваря, няма сила момичето. Понякога и на мен ми е супер неудобно. Незнам как е при другите хечбеци, карал съм, но не съм им отварял нито капаците нито багажниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да минем на ТЕМАТА!

Мен единствено в моята Фабия ме дразни,че като си отворя багажника-споирера(фабричния РСов) опира в антената! :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.