Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Какво ви дразни в новата ви кола?


Recommended Posts

Дайте да напишем и малко от недостатъците на колите ни.

 

Мен лично ме дразни:

1. Тапицерията на вратите. Това че е плат горе при ръчките за отваряне много ме дразни. Непрактично, лесно се цапа и изисква повече подръжка.

2. Леко поскръцване тук там ама това си е нормално за този клас кола и WAG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 74
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • NightSpirit

    9

  • izov

    7

  • adrian_m

    5

  • pesho_b

    5

Най-много писали в темата

Ами човек мже да се дразни на много неща в изработката, което разбира се да се харесва на друг. Наистина колите са правени от по-евтини материали които поскърцват от време на време, иначе като подредба в интериора всичко ми харесва. Реално погледнато най-много бих се издразнил ако имам дефекти по двигателя или чести посещения на сервиза, слава богу такива досега нямам и пожелавам на никой от колегите да няма. smile194

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега почти всичко ми харесва, но все пак колата ми е чисто нова, дано и занапред да остане така. Таблото е супер, материалите са прилични за цената на колата. 2 неща ми правят лошо впечатление - скоростите не всякога влизат от първия път, предимно задната. При натиснат до край съединител, натискам надолу и включвам задна, лоста уж си влиза както трябва, светка индикатора за парктроника и като почна да отпускам съединителя започва да "ръмжи" и лоста се разтреперва леко. Трябва да върна на свободна и пак да включа. Освен, че е гадно предполагам, че може и да прецаква нещо по скоростната кутия, което определено не е добре. Другото, което ме дразни е педала на газта, все още не мога да свика така да е наобратно. Уж трябва да те улеснява на дълъг път, но на дълъг път така или иначе карам на круз контрол. Класическото положение за мене по-добре.

 

 

P.S.: Много добра тема! Аз съм ЗА това да си "признаваме" недостатъците. Няма префектни машини, така че по-добре да обсъждаме проблемите и току виж сме решили някои от тях ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега почти всичко ми харесва, но все пак колата ми е чисто нова, дано и занапред да остане така. Таблото е супер, материалите са прилични за цената на колата. 2 неща ми правят лошо впечатление - скоростите не всякога влизат от първия път, предимно задната. При натиснат до край съединител, натискам надолу и включвам задна, лоста уж си влиза както трябва, светка индикатора за парктроника и като почна да отпускам съединителя започва да "ръмжи" и лоста се разтреперва леко. Трябва да върна на свободна и пак да включа. Освен, че е гадно предполагам, че може и да прецаква нещо по скоростната кутия, което определено не е добре. Другото, което ме дразни е педала на газта, все още не мога да свика така да е наобратно. Уж трябва да те улеснява на дълъг път, но на дълъг път така или иначе карам на круз контрол. Класическото положение за мене по-добре.

 

 

P.S.: Много добра тема! Аз съм ЗА това да си "признаваме" недостатъците. Няма префектни машини, така че по-добре да обсъждаме проблемите и току виж сме решили някои от тях ;)

 

Аз още си чакам новата придобивка, но темата много ми харесва въпреки че това което е написал колегата NightSpirit ми се струва малко прекалено смисъл не че не е вярно, но просто не си го представях че въобще може да съществува при нова кола камули при шкода аз се притеснявах че имам същият проблем при моя 10 годишен голф 3 които карам в момента ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен с колегата Nigthspirit. Моята задна също не влиза понякога. Бих предпочел задната скорост да с "пръстенче", което се вдига, защото на светофар можеш да я объркаш с първа и да стане белята...

Общо взето това е единственото, което не ми допада...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали скоростната кутия има синхронизатор на задната /по-старите коли със сигурност нямат/ и от там идва проблема с включване на задната. Ако сте се качвали на ГАЗ-ка това ще са бели кахъри за вас /там всички скорости хъркат и не влизат/. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да кажа. Супер много ме дразни материала от който е направен капака на пеплника - супер скапана пластмаса. Направо са си оставили ръцете. Съжото важи и за вътрешните дръжки на вратите (нямам предвид ръчката за отварянето, а целия бластмасов блок, който отново е от прекалено твърда и евтина пластмаса). Другото, което дразни е материала, от който е направено това нещо около скоростния лост. Не знам как се казва, а материала прилича на изкуствена кожа, но на едно място ми се е скъсало дори. НО за този клас автомобил не може и да се очаква много повече, така че...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дразни ме винила около скоростния лост :roll: . Също така ме дразни, че няма датчик за температурата на водата, а само лампа, която светва, когато вече е твърде късно. А най-ме дразни, че тапицерията на седалките лепи кучешки косми като за световно :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pepi, може да прозвучи малко гадно, но това, че и други имат този проблем мааалко ме успокоява (не, че се радвам де :D ), защото по едно време почнах да си мисля, че или точно моята не е в ред или аз нещо не правя както трябва. То аз не се мисля, за Маркус Грьонхолм, ама пък чак да не мога да вкарам една скорост :roll: И варианта с пръстенчето също не е чак толкова удачен. На Пежото ми беше така и като трябва да направиш 5-6 маневри напред-назад за да излезеш от някъде и в един момент малко се объркваш - "абе дръпнах ли пръстенчето, сега на задна ли съм...". Не знам дали най-добре не е да си е надолу под 5-та (ако не е 6 скорости колата).

 

ikonoma, обясни малко по-подробно и разбираемо за този синхронизатор. Иначе това с ГАЗ-ката беше готино. Аз определено не съм карал тази иначе тоооолкова легендарна машина. :D

 

 

Гога, ти да не возиш кучето в Болеслав? Как ти дава сърце? Аз ако имах куче, щях да си взема комбито на Октавия. Мисля, че за кучешки косми лекарството е доста скъпо - казва се КОЖЕН САЛОН :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NightSpirit Аз нямам проблеми никакви със задната и макар че бях свикнал задната да ми е под 5тата и да се вкрава без натискания и издърпвания доста бързо свикнах с натискането надолу. А и според мен е по лесно да се изработи една скоростна кутия в която да се добавя само 6-тата предавка отколкото две различни. Иначе понякога имам проблеми с първата при изцяло натиснат съединител но това го считам за нормално и е такава рядкост че не може да ме подразни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то и при мен не се случва по 5 пъти на ден. Рядко става, но все пак става и ми прави впечатление. Понякога и на първа става, както ти казваш. На мен основното ми притеснение е да не разваля нещо скоростите, иначе не е нещо кой знае какво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, в Болеславчо го возя малкия косматко, доста често напоследък :mrgreen: . NightSpirit, стоящия педал на газта е страшна гъзарийка и много удобно нещо...мене ме е яд, че Румстъра е с висящ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е казал поетът "Разни хора, разни идеали!". Аз така и не мога да свикна с него. Висящия ми е по-удобен. Въпрос на вкус. Косматкото иначе какво мисли за Болеславчо? Харесва ли му или "има нещо, което го дразни в новата ти кола"? :D За скоростите и педала на газта какво му е мнението? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе косматкото предпочита в МВ-то да се вози :lol: . Иначе въпросните проблеми със скоростите ги нямам все още - влизат си съвсем леко и плавно. На моменти само задна не влиза като хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ikonoma, обясни малко по-подробно и разбираемо за този синхронизатор. Иначе това с ГАЗ-ката беше готино. Аз определено не съм карал тази иначе тоооолкова легендарна машина. :D

Синхронизатора е една бронзова муфа, която улеснява включването на скоростите. Такива има за всяка предавка. Целта и е да "увлича" зъбното колело, което ще се зацепва и превключването да става без хъркане и без нужда от междинна газ или двойно амбреиране /като на ГАЗ-ки, Волги, Варшави и други стари автомобили/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата които ме дразнят в шкодилака са:

1.Потракващия интериор /за 20 хилядарки толкова/

2. Много рядко първата ми скорост влиза доста трудно, а когато се случи на светофар, е още по- неприятно.

Понякога, когато превключвам скоростите по- енергично, ми се е случвало скоростния лост да изкочи нагоре, много над нормалното, но е зацепил.

3. Досадно, неработещите копчета на повдигачите на стъклата.

4. Слабата изолация, която препусха външните прищевки на времете, бед много големи усилия.

Като цяло съм доволен от колата. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и други хора имат понякога проблем със скоростите. Не съм само аз, това е успокоително :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам това със скоростите. При мен не винаги влиза 1-ва - стига до половината и толкова. Ако приложа сила пак нищо не се случва. Като пусна съединителя и опитам пак - става. Случва се рядко, но дразни. Аз си мислех, че аз нещо не правя като хората, но явно си е проблем. Със задната всичко ми е ОК.

 

Като цяло обаче скоростите на Шкода-та ме кефят! Сравнено с други автомобили горе-долу от този клас, които съм карал като например Ярис, Модус, С3 си е направо супер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при всички става. А може ли някой по-разбиращ да каже все пак има ли опастност за скоростната кутия или съединителя?

 

Колкото до скоростите на другите марки. Аз на Автосалона като се качих на Пежо 407 и останах като гръмнат като видях какъв ход има лоста. То 5 мин. разходка си правиш докато стигнеш от 3-та до 4-та, 1-ва положението е още по-зле, почти опираше таблото. Аз колата не е като да е няакоя бавна каручка, с големите мотори си е доста пъргава, което предполага малко по къси (спортни) скорости. Направо се разочаровах, хем съм си "пежар" по душа. На Шкода са доста по-добре от тази гледна точка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега почти всичко ми харесва, но все пак колата ми е чисто нова, дано и занапред да остане така. Таблото е супер, материалите са прилични за цената на колата. 2 неща ми правят лошо впечатление - скоростите не всякога влизат от първия път, предимно задната. При натиснат до край съединител, натискам надолу и включвам задна, лоста уж си влиза както трябва, светка индикатора за парктроника и като почна да отпускам съединителя започва да "ръмжи" и лоста се разтреперва леко. Трябва да върна на свободна и пак да включа. Освен, че е гадно предполагам, че може и да прецаква нещо по скоростната кутия, което определено не е добре. Другото, което ме дразни е педала на газта, все още не мога да свика така да е наобратно. Уж трябва да те улеснява на дълъг път, но на дълъг път така или иначе карам на круз контрол. Класическото положение за мене по-добре.

 

 

P.S.: Много добра тема! Аз съм ЗА това да си "признаваме" недостатъците. Няма префектни машини, така че по-добре да обсъждаме проблемите и току виж сме решили някои от тях ;)

 

пробвай да натискаш и спирачката докато включваш задна

колкото до тракащия интериор е нормално за всяка кола карана в България,само като ни ивдиш пътищата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дразни ме винила около скоростния лост :roll: . Също така ме дразни, че няма датчик за температурата на водата, а само лампа, която светва, когато вече е твърде късно.

 

това за температурата е супер тъпо

просто е адската недомислица

 

 

а за колегите със скоростите...

тези коли със жило ли са, ако са с жило саморегулиращо ли е?

или са с хидравлика

 

защото ако са с обикновено жило, едно натягане би решило проблема

а задна както знаете се включва само когато колата е в покой

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.