Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Конкретен въпрос - Pierburg


Recommended Posts

Понеже тая гад съм я отварял само веднъж - и то беше за иглата, въпроса ми е

как се сваля "жигльора за празен ход" - егати - под тая картинка пише - "отвивам" -

http://faq.ford77.ru/engine/2e3/174-176-30.jpg

освен ако не съм забравил руски/твърде възможно/ - е въртях въртях в двете посоки - нищо не става. - там долу, където е отвертката има едно зъбче, ама ме е страх да натисна по-яко честно - пък нещо не ми държи ниските на бензин - и искам да изясня ситуацията..

 

Това е ръководството по което гледам.. общо взето - сега разбирам защо слагат инжекционите хората - с тая механична автоматика тука - хаха - иди ги гони разни вакууми и подгрявки - ебати смешния карбуратор сравнен с еднокамерния Ийков, който си го правех където сваря...

 

Най- смешно ми стана като видях на живо оная "автоматика" със смукача с 2 резки - явно лято и зима - и некъв ток се размотава там и нещо подгрява - ехеее - че даже и работи толкова години.. направо ми става смешно..

 

http://faq.ford77.ru/engine/2e3fil.htm

 

P.S. Нищо против карба, но електрониката по- ми е ясна като средство.. май трябва да взема да насадя една моноинжекция ако ми остане време ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това , което е на първата снимка е дифузьора на ускорителната помпа и с него трябва много да внимаваш ... веднъж чупих една такава в корпуса и едва го извадих ... най - добре го свали целия карбуратор и го хвани на менгеме инак с клещи особено ако е малко поклеясал е много трудно ;)

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сега като се замисля - вярно, че е това - разменили са текста под http://faq.ford77.ru/engine/2e3/174-176-32.jpg

и

http://faq.ford77.ru/engine/2e3/174-176-30.jpg

 

май..

Задклавиатурното устройство е сбъркало.

 

тъпо :(

Мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш поща с едно хубаво и пълно ръководство за ремонт и настройка на тез карбуратори.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуснах ти лично, сори ама инфото мr е старо - сега го оправям

 

lpramatarov@etel.bg, ако можеш тук го пусни..

Мерси много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.