Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariaskoda-club-bulgaria

Полуоски - как се слагат


maxrpm

Recommended Posts

ами наскоро правихме тая операция - полуоските завършват с т.нар. "камъни" - по 2 от всяка страна, които се вкарват в касетата на скоростите чрез наместване. За да стане по-лесно обикновено са нужни двама - единият да ръчка откъм барабана, а другия да намества откъм скоростите... надявам се някой тук да има снимков мат'рял, за да ти стане по-ясно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото схващам си допуснал една грешка - разкачил си ръкавите на полуоските от надлъжния носач. Това не се прави, с цел да не се наруши после съосието на задния мост и да се чудиш как да го нагодиш. След като е закрепена скоростната кутия и седи както трябва се подават към нея полуоските заедно с ръкавите и надлъжния носач - малко тежи този възел затова трябва помагач, който да поема част от теглото от външната страна, а ти да наместваш камъните вътре. Може да ги вържеш със конец, за да не се разместват или да ги намажеш с по-твърда грес, за фиксиране. Пробвай да ги вкарваш в хоризонтално положение, май е най-лесно така.

 

Не ми е ясно защо за всяко нещо което не можеш да направиш от първия път викаш, че е недомислено. Проблема не е в Шкодата така като гледам. Както се казва - не става само с ядене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вики, аз мисля, че под ограничители Сашо разбира ония ламаринени ленти, дето ограничават хода на полуоската, а от самите носачи верно си е доста зор да се свали и там е необходимо да се разкача, само ако ще сменя ръкава или гумената положка отдолу, иначе сперед мен няма сми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пржините ги махаш, после откачаш болта който държи тампона на надлъжния носач и вкарваш чопчета местейки целия възел. За това ти писах че трябва някой да ти помага, защото тежи. Решил си да спестиш малко разглабяне, а времето което си загубил в умуване е щяло да ти стигне за разглабяне и сглабяне. Ако си с оригиналните пружини те влизат много лесно без скоба като си разкачил ламаринения ограничител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги незнам дали помните но и аз търсех полуоска, е намерих и с 300 зора я смених не искам да ви плаша но поработих доста с флекса

 

първо свалих барабана и сички джиджавки в него после источих маслото в скоростите

докато аз развивах болтовете на тампона на скоростите татко почна да развива болтовете на напречната греда които държат полуоската отван но не стана не можахме да ги развием дори с 1 метър тръба потрошихме сума флошки и пак не и накрая си викам е са го измислих пала колелото отивам до един гумаджия зимам пистолета на въздух и ще се развият да ама не накрая поогледах нещата и викам вада сичко на един път развих амортесиора махнах пружината развих болта на напречника отпред към купето махнах мо там шаибите земах една щанга и готово откачих сичко издърпах я и трес падна квадратчето на полуоската което влиза в скоростите и аиде ходи го търси е намерих го и се започна с рязането

 

обяснявам за какво рязаня говоря ако погледнете болт с гаика от страната на гаиката режа гаиката леко от ляво и дясно докато се покаже резбата (прави се много внимателно) но и това не помогна и це наложи да жертвам единия болт които може да се смени а на дтугия постъпих с секача по шофиорски smile035

 

на другия ден аиде до евроболт да зема 100 милиметра 10ка болт с ситна стъпка и 2 гаики прибрах се рециклирах сичко с нови лагери и гарнитурки и готово за 3 часа с рециклацията колата е готова за стриита

 

ако има вупроси аз маи последен съм сменял питаите ако ми имате доверие

 

късмет на сменящия smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.