Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Волана ми играе :-(


izov

Recommended Posts

Взех колата. Както и предполагах направили са само баланс на предните две гуми и реглаж на моста. Удоволствието ми струва 52 лева и 40 загубени минути, за да чакам касиерката да хапне.

 

Проблема е, че не съм доволен. Пробвах колата и вибрацията пак си я има, но при по-ниска скорост и не толкова силна. Обаче повече с тия от ЕТ няма да се занимавам. Препоръчайте някой добър майстор или сервиз...

 

 

Какво казаха за тампоните и тропането :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не казаха, толкова са и гледали... А и тегленето надясно си е налице и като че ли е по-силно. Имам гадното чувство, че предния път като ходих, за да ми замажат очите са направили нещо, за да намалее тегленето и сега след реглажа се усили. Направо тръпки ме побиват. Иначе казаха, че ходовата част е наред.

 

Тъй като ми писна да ме правят на луд утре ще напиша писмена рекламация адресирана до управителя им. Ще искам входящ номер и печат. Ако трябва след това ще ги съдя. Какво е това отношение не мога да разбера? Нова кола да тегли на дясно, да вибрира волан и т.н., а те да се правят на луди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те просто толкова си могат и от край време карат на изуст и ако на някой са оправили колата ... тва е било плод на случайността ... все едно от джоба си вадят пари за частите :evil:

Стискам палци!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ... в страни от темата, ама някой ходил ли е в сервиз Друмник? Из нет-а много го хвалят и аз се чудя, дали наистина качеството е на европейско ниво или всичко е само реклама. Ако са свестни, може би са алтернатива на ЕТ? И на мен вече ми писна при всеки новопоявил се проблем да чувам "Карай, така си е нормално", но засега не съм намерил сервиз, от който да съм доволен. Все разни самозвани "специалисти", повечето от които лежат на стари лаври и понятие си нямат от новите автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега бяха там. Днес бяха отзивчиви, явно трябва доста твърдо да се отнася човек с тях. Говорх с момчето на гумите и той ми каза, че една от предните и една от задните ми гуми са криви. Каза, че вчера се е опитал с реглаж да оправи проблема. Та купих си две Семперит-ки и ги сложихме отпред, а читавите две - отзад. Сега проблем няма, досега тествах, пък и колата вози по-меко и по-безшумно. След някой-друг месец ще сменя и другите две, сега нещо не ми се дават пари.

 

Иначе оригиналните бяха Клебер и човека каза, че са доста скапани. Но пък за 8к км да се деформират толкова...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се че са ти решили проблема. Само ми е странно това с Kleber-а. Аз карам с Kleber (Viaxer, Diager и някви зимни) и не съм имал проблем. Проблема при теб с купуването ли го имаше или се появи в процеса на каране?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това за тегленето в дясно имам странното чувство, че го имаше още в началото. Иначе прлоблема с вибрациите се появи май след като сложих летните. Иначе тя си дойде с Клебер и аз бях доста изненадан, очаквах да са поне Барум. Човека от сервиза обаче ми каза, че и Барум-ите не са по-стока. Дано Семперит-а се окаже по-добър... Със сигурност возията е друга и колата е по-безшумна. Направо не мога да повярвам каква разлика има между гумите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е, че проблемът се е оправил. Аз лично нямам лоши впечатления от клебер, карах с тях 6 години, като летни, докато се изтъркаха. Затова пък едни зимни барум ми теглиха на дясно при висока скорост. Обаче, привърженици на метода "спукана гума" ми спукаха едната барумка и се наложи да купя други 2, с тях пък нямаше проблем. Явно всичко е до късмет и до това какви дупки ще уцелиш. И какво, оказа се, че даже почукването и то е било от гумата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ... в страни от темата, ама някой ходил ли е в сервиз Друмник?

 

Вуйчо ми ходеше там едно време и много го хвалеше, викаше че това е единственият сервиз, в който миели гумите преди баланс. Шефът е някакъв инженер, който почна с едно гаражче в един блок близо до Медицинска академия. Сега сервиза е на бул. България и е много сериозен - чист, подреден, с кафене и т.н, но и със сигурност е по-скъп от разните Европа и квартални гумаджииници. Може вече да има и повече от един Друмник, нямам идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За потропването - така и не се разбра каква епричината. Аз го чух само два пъти, може всичко да е било...

 

Момчето от ЕТ ми каза, че преди няколко дни при него е бил някъв пич с Окти 4х4 с 4 Клеберки. Преди няколко дни бил в Радиал на баланс - взели му парите, но пропуснали за му кажат, че гумите са криви и е имал проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами общо взето като ти правят баланс затварят капака на машината и не могат да разберат,че гумите са криви балансирани да ,но криви.... трябва или ти да ги накараш или да им натекнеш за проблема..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това е най-големия проблем на моя Матадор. Криви са, и то по оста. На стенда се вижда как гумата бие нагоре-надолу :evil: Хубавата новина е че им идва време за смяна :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.