Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Волана ми играе :-(


izov

Recommended Posts

Забелязах проблема миналата седмица като ходих до Казанлък. Към 100 кмч волана започва да играе доста и към 120-130 спира. В петък тръгнах за Разлог и по идеален път го правеше същото. Обаче май започна да се влошава, сега вибрациите започват към 70-80 кмч и отново спират към 120-130. В Благоевград ми направиха наново баланс на гумите, обаче проблема остана. В допълнение сега като се прибирах паднах в две не особено големи неравности по пътя и се чу заплашително тропане от предното дясно колело. Утре ще ходя в ЕТ да се пробвам да ми направят преглед, но се питах някой знае ли каква може да е причината? Не ми се мисли ако са полуоски или нещо такова, направо ще се гръмна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, както го описваш, да се появява при опредлена скорост и после да изчезва, най-честата причина е баланс. Но, пък това което описваш по-нататък... Една причина, може да е не добре затегнат болт на джантите. Ако не е това, значи е нещо по управлението или окачването, за което няма смисъл да се гадае, в сервиза ще кажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Криви дискове.Прегрял си ги и са се огънали съвсем.Капката ми правеше същите пинизи.Бягаи на сервиз че се пукат пущините и тогава става лошо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

освен баланс, криви гуми особено ако още караш със зимни и предница може да минеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не карам със зимни. Като бях със зимни го нямаше тоя проблем.

 

Дано да не е нещо сериозно... Иначе за дисковете незнам - не съм правил екстремни спирания... Абе дано разберат какво е и да не ме излъжат нещо в ЕТ. И аз незнам кое минава за гаранционно и кое не...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Izov сещам се че бяхме обсъждали нещо подобно тук.

Не помня дали си с ляти джанти или с тасове , но има вероятност ако си с тасове играенето да е от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами изчетох всички теми в тази връзка, но в крайна сметка никой не беше написал от какво е бил проблема. Иначе аз съм с тасове, но ме съмнява да е от тях - оригиналните са си и досега не съм имал подобни проблеми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мини още веднъж на баланс на гуми и размени предните със задните, може да се оправи. А какво ти казаха в ЕТ или още не си ходил там :roll: ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Иначе аз съм с тасове, но ме съмнява да е от тях - оригиналните са си и досега не съм имал подобни проблеми...

знаеш ли ?

пробвай да ги махнеш и виж дали ти прави този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам. Утре имам час за 11 в ЕТ. Дано не е нещо много сериозно. Това тропане ме притеснява. При положение, че не съм падал в някви дупки, нито пък я качвам по високи тротари,а ко е нещо по окачването не ми се мисли... Със сигурност няма да признаят нищо гаранционно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах такъв проблем, защото не ми бяха сменени предните накладки или надкладки /незнам точно как се изписва/.

Смених ги, смених и оригиналните гуми, които се бяха изкривили доста, реголирах си предницата, изправих алуминиевите джанти, и проблема се оправи. Сега се появява много рядко, само когато спирам от скорост 120км/ч, по наклон на празна скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че първо трябва да смениш предните със задните гуми за да си сигурен, че не е от крива гума или гума с балонче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Сега се появява много рядко, само когато спирам от скорост 120км/ч, по наклон на празна скорост.

ей тва вече са криви спирачни дискове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми се е случвало,бяха разбити ябълковидни болтове на кормилните щанги.Струват малко,смяната не е скъпа,после трябва да се регулира и предницата,естествено.За ЕТ не зная.

Не може да е от гумите,след като са балансирани скоро,ако имаха цицини или бяха износени едностранно при енергично спиране щяха да изкъртят балансиращата машина.Същото важи и за джантите.Полуоси не са,дишай спокойно,те не бият,а бръмчат,тракат или стържат,ако са разбити каретата.Не са и дискове,те бият при спиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах проблема миналата седмица като ходих до Казанлък. Към 100 кмч волана започва да играе доста и към 120-130 спира. В петък тръгнах за Разлог и по идеален път го правеше същото. Обаче май започна да се влошава, сега вибрациите започват към 70-80 кмч и отново спират към 120-130. В Благоевград ми направиха наново баланс на гумите, обаче проблема остана. В допълнение сега като се прибирах паднах в две не особено големи неравности по пътя и се чу заплашително тропане от предното дясно колело. Утре ще ходя в ЕТ да се пробвам да ми направят преглед, но се питах някой знае ли каква може да е причината? Не ми се мисли ако са полуоски или нещо такова, направо ще се гръмна...

 

1. кофти гуми/джанти/ или небалансирани.

2. тампон на носача / напукан или умекнал / - около 17лв/бр. ако си ги смениш сам иначе около 120лв със смяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Сега се появява много рядко, само когато спирам от скорост 120км/ч, по наклон на празна скорост.

ей тва вече са криви спирачни дискове.

Мерси, ще се замисла, дали да ги сменя. Не ми се хвърлят отново пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички. Може наистина да е от тампона. Незнам дали си спомняте, но бях писал преди време че колата теглеше на дясно. В ЕТ ми казаха, че няма проблем, но един външен майстор ми каза, че десния тампон на носача е за смяна... Ще видиме, днес я оставих и вечерта трябва да има някакъв резултат.

 

Иначе за гумите - тоя като ми прави баланса би трябвало да е видял, ако джантата е крива, нали? Освен това противотежестите, които сложи бях на различни места от старите, така че би трябвало поне да усетя някаква разлика...

 

Мен ме притеснява и това хлопане, може да е носач или болт...

 

Не случайно започнах темата. Знам че мога да отида в сервиз и т.н., но исках да чуя мнения, за да не се окаже, че в ЕТ пак ще ми замажат очите и ще ми кажат че всичко и е наред на колата. Тъпото е, че ако искам да я изпробвам трябва да изляза от София, в града е опасно да карам толкова бързо....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

izov , според тез гумаджий , при които ходя от години не е въпроса къде са тежестите , а колко са т.к. едно колело можеш да го балансираш и с 5 и с 55 гр. , но когато е по - голяма тежеста при движение с голяма скорост тя се явява дебалансираща и за това тез пичове като слагат гумата на джантата и се окаже , че трябва да слагат повече от 15 гр. , въртят гумата сучат , така че да не се налагат големи тежести / е ако джантата не е зарче , ма тогава и господ немой я баламсира /

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех колата. Както и предполагах направили са само баланс на предните две гуми и реглаж на моста. Удоволствието ми струва 52 лева и 40 загубени минути, за да чакам касиерката да хапне.

 

Проблема е, че не съм доволен. Пробвах колата и вибрацията пак си я има, но при по-ниска скорост и не толкова силна. Обаче повече с тия от ЕТ няма да се занимавам. Препоръчайте някой добър майстор или сервиз...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

следващия път когато сваляш гумите за баланс ги накарай да ги завартят на стенда като му оставят капака отворен и като клекнеш ще видиш нивото на гумата много добре дали са изкривени,от тия нашите пътища с дупки спасение няма ,при мен твоя проблем се оказаха криви гуми и така го разбра 4тия майстор след предишните няколко баланса и предници които минавах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди 2 години бях много доволен от реглажа на предницата в Маргел (малко преди караулката за Кремиковци от ляво). Тогава беше едно доста съвестно момче което явно си разбираше от работата. Нямам идея как е сега обаче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маргел... чувал съм ги... малко ми е далече обаче. Някой добър майстор в западна София - в района на Арена 1? Не, че нямам желание да отида и по-далече, но съм на работа и няма как.

 

Чудя се дали да не си купя нови гуми... Ама поне да съм сигурен, че е от това проблема.

 

Сега пак я тествах на хубав път. При 100 няма проблем. Има вибрации обаче на 80. Доста са леки, почти не се усещат, но ги има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно, преди да се набуташ провай това което ти писах по-горе за да си поне малко сигурен,че е от гумите.При мен тогава пак така правеше при определена скорост започваше да тресе и при по нататъшно ускорение спираше ,някакъв резонанс се получава , а и нали казаваш ,че със зимните гуми не си го имал този проблем.Предполагам,че нямаш залепнали кал и мръсотии по джантите ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.