Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Амбриажен лагер за 130 от пежо?


maxrpm

Recommended Posts

Решението е просто, Сашо - не дръж съединителя натиснат в задръствания, вместо да се занимаваш с глупости :mrgreen: .

Пежото май е 403, което е от годините на баба Шкода(даже от преди това) - един съсед кара такова и казва, че лагера се върти постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пежото май е 403, което е от годините на баба Шкода(даже от преди това) - един съсед кара такова и казва, че лагера се върти постоянно.

 

Моята Vectra също беше със непрекъснато въртящ се лагер. Май на доста коли е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудничко ще ми бъде, но ще се опитам да го пускам по честичко. Аз мислех за старо пежо нещо от 80те - 106 206 нещо от сорта

 

колега как ти хрумна че 206 е от 80 -те даже май и 106 влиза от 90-те ма не съм сигурен...може би 205...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Peugeot 206 се произвежда от 1998 (http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_206)

Peugeot 205 се произвежда между 1983 и 1996 (http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_205)

Peugeot 106 се произвежда между 1991 и 2003 (http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_106)

 

Айде стига офтопици.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какви Пежа какви глупости ви се въртят из главите. Съдинителя ако се ползва по предназначение, а именно - за превключване на скоростите, няма проблем дори да не е от последния модел лагер като за 5 степенната.

 

Аз не схващам - сега ще си свалиш двигателя само защото някой ти е казал че имало някакъв лагер на някаква кола, който еди си какво си...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еха повторението е майка на знанието... :D

и вече по темата и на мен ми се е случвало да задържам повечко съединителя ама досега проблеми с лагер не съм имал...ама от един маистор научих една манипулация дето му правя преди да си го монтирам и всичко е точно...отварям му едната капсула...(е то ми трябваха 2 лагера докато не го направя така че да го разваля и после в един буркан с разтопена грес...после го затварям и всичко е точно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да не държа съединител на светофарите, от малък така съм си свикнал. Сигурно ще сложа лагер за 5 степенна за шкода и ще го сменям на 1000км за момента съм на това решение
- По добре е да се понаучиш да караш кола нормално. Това крие и други плюсове освен по-дългия живот на аксиалния лагер.

 

Така сега по темата - тоя лагер дето го има на последите модели с пестепенна кутия найстина е по-модерен тип и може би затова издържа повече. Не е само на Пежо да има такъв. От този тип аксиални лагери дето стоят в пластмасова капачка са и на различни модели Фиати. Въпреки това съм убеден че дълготраен живот, т.е. колкото да издържи до изтъркването на феродовия диск без накрая да вие може да се постигне като се ползва съединителя само при тръгване и сменяне на скоростите, без седене на съединител по светофарите.

 

За мен отварянето на нов лагер с цел пълненето му с грес е безмислено - той може да има и по качествена грес вътре фабрично, а отваряне на стар лагер при положение че струва 20лв е направо тъпо за мен.

 

Имам едно усещена, че за тоя лагер вилката е изменена, заради това че по средата и влиза пластмасовата капачка та може да ти трябва и нова вилка, но не съм 100% сигурен, въпреки че съм сменял и на такава Шкода. може да погледнеш в Етоса. Междудругото интересно може би е, че този лагер може да работи и то без да му се скъсява живота заради това и с по-стария модел палцов притискател. Споменавам го защото не го пише никъде, но става.

 

И още нещо което някой хора забравят. На всяка смяна на съединител се сменя и лагера набит в коляновия вал, понеже е 2лв и не си заслужава да сдаде багажа в даден следващ момент преди следващата смяна на феродов диск.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За номер си отвори Етос-а там го пише. Иначе при бай Мето тоя лагер струва 2лв. /предполагам в магазин за лагери по-малко/. Малко трудно се избива. Трябва да ползваш някакъв инструмент с ръбче, който влиза през дупката му и с който да го избиеш навън. Става примерно с подходящ размер болт с инбус-на глава.

 

На сточна гара аксиалния лагер за 5степенната е 20лв, не знам къде са ти казали 28лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагерчето е Валео smile092 smile153

 

Това не значи, че ще изкара вечно, ако стоиш с натиснат съединител по светофарите :roll: . Просто се отучи от тоя гаден навик :P - хем на теб ще ти е по-удобно, хем няма да мъчиш горката кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Max, ще го подсилиш на едно място и ще избие на друго... т.е ще се счупи не лагера, а друго. Ти си знаеш- успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То другото което седи там и се чупи е притискателя. Като се получи прекалено натоварване и се пръскат 8те /по спомен за броя/ нита -> притискателя се саморазглабя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.