Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Да защитим любимата марка II


Recommended Posts

Мисля че този път трябва да пуснем писмо и до другите вестници. Освен това Стандарт са длъжни да публикува опровержение на статията. Мисля че имаме достатъчно Octavi-и във форума за да можем да съберем мнения!

 

PS: Направих темата важна. Струва ми се че доста ще се дискутира...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха тия не се спряха!!! сигурно пак има цитати от форума ни :(

кажи кой брой е това и ако може някой да го скенира или снима че и аз да го прочета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че този път трябва да пуснем писмо и до другите вестници. Освен това Стандарт са длъжни да публикува опровержение на статията. Мисля че имаме достатъчно Octavi-и във форума за да можем да съберем мнения!

 

Е не е нужно да имаш октавиа за да дадеш подкрепящо модела мнение...По зайнтересованите и информирани (от нас посещаващите форума) знаят не малко за модела дори и да не са притежатели. Аз съм твърдо за да се състави едно писмо с което не смятам,че ще се постигне нещо защото все пак се бориме срещу болни мозъци който измислят сякви глупости само и само да запълнят с по-разнообразен матерял смешните си сраници. По това отношене съм имал сблъсак с медийте по съвсем друга тема (кучета) и разбрах,че е напълно безнадежно.. но трябва да се направи дори и малък опит защото след като се противопостави човек макар и не напълно успешно достойнството е защитено !!!

Давйте да спретнем едно добро писмо което както казахте всички да изпратим !!!.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дайте линк към статията?

Очевидно, е че 'Стандарт" е поръчков вестник, но ми е интересно чии интереси обслужва и срещу кого в края на краищата са насочени нападките. :-k Мен ако питате обаче, редно е да се поговори първо с ЕТ и да имаме официално становище чак след като те реагират. Добри-лоши, те все пак са ни партньори и следва да се съобразим с тях преди да изказваме недоволството си. Аз поне мисля така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що се връзвате на подобни платени простотий , от които нито ЕураТек нито имиджа на Шкода могат да пострадат ... подобни работи се пишат от разни гейзери с мазни прически , които си нямат грам представа от техника и незнам дали има нормален човек да им повярва ... нека си пълнят тъпаците от "Стандарт" страниците с подобни простотий , защото в крайна сметка трябва да има с какво да си бършем прозорците на "дрънчащите" Шкоди :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен явно атаката е насочена косвено срещу Еуратек. Във всеки случай, вносителите на Дачия не са поръчители на подобни материали. Имах служебни контакти с някои от тях и си приказвахме за Шкода (без да се издавам, че съм фен) и се оказа, че и от тях има фенове и собственици на Шкоди. По скоро това са някакви търговско-политически интереси...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що се връзвате на подобни платени простотий , от които нито ЕураТек нито имиджа на Шкода могат да пострадат ... подобни работи се пишат от разни гейзери с мазни прически , които си нямат грам представа от техника и незнам дали има нормален човек да им повярва ... нека си пълнят тъпаците от "Стандарт" страниците с подобни простотий , защото в крайна сметка трябва да има с какво да си бършем прозорците на "дрънчащите" Шкоди :mrgreen:

Гена, въпросът е принципен! И аз мога да наговоря един куп простотии във форума за колата ти например! Ти няма да обърнеш внимание, щото ще знаеш, че се заяждам само. Тези, дето те познават, също няма да ме "вземат насериозно"...ма със сигурност ще има и такива, които не спадат към горната група, които ще си кажат "Абе тоя не стига, че кара скапана кола, ми и съвети дава как ние да си оправим колите". И ако от един път имиждът ти не пострада, ако направя кампания срещу теб, след 3-4-тия ми пост, може да се окаже, че никой във форума не те слуша за нищо. "Общественото мнение" е много капризно нещо и добре насочени и дългосрочни кампании като тази могат да си го манипулират както си искат.... в наш ущърб, очевидно! Така че смятам, че на подобни простотии трябва да се обръща внимание!

ПС: Онова горе е само пример, никога не бих си позволил да кажа, че колата ти е таралясник smile032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Този път статията е със заглавие „Октавиа дрънчи като консерва на пътя”. Предлагам някаква по – културна, но твърда реакция. Може и да им изпратим писмо с идентичен текст, който да обмислим тук или нещо такова...

Не виждам смисъл от подобно писмо. Резултата от него ще бъде нулев, точно такъв, какъвто беше от предишното. Време е да се вземат други мерки, като например опровержителна статия в друга медия, за което имаше предложения още миналия път от някои колеги. Иначе така можем да си изпращаме протестни писма колкото си искаме, а кретените от Стандарт, отговорни за тези скалъпени материалчета ще си чешат .... ушите.

 

Роска, кой брой на Стандарт е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето линк към статията: http://www.skodaclub-bg.org/gallery/dis ... m=76&pos=4 в PDF формат е.

Абе, мисля си, дали не е време да организираме една прес-конференция, съвместно с ЕТ? Ще поканим всякакви журналисти и просто ще им разкажем кои сме, какво правим, какво можем... няма дори да споменаваме за статиите в "Стандарт" - прсото насочеността на прес-конференцията ще е в посока, обратна на това, което те са писали досега в статиите си?..какво мислите по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:evil: А Пежо като какво дрънчи ако не е тайна? Като 2 консервени кутии залепени? :mrgreen:

Бъзика на страна, тия от Стандарт са се самозабравили просто. Не, че ЕТ за цвете за мирисане, ама все пак Шкода са изключително добра марка...за разлика от някои нейни френски колежки, за които се пишат само хубави неща...странно защо :roll: . Поздрави

 

Влади, съгласен съм с идеята за пресконференцията. Единия журналист го имам на лице(даже се познавате с него ;) ), за другите ще видя какво мога да измисля.

 

 

П.П. Вече имам обещание да пусне писмо до въпросното издание от името на "Ауто мотор унд спорт", което да е нещо като опровержение на статията 8) . Също така вече се е обадил и на шефката на рекламния отдел на ЕТ (Юли май я познава), така че сигурно и те ще вземат някакви мерки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе чета и си мисля.... като изключихме тъпото загалвие другите неща за който се говори в статията не е кой знае каква лъжа. За ключалките, за усещането на камъчета който потропват по вътрешната страна на калниците и честата смяна на спирачни дискове >>> за това и тука се говори. Не един човек се е оплаквал за тези проблеми и това че е написано черно на бяло да го гледат и други хора няма нищо лошо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сдобих се печатния вариант на притурката "На път". Изчетох въпросната статия. Мисля, че конкретно тази 2-ра част на темата "Да защитим любимата марка" е неоснователно разпалване на страстите и излишна. Напълно подкрепям Наско (Corropt), че освен заглавието, други глупости, нападки и т.н. няма в двете страници материал. Може много да харесваме марката, но личното ми мнение е, че е крайно неприемливо и несериозно да изкарваме Шкода светица. Както и всички други автомобили, така и чехкинята си има своите недостатъци. И няма причина да роптаем, че част от тях са изброени в материала. И да се върна на заглавието - в друг случай сигурно щях да му обърна внимание, но в случая го приемам не като нападка, а по-скоро като журналистически ход да се привлече вниманието върху материала.

 

Това е моето лично и обективно мнение. И за това не възприемам идеята за писане на второ протестно писмо, за търсене на отговор и т.н. Просто е нелепо ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой си е споделил знанията , незнайно как са придобити , но са факт - написани на лист и издадени във вестник.

Смятам че писателят на статията, най-вероятно е прав за повечето неща.

 

Единсвеното дразнещо нещо е заглавието. Както и повечето журналисти търсят гръмко звучащи заглавия, като това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой си е споделил знанията , незнайно как са придобити , но са факт - написани на лист и издадени във вестник.

Смятам че писателят на статията, най-вероятно е прав за повечето неща.

 

Единсвеното дразнещо нещо е заглавието. Както и повечето журналисти търсят гръмко звучащи заглавия, като това.

 

Според мен 50% от посочените факти са до голяма степен преувеличени и украсени дори бих казъл...

Колкото до заглавието на сатията... нямаше да се пласира толкова добре ако не бе с такова както каза "гръмко" заглавие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой си е споделил знанията , незнайно как са придобити , но са факт - написани на лист и издадени във вестник.

Смятам че писателят на статията, най-вероятно е прав за повечето неща.

 

Единсвеното дразнещо нещо е заглавието. Както и повечето журналисти търсят гръмко звучащи заглавия, като това.

 

Според мен 50% от посочените факти са до голяма степен преувеличени и украсени дори бих казъл...

Колкото до заглавието на сатията... нямаше да се пласира толкова добре ако не бе с такова както каза "гръмко" заглавие.

 

 

аз и за това съм написал : някой си е споделил знанията , незнайно как са придобити....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе, че статията не е много "лоша", не е - заглавието е само дразнещо и грубо... и кво сега - няма да правим прес-конференция?....еххх, а аз така си мечтаех да си видя името в някой вестник :lol::lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото лошо в тази статия е заглавието, както и некадърния превод на термините, защото тази статия е точно това - превод! Много ми напомня на статия от сайт, която четох като събирах инфо каква кола да си взема преди 2 години.

 

Нямаме основание да нападаме вестника или автора. Факт е, че повечето неща ги пишеше и в АутоБилд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТОЯ ДЕТО Е ПИСАЛ СТАТИЯТА АКО СЕ Е ОСМЕЛИЛ ДА СИ НАПИШЕ ИМЕТО ПЪРВО ЩЕ ГО ПОВОЗЯ В БАГАЖНИКА, ПОСЛЕ ТАКА ЩЕ ГО РАЗКРАСЯ ЧЕ ЦЯЛ ЖИВОТ САМО ДРЪНЧЕНЕ ДА ЧУВА !!!! smile150 smile150 smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТОЯ ДЕТО Е ПИСАЛ СТАТИЯТА АКО СЕ Е ОСМЕЛИЛ ДА СИ НАПИШЕ ИМЕТО ПЪРВО ЩЕ ГО ПОВОЗЯ В БАГАЖНИКА, ПОСЛЕ ТАКА ЩЕ ГО РАЗКРАСЯ ЧЕ ЦЯЛ ЖИВОТ САМО ДРЪНЧЕНЕ ДА ЧУВА !!!! smile150 smile150 smile150

Много си прав колега. Абсолютни глупости. Защо моята не е влизал в сервиз за 5-6 години? Возил съм се в Октавия на близо 300 000 км. Абсолютно нищо не издаваше, че колата е на толкова. Нито хлопане, нито нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината статията е доста обективна.Хората не пишат ,че това се случва винаги,а че се случва често.Колата която покарах като заместител на моята беше Октавия 1 1,6 след фейслифта.На 80хил км съединителя беше за тотална смяна,ключалките дрънчаха,а относно баланса на спирачките при вариант с барабани отзад са напълно прави.Но в сравнение с други марки бих казал,че проблемите са преглъщаеми

 

Много си прав колега. Абсолютни глупости. Защо моята не е влизал в сервиз за 5-6 години? Возил съм се в Октавия на близо 300 000 км. Абсолютно нищо не издаваше, че колата е на толкова. Нито хлопане, нито нищо.

Причината е ,че ползваш колата в Габрово,а не например в София град-където експлоатацията си е доста утежнена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В статията има доста верни неща немога да си кривя душата. Но чрез заглавието човек се настроива негативно още с началото. Немога да кажа че предимствата са само изброените както и недостатъците. Но тези проблеми ги има и при другите автомобили от този клас. Интересно ми е да видя статии за други марки. А описаните проблеми ги няма на мои познати на Октавиите като са купувани нови и карани и потдържани внимателно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.