Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Oktavia 1.6 75 к.с. Проблем при паленето след каране на LPG.


subseven

Recommended Posts

Изключително приятно ми стана като установих съществуването на този сайт. В детството ми имахме шкода 120 и винаги съм имала тези автомобили присърце! Освен, че шкода беше "семейната ни кола" от скоро имам Октавиа :D . Автомобилът има газова уредба. Изглежда страхотно и карането е истинско удоволствие.

За мое съжаление не съм кой знае каква експертка по отношение на колите и се надявам да не предизвикам присмех с въпросите си :oops: .

Имам следните питания:

1. Когато съм карала колата на газ, паленето е малко трудно. Системата автоматично привключва на бензин при запалването и при достигане на 2000 оборота минава на газ. Когато е още топла пали трудно. На какво се дължи това, имайки впредвид, че когато карам изцяло на бензин този проблем го няма?

2. Компютърът, който отчита разхода на гориво, прави ли разлика между каране на бензин и газ?

Дано получа отговор тук, понеже съм от малък град и в сервизите, които посетих или не знаеха, или не взеха една жена на сериозно или сметнаха това за нормално. Мерси предварително ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата с газов инжекцион ли е или с обикновена газова уредба? Ако е обикновена сигурно не е изпълнена както трябва и се трупат грешки в компютъра. Нека по-запознатите да кажат какво точно се получава и как да се отстрани.

А борд компютъра предполагам следи вакуума в колекторите за показанието на разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не гледаш достатъчно из форума. Имам Октавия 1.6 (101 к.с.) и съм страшен фен на газта. Надух главите на съфорумците с хвалби за газовата инжекция. Може би не си забелязяла. Доста навътре съм с газовите инжекциони ( :oops: смея да твърдя :oops:) Има няколко вероятни причини: -запушени бензинови дюзи; може и иконома да е прав, а може да е от още някои неща. Жалко, че не си от София. Имам доста добри газаджии тук. Ще поразпитам по-подробно и ще пиша. Ако имаш път насам може и да се обадиш да я преслушаме на една диагностика. Все пак погледни тук.

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4095

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5086

http://www.skodaclub-bg.org/gallery/thu ... 163&page=1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светкавична реакция на моите хора - най вероятно трупаш грешки от ламбда показанията. Но за да сме сигурни - инжекцията ти (газовата) пълна ли е (имаш ли отделни 4 бр. ГАЗОВИ дюзи) или газта влиза през плочка на входа на смукателните колектори?

Имаш ли ламбда емулатор?

Каква марка и модел е "газта"?

Хич да не ти пука, че не разбираш много - пиши каквото разбираш, пък ние ще го нищим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като казахте...имам една кутийка на която пише Ламбда нещо си... и от нея виси едно кабелче, което не е закачено никъде. За модела и вида на газта ще ви кажа по-нататък, защото колата днес е на сервиз да и сменят ремък и ролки. Много ви благодаря за бързата реакция и за насърчителните думи. Номер 1 сте! :P

 

П.П. А можете ли да ми кажете ориентировъчно колко би ми струвала манипулация, която вероятно би отстранила проблема. Не ми пречи да дойда до София:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби, внимателно прочетох това, което си ми предложил. Благодаря ти още веднъж. Смятам, че проумях начина на отчитане на разхода на горивото. Под капака, компонентите на газовата ти уредба са подобни на моите. Изпарителят ми е малко по-открит от твоя, а това за компютъра (предполагам) ми е доста по-различно, в смисъл по обикновено. Твоето излглежда супер модерно. Иначе, поздравления! Автомобила ти е перфектен!:)

 

П.П. Сега, като погледнах колата видях че ламбдата е закачена с кабел към друга кутийка, на която пише питагора. Газовата бутилка е марка Tomasatto. От изпарителя излизат (или влизат) 3 големи тръби, които водят до различни места. Ужас, колко съм зле:(...дано обясненията ми помогнат :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В изпарителя ти влизат две тръби - вход на газта и вход на топлата вода и излизат две тръби - изход на газта и изход на топлата вода. Може да имаш и още една - за аварийно изпускане на газ при свръхналягане, ама няма да ти пълня главата с технически глупости. Не се притеснявай, че не го разбираш. И да го разбираш понякога не можеш сама да го оправиш - пак трябва майстор. Само може да се тормозиш като мен. Да знаеш какво е и пак да ходиш друг да го оправя :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Като намериш време - звънни - ако ти се идва до София ще я преслушаме газовата и ще я "поразръчкаме". Не е хубаво бензиновият комп да трупа грешки - ще направи по-сериозна беля по-нататък (я нагар по клапани, я друго нещо)

Поздрави. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.