Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чисто нова Октавия Тур имали смисъл ? (и всепак Октавия II)


spectrum

Recommended Posts

Здравеите колеги запървипът посещавам форума които ми прави много приятно впечетление досега съм използвал този на VW, но доиде момента да сменям колата много съм доволвн от VW-то и затова искам да остана в групата конкретния ми въпрос е имали резон закупуването на чисто нова Октавия 1 има много прилична цена от около 27 000 на която полочавам всички екстри за модела мога да се напъна и да си купя и новата Октавия, но невиждам някакъв особен смисъл след като достатъчно ми харесва и старата, а разликата е 5 - 6 хиляди ...

 

спрял съм се на 1.9 ТДИ-ПД , 101к

 

Очаквам вашите компетентни мнения за които благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на баща ми колата която и аз карам от време на време а точно тоя двигател, колата е комби, с по малко екстри е но всеки според джоба си!!!

 

разхода е прилично малък, щом ти харесва на дизаин взимай!!! На мен всичко ми харесва в нея, но другата ми кола с която правя сравнение е 120ка на 22 години така че е разбираемо да нямам оплакване от октавията. Ти ако до сега си карал някой фолксваген висок клас с вс. екстри ,мощен мотор(200++ к.с.) е доста вероятно е да не ти хареса колата. Има разлика в окачването на окт 1 и окт 2 като по здраво е на окт1. поразгледай старите теми има много като твоята има и сравнения между 2те и тн.

успех с покупката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е чудесна и както каза колегата по-горе - няма да сгрешиш ;) Мотора ти е познат, след като си ФВ фен, а за колата...кажи кога имаш време и мога да ти намеря да разгледаш една Октавия Тур Комби. А и правилно друг колега е отбелязал, че окачването е здраво/просто/евтинко... За екстрите - не знам как си свикнал с ФВ-то, но може нещо да ти липсвая, но пък никой не е вързан в ръцете и можеш да направиш колата такава, каквато я искаш...за някой лев отгоре. Или, както се казва "автър-маркет" ;)

Успех в начинанието :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата сама по себе си е прекрасна :) . За 27 хилки обаче, аз бих си взел Румстер (всъщност така и направих и никак не съжалявам). Лично на мен ми харесва повече, пък и откъм пасивна и активна безопасност е на по-добро ниво. И все пак избора е твой :) . Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си струва толкова пари за остаряла морално кола. Младия колега ти е казал с право, че а тези парички ще си вземеш новата и модерна Шкода Руумстър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Gogata, Tafkata,

 

Момчета, вие на Octavia-та возили ли сте се? Имам предвид на извънградско! Между Roomster и Octavia място за сравнение няма! Едното е градски автомобил а другото определено не (сами се сещайте кое кво е :mrgreen: )

Roomestr-а е хубав, но на мен определено не ми пасва. Висок е, което означава нестабилен и с висок разход на извънградско (уви физика). Освен това Octavia-та има и по-голям багажник (528 срещу 460!). Като интериор много-много няма какво да се сравнява. Там е въпрос на вкус, но аз определено не бях впечатлен (разглеждах един наскоро в ЕТ).

 

За Tafkata - всяка стотинка за Octavia Tour си заслужава! Поне аз не съжалявам за нито една! Това което съжалявам е че не дадох още 100-200лв за ергономични седалки (т.е. с реглаж на лумбагото или квото е там).

 

spectrum, колега,

Колата е много добра. Като недостатъци мога да споделя неприятните скърцания от механизмите на вратите (веднъж годишно с WD40 и нещата спят) и задните седалки (един реглаж с гумените "болтове"), неудобната предна седалка (по-горе съм писал за лекуването) и не добрата шумоизолация на багажника (дефакто минавайки през локви чуваш как водата/камъните бие в калниците). Като двигател не мога да споделя как е със 101 коня, но с 90 се държи прекрасно :mrgreen: Е, винаги може повече де :P Иначе като интериор не се различава кой-знае колко много от новата Octavia. Новата има някои лиготийки (поставки за кафе например), но аз лично прецених че ценовата разлика не си заслужава. И не съжалявам.

 

Това е което се сещам. Ако имаш въпроси питай :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си струва толкова пари за остаряла морално кола. Младия колега ти е казал с право, че а тези парички ще си вземеш новата и модерна Шкода Руумстър.

Хайде да не бързаме с понятието "морално остаряла". Аз лично предпочитам да изчакам максимално да бъде изчистен един модел от "детските болести", да му направят фейслифт и тогава да го взимам. Щом веднъж съм го харесал - по-добре е да го взема от последните. Иначе - винаги ще има нещо по-модно на пазара.

Въпрос на вкус. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много колеги всяко мнение беше изклучително ценно нечух нито едно лошо изказване проив колата за румстера мисля че е друг тип кола ... бих се радвал ако темата продължи да се развива защото от всяко мнение научавам по нещо ново ... живот и здраве в събота мисля да я поръчвам (дотогава имам още малко време за размисъл макар че вие доста ми помогнахте ) планувам да и сложа доволно екстри освен стандартните пакети - подгряване на пръскалките на чистачките , ергономични седалки, метален щит под двигателя, 8 колони, подлакътник на предната седалка и доста глезотиики от този род на които да се радвам ...

единствено мисля да се се откажа от фабричния касетофон които ми се вижда доста скъпичак 800 лева ... за тези пари бих си купил доста добър касетофон хубава марка ...

колебаясе също дали да я поръчам със лети джанти 16-ки или 15-ки

със 16ките ще е покрасива, но ще ми харчи и поече предполагам ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстрата "подгряване на пръскалките" можеш спокойно да я пропуснеш. Те хубаво се подгряват но като пръснеш два пъти и капката замръзва на върха на пръскалката (подгряването явно е навътре) и пак нямаш чистачки :( Личен опит....

BTW вземи си задна чистачка. Води се екстра и е една от най-ценните!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колега,

 

Вземай Октавия Тур или Съни Тур, няма да съжаляваш. При мен можеш да дойдеш на оглед по всяко време. Това е Колата....., не, че другите не са готини, де. И аз слязох от Голф 4 и се качих на тоя дзвер и съм супер доволен.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да изразя моето мнение...

Според мен има смисъл да дадеш 27 000 за Октавия Тур. Хубава е колата. Без спор- много добро съотношение цена/качество.

Да подкрепя обаче и новата Октавия, защото карам такава. Вярно, цената е по-височка, НО по отношение на салона новата е мнооого по-добра от старата.Освен това нивото на безопасност на новата е доста по-високо от това на старата.За няколко хилки отгоре получаваш по-сигурен автомобил от по-нова генерация.

Дизайнът и на двете поколения си има своите привърженици и критици, така че това е въпрос на вкус.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото до говорителите виж тук http://www.pioneer.eu/files/SFYC/index0 ... rand=SKODA

мисля че ще останеш по-доволен от тези отколкото от стандартните,задната чистачка наистина е полезна екстра и съжалявам че я нямам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно сигурноста - и старата и новата Octavia са 3 звезди. И на двете проблем им е краката на шофьора. В това отношение са 1 към 1! Да не се налага...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си - и двете са 4 звезди :mrgreen:

 

Octavia 1 (25 points) - http://www.euroncap.com/tests/skoda_oct ... 1/102.aspx

Octavia 2 (27 points) - http://www.euroncap.com/tests/skoda_oct ... 4/206.aspx

 

Така че все тая!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло ми харесва форума на Шкода, но през цялото време откакто пиша тук забелязвам едно и също "явление" - всеки си хвали неговото! Който кара дизел - дизела е номер 1, забравете тия измислени бензини; другите пък с бензина - дизела е печка ала-бала. Тук същото - който е с Октавия 1 - вземай единицата, двойката няма смисъл, има детски болести и незнам-си-кво-си. Тези с новите Октавии - абе тва единицата е остаряла морално, няма смисъл толкова пари и т.н.

 

Абе хора, не можете ли да се абстрахирате от това какво притежавате вие и да дадете безпристрастно мнение!

 

Аз лично по конкретния въпрос смятам, че е най-добре да ги видиш и двете коли и да си прецениш коя ти харесва най-много. Винаги съм твърдял, че избора на кола е най-вече въпрос на чувство. Ако за сума X можеш да вземеш Окти 1 L&K с нечовешките екстри или Окти 2 Амбиенте по-добре избери L&K. За мен 2-ката изглежда адски добре, но единицата също е много красива. Може би при идентично ниво на оборудване новата е по-добра като интериор, но ако вземеш 1-ца L&K екстрите няма да са твоя грижа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с Nightspirit , че всеки си хвали своето. Особено това важи за някои колеги. Имена няма да споменавам. Заявявам най-отговорно, че моята Октавия НЕ Е НАЙ-ДОБРАТА, (версия Амбиенте 1.6) но ми харесва и затова съм я купил. Най-добрата Октавия за мен е L&K дизел, ама за толкова пари...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен взимаи новата иначе после се ще си викаш "Еи трябваше да си взема новата Октавия". По нова по нов модел е 2008 старата ще я спрат от производство а новата ще си се произвежда и части ще има и т.н....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние тук съвсем объркахме човека. Нека си вземе каквато му харесва и със здраве да си я кара :lol: Хубави са и двата модела, пък нали и нова ще я взема smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

старата ще я спрат от производство а новата ще си се произвежда и части ще има и т.н....

 

частите са последният проблем за който трябва да мисли колегата.

модела на колата ми е произвеждан до 1990г и на тоя етап части има колкото си искаш. Склонен съм да си мисля, че една нова октавия няма да издържи толкова колкото една соц. кола и след 10 години, даден човек може да си закупи нова!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да пуснат вече лизинг с опция за връщане на колата. Взимаш си Октавия, като излезе новата -> връщаш си старата, вземаш нова и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е интересно нещо - Мазда го предлагат, но пък някак си за цял живот едва ли не се заробваш да плащаш наем общо взето...

 

Колкото до темата - аз също бих взел Октавия 2. Не че 1 не ми харесва, но все пак 2-ката е с по-добър дизайн, пък и вече си се утвърди. Вярно, че за същите пари ще е гола като пушка, но в крайна сметка всеки си преценява кое е най-важното - ектрите или новия дизайн.

 

Не забравяй все пак, че тази кола ще я караш поне 3-4 години сигурно, ако не и повече, все пак си зависи от човека и след това ще решиш да я продаваш. От тази гледна точка според мен пак Октавия 2 печели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен взимаи новата иначе после се ще си викаш "Еи трябваше да си взема новата Октавия". По нова по нов модел е 2008 старата ще я спрат от производство а новата ще си се произвежда и части ще има и т.н....

 

Това винаги го има. Ако вземеш окт. 2 ще си викаш "еее, що не взех РС/Супърб/друго". Някои японци са усетили това явление и те заливат с рекламни материали СЛЕД покупката, за да се чувстваш сигурен че не си се прецакал:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.