Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с ел.стъкла


_v_

Recommended Posts

До днес ми се беше прецакало само предно дясно стъкло-скъсано е жилото и стъклото не се вдига и спуска.Но днес същия проблем стана и със задно ляво стъкло... :cry: ! Та въпросът ми е - сблусквал ли се е някои с подобен проблем,знам че е често срещан,става въпрос зн ли някои каква е цената на този механизъм,НО НЕ СТАВА ДУМА ЗА МОТОРЧЕТО,то си работи,почти съм сигурен,защото до сега съм имал и др. път такъв проблем и моторчето работеше,само това жило се изважда и къса..... Ще се радвам на всички мнения и препоръки

П.С.Дали може да се намери по морги ? :)

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа. Аз имам богат опит с поправянето на това на пръв поглед непоправимо нещо. :D 100% няма нищо общо с моторчето. Проблема е в механизма. Целия струва 100 лв.

При мен проблема настана когато разглобихме вратите за да оправяме скъсаните и липсващи найлони, от които течеше. :evil: Поради невнимание явно съм бутнал жилото и съм извадил от мястото и където влиза бронята му след което машинката така хубаво набра жилото, че го направи на нищо.

 

Като разбрах цената от 100 лв. си плюх на ръцете и се започна. Вече съм позабравил подробностите, но ще ти опиша долу-горе как се прави.

Първо разглобяваш вратата, махаш машинката и сваляш целия механизъм за вдигане на стъклото. Изваждаш старото жило, измерваш го колко е дълго и бегом в магазина за велосипедно жило за спирачка. В краищата му трябва да се монтират топчета, но ги занити и запои здраво, защото заради слабо монтирано топче правихме същото нещо втори път след като се изхлузи! Накрая трябва да навиеш жилото на макаричката. Това е най-деликатната част от работата. Обаче за да стигнеш до нея се разпробиват нитовете с които е занитен корпуса и. След като навиеш жилото занитваш капачето и сглобяваш целия механизъм. Не е много лесна работата, но кой ти ги дава 200 лв. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти

Оправи си го сам, лесно е. 1.5 мм неръждаема проволка от Башмайстора и другото е лесно. Мериш старите проволки режеш новите*сложи им тиксо в краищата да не се разнищят*, в края ги капваш на CO заедно с гайка за стопер и си готов. Ролката е капсулована, но заменяш нитовете с бол4ета. Ако ролката е скапана, струговаш нова. Това е процедурата след 3 месеца търсене по морги. А и механизмите са 2 модела.... а и цената на едната морга беше с 20 лв по малка от ЕТ.

 

П.С Обезопаси стъклата, защото не е проблем да се свалят. Моите падаха в движение :mrgreen: :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за изчерпателните отговори!Ще поразпитам все пак за цени тук там и ако наистина е толкова дебело ( поне според мен ) смятам да се задълбоча с ръчната поправка от моя страна :lol:

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е, българинът си е българин... Жило от велосипед, купено от Башмайстора, нитачката, тиксо... Карате коли за по 10 бона, че и повече, с подръчни материали ше ги ремонтирате. Ей за тва няма да си купя 2ра ръка кола карана в България :evil: !

 

Хората са казали... купи си такава кола, каквато можеш да поддържаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Тва е, българинът си е българин... Жило от велосипед, купено от Башмайстора, нитачката, тиксо... Карате коли за по 10 бона, че и повече, с подръчни материали ше ги ремонтирате. Ей за тва няма да си купя 2ра ръка кола карана в България :evil: !

 

Хората са казали... купи си такава кола, каквато можеш да поддържаш!

Брей ти като не можеш да го направиш и другите ти виновни. Защо да ги дам тези пари на някой да си пълни дебелата гуша, като мога да си го оправя за стотинки? Ела да видиш дали има някаква разлика от оригинално и тогава приказвай за Башмайстора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е, българинът си е българин... Жило от велосипед, купено от Башмайстора, нитачката, тиксо... Карате коли за по 10 бона, че и повече, с подръчни материали ше ги ремонтирате. Ей за тва няма да си купя 2ра ръка кола карана в България :evil: !

 

Хората са казали... купи си такава кола, каквато можеш да поддържаш!

 

 

off :oops:

 

Много си прав, Коко. Епохата на жигулите, дето се оправят с тел, чук и червен пипер отдавна е отминала :| .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що бре Гога , ти толко ли си ги надиплил , че да ги хвърляш залудо парите ... ЕВАЛА на колегите щом са се сетили и са оправили механизма за жълти стотинки ... не ги хокайте ми се поучете от опита им ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що бре Гога , ти толко ли си ги надиплил , че да ги хвърляш залудо парите ... ЕВАЛА на колегите щом са се сетили и са оправили механизма за жълти стотинки ... не ги хокайте ми се поучете от опита им ;)

 

:smt017 Това все пак е прост механизъм... не е ясно калко пари може да набиеш иначе и пак да не ти го оправят. Пък и кола като влезе в сервиза за каквото и да е винаги си на нокти, не знаеш какво друго могат да ти развалят, така поне знаеш сам какво си си надробил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.