Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariaskoda-club-bulgaria

Неприятна ситуация,със щастлив край


biser.or

Recommended Posts

Както си карам колата на 5-та предавка в един прекрасен момент започва да вие :evil: Минавам на 4-та,виенето спира.С две думи само на 5-та. Продължих да карам на 4-та и отидох до най- близкия сервиз. Предположенията ми бяха,че нивото на маслото в скоростите значително е намаляло и ,уви излязох прав. Оказа се ,че кутията се е смазвала със 0,7лтр. масло от необходимите 2лтр. След като долехме масло ,шумът на 5-та изчезна smile142 . Хубавото е ,че я усетих на време и не успях да потроша нищо. Затова колеги,следете редовно нивото на маслото в скоростите ,и не позволявайте да се стигне до там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф тва масло там и мен ме притеснява и трябва да отида най-после да го видят. Само едно не мога да си обясня, как сега все се говори за смяна на маслото в кутията и как е малко и т.н., а предната ми кола, си я продадох на 22 години, 140 000км с оригиналното масло без да е пипано и без проблеми :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маслото е станало на вода сигурно вече след тия 140000км и 22 години :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Колеги някой може ли да ми обясни къде са точно пробките за маслото на скоростната кутия и ако може и малко снимков материал ще съм ви адски благодарен! И един малък съвет ще ми е нужен понеже скоростния ми лост играе като балерина и като вкарвам пета или задна бия возещия се до мен по коляното и се допитах до предишния собственик на Форман-а който карам и той ми каза че се е износило леглото на вилката която излиза от скоростите и нита който законтрял щангата дето идва от скоростния лост шавал...

МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО smile195

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за вилката ако е вярно е много лошо, защото може временно да се омагьоса с разпробиване и болт но в крайна сметка единственото спасение и разглобяване на скоростната кутия и смяна на вилката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената пробка е за източване и се намира пред лявото вътрешно каре , а маслото се следи и се налива през жилото на километража след като се свали редуктора барабар с жилото .

За лоста не ти трябва да разглобяваш никакви скорости т.к. луфтовете се явяват в привода м/у лоста и опашката на скоростите ... имаш два варианта - ремонт с подръчни средства и материали или нов привод за около 50 -на лева. Ремонта се изразява в дозачукване на нитовете на каренцето на привода и смяна на втулките на самия лост

normal_lost.jpg

 

Привода е под № 31 , а ти трябват втулките № 23

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.