Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Kak da si napraa BEGA4KA, neam nogo pari.


Recommended Posts

Инструкции, приблизително по реда, по който трябва да се изпълняват

 

1. Научи се да пишеш грамотно, инсталирай си кирилица ако трябва!

2. Изкарай книжка, ако нямаш. Да, важно е.

3. Научи поне основи на механиката, устройство на автомобила, малко теория на ДВГ, геометрията също е от полза. Основи на електрониката, термодинамиката, висшата математика и химията също не са излишни.

4. Намери начин да си повишиш доходите, за да си финансираш скъпото хоби.

5. Научи руски или английски, препоръчително поне още един език, поне до ниво да не те гонят от форумите.

6. Научи се да управляваш перфектно сток автомобил. Ходи на уроци по майсторско кормуване.

7. Научи се да управляваш НАДЕЖДНО и БЕЗОПАСНО автомобил с различни повреди и степен на износване (то това май става от самосебе си).

8. Участвай в няколко състезания със сток или почти сток автомобил. Виж се колко струваш и какви грешки правиш, учи се от тях.

9. С наученото и спечеленото дотук, набави си автомобил, който е добра база за тунинг

10. Здраво запретни ръкави и се приготви за късане на нерви, още учене по трудния начин и безкрайно охарчване.

 

На финала на този процес ще имаш, ако не бегачка, поне сериозни доходи, опит и авторитет. Със сигурност ще имаш някой и друг бял косъм и белег. Ако не си внимавал, ще имаш проблеми и със здравето.

 

... но със сигурност, момичетата ще започнат да те забелязват и без да огърмиш квартала с "REbUS"-а.

 

Темата е от Лада форум - Ясен.

Просто си мисля че си струва да я има и тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха добре звучи яко е !!!

първият момент като видях кой е пуснал темата и загалвието започнах да се притеснявам за Жоро. викам си :"аее и тоя полудя" :mrgreen:

 

пп. само за вишата математика не съм съгласен>> от нея смисъл не съм намерил още, а ги изучих и 4те

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

без обиди над 17 годишните щото и ние си бачкаме и ние мразим илиенци тунинг (поне аз)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи си различен.

Но в общи линии аз на 15 бях идиотче без книжка, бях я облепил за боя и реших че ще ходя да взема по - хубавия компресор, карайки през едно малко квадратче изрязано във вестника на стъклото, на 17 се обърнах значи пак съм бил ***

 

при някои е неизлечимо - и на 117 пак ще са си идиоти :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

татко е на 45 и си е *** като се има в предвид че с превъртяла гаика на полуоската я въртя в точка тренирал е 4 години автомобилизам преди това 3 години мотокрос и сега обяснява на маика ми че го болят краката щото не е карал мотор от 2 години

 

та сравнение с него аз сам си горе доло нормален като сеима в предвид че и аз карам мотор (еле на задни гуми) и кола карам но по малко диво но със сигорност съм доста по без отговорен от татко и не се замислям за безопасноста колкото него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

татко е на 45 и си е *** като се има в предвид че с превъртяла гаика на полуоската я въртя в точка тренирал е 4 години автомобилизам преди това 3 години мотокрос и сега обяснява на маика ми че го болят краката щото не е карал мотор от 2 години

 

та сравнение с него аз сам си горе доло нормален като сеима в предвид че и аз карам мотор (еле на задни гуми) и кола карам но по малко диво но със сигорност съм доста по без отговорен от татко и не се замислям за безопасноста колкото него

 

щом си е пресметнал риска, значи си е съвсем наред човека - по принцип състезателите още преди да влязат в завой вече мислят как ще излязат от него, т.е. поне с 1-2 стъпки напред. Точно това им позволява да карат на ръба на риска... за разлика от някои стрийт рацерчета :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ти кажа верно е така има едно реисарче в квартала и казва че като карал исклучвал за сичко а като гледам татко тои 2 километра преди завоя обмисля какво да направи къде имало пясък вода с какви гуми е колко са напомпани и секви работи му минават през главата не искам да казвам колко пъти на ден натиска съединителя а кара от орландовци до лулин и вечерта обратно но скодата седи постоянно на 4 5 хил оборота

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То състезателите като влязат в завоя по скоро си мислят,не как ще излязат от него-а как ще подходят към следващия!

Като в шаха-с ход напред се мисли! smile103

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

с 4-5 катастрофи зад себе си не съм станал по-малко ***, ама поне се научих да (се опитвам) да мисля докато карам и не поемам рискове неразумни, да мисля за колата - като бащата на Малкия и такива неща...

 

изключително много съм съгласен с тока 7 - Научи се да управляваш НАДЕЖДНО и БЕЗОПАСНО автомобил с различни повреди и степен на износване - нищо друго не може да те вкара в релсите на разумното шофиране и да те накара да мислиш когато караш - карал съм много по-добри и здрави коли от сегашната си - там не мислех. Различно е. Като разликата между това да Слушаш и да Чуваш (колата)

 

Хора Пътища Автомобили е неслучайно подбрано име на предаване :mrgreen: трите неща са неизбежно свързани помежду си ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.