Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Запалване на Шкода


melabojia

Recommended Posts

Въпроса ми може и да е тъп, но съм нов и не съм сигурен. Сутрин като подпалвам Шкодичката предполагам трябва да я оставям малко да поработи преди да тръгна или не? Ако да колко време горе долу? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимата 3-4 минути трябва да са й достатъчни. Лятото я оставям мойта не повече от минута да работи на място и после тръгвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз никога не съм оставял колата да работи на място Не виждам никакъв плюс в това. Съшо така не е имало никакви отрицателни последици от същото нещо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плюса, на това да я оставиш зимата да позагрее за 4-5 минути е, че се "разбива" маслото и донякъде се подобрява смазването, което и без това е лошо, когато мотора е студен. В книжката за експлоатация на МВ-то ми пише нещо подобно, цитирам го по памет в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво става с маслото в скоростите през това време. Стои си студено. В един момент двг-то е загряло, заработва нормално, а останалата част от колата е студена. Да не говорим колко по-бързо загрява колата, когато се движи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз Шкодата зимата лято докато е студена още пускам я на смукач и си е карам..без да чакам такива да загрее..в движение загрява доста бързо..докато стигне 40-50 градуса и махам смукача...става доста бързо..по добре е вместо да чакаш на място ;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники, прав си за скоростите. Изпускаш обаче факта, че там мазането е студено, за разлика от това на двигателя. Както и да е, не ми се спори. Всеки си преценява за себе си :) . Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зимата работи на място 60-90 секунди а лятото 30. не съм ги мерил де да не ме земете за луд с хронометър в ръката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Проблема или по-скоро запитването на колегата намери решение затова ще си позволя да кажа нещо, което не е свързано с неговия въпрос, но пък е по темата (запалване на Шкода).

 

А именно:

По-новата ни кола пали без да се натиска газта (има автоматичен смукач) и затуй нямам много опит в паленето на стари автомобили. В този ред на мисли баща ми ми е дал един алгоритъм, който спазвам стриктно и не съм имал проблеми, с изключение на веднъж.

 

Ето го алгоритъма:

Напомпване на бензин от бензиновта помпа (когато колата не е палена седмица или повече), смукач на макс, натискане педала на газта в дъно 2 пъти и завъртане на стартера с леко подаване на газ, но веднъж не се получи.

 

Катерих един баир по асвалт от около 10 километра, колата се представи очудващо добре! Не загря! Не даде никакъв проблем, но като спрях и ми загасна. След туй повъртях и не можах да запаля, обърнах я на бутане, пуснах надолу и запалих.

 

По принцип колата на празен ход не може да работи без смукач, според баща ми проблема е запушен жигльор, който ще оправим скоро (все обещава), но обикновено, ако ми загасне врътвам си ключа и си пали без проблем.

 

Дали съм я задавил и това по-лесно ли става при загрят двигател или другаде е проблема...

(все още съм бос в теорията и затова може моя въпрос също да е тъп. Ако имам пропуски или грешки в описаната по-горе практика поправете ме)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като изключим факта че зимата не може найстина да отлепи не би трябвало да седи на място да грее../..даже в едната от книгите които имам го пише че за 4 тактовия двигател не е необходимо да загрява на място а даже е препоръчително да загрее в движение....ма то аз акто се замисля намя случай да не съм поседял 20-30 секунди лятото зимата повече да качи малко обороти че с 500 оборота не върви мнгоо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали съм я задавил и това по-лесно ли става при загрят двигател или другаде е проблема...

(все още съм бос в теорията и затова може моя въпрос също да е тъп. Ако имам пропуски или грешки в описаната по-горе практика поправете ме)

На топъл двигател, когато е богато горивото се задавя и не пали. На студен обаче пали много по-добре от западни коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Зимата след като я изкарам от гаража (а там е 18-20 градуса, защото минават тръбите за парното и топлата вода), я оставям да поработи 1-2 минути, докато затворя вратите на гаража :) надявам се, че и се отразява добре. Ако е стояла някъде на лютия студ (то тая зима нямаше големи студове) я изчаквам около 2-3 минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.