Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Нагар в цилиндрите на Фелиция


Dereal

Recommended Posts

Здравейте Колеги!

 

Дадох си миналата седмица зелената Фелиция на ремонт - като тръгвам пуши все едно е раздрънкан дизел - при тръгване, при 80км/ч на пета скорост - Ужас!!! Сякаш върви на масло, а не на бензин.

 

Майсторът днес се чухме и казва, че цилиндрите (и 4-те) са с много нагар. Също каза, че имало някакъв маркуч, който връща подкартерните пари и когато го махнел преставала да пуши толкова (ама пак си пуши). Засега няма идеи какво е, защото казва, че маслената магистрала минава само покрай втория и третия цилиндър, а те всичките имат нагар. Свещите също се замърсяват.

 

Някой от колегите ако е имал подобен проблем - да посъветва нещо. Двигателят е 1.3 карбуратор.

 

Edit: - Колата е на 126х км реални, защото е първи собственик. И да - гори много масло. За съжаление не знам какво е било предишния път, сега долях от Шел 2л полусинтетично, за да има все пак масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извадете буталата и вижте сегментите(най-вече маслените)може би там е проблема.А така и така ще ги вадите направо ги смени :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата правилно казва за маслените сегменти, обаче измерете и цилиндрите с вътромер. Допуска за износване е доста малък. Ако са износени няма да мине само със сегменти, а ще трябва да се разстъргва блок (не знам, но може и мотора да е с ризи :oops: ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е с ризи, и за да ти е мирна главата,сменяй РБС ,основни и биелни лагери,ангренажна верига и двата семеринга на вала. Медните пръстени,които се подлагат на ризите също!!! Ако е прегряван мотора ще се наложи да шлайфаш и главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , на колко хиляди е колата , с какво масло я караш , харчи ли масло , скоро сменяни ли са гумички , прегрявана ли е ???

Тва са все въпроси , които искат отговор преди да ти анатемосам мотора ... колата може да пуши и от богата горивна смес , а от лошото изгаряне да трупа сажди в цилиндрите , тъй че не бързай да разтуряш мотора ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, предлагам ти нещо, което лично съм пробвал на колата си преди много години - Москвич 412. Ще ти струва масло и филтър. Развиваш свещите и докарваш буталата горе-долу в средно положение. Изливаш 1 л. газ за осветление по равно във всеки цилиндър и оставяш да престои една нощ - всичко ще се стече в картера. После сменяш масло и филтър и пробваш - при мен се получи, макар и временно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, предлагам ти нещо, което лично съм пробвал на колата си преди много години - Москвич 412. Ще ти струва масло и филтър. Развиваш свещите и докарваш буталата горе-долу в средно положение. Изливаш 1 л. газ за осветление по равно във всеки цилиндър и оставяш да престои една нощ - всичко ще се стече в картера. После сменяш масло и филтър и пробваш - при мен се получи, макар и временно.

 

Внушение колега!!! Този ефект е положителен когато колата дълго време не е палена, но ако е прегрявана или за ремонт,няма управия по този начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пълно си прав, че ако е за ремонт няма да стане по този начин, но пък и колегата не знае /не казва/ как се е стигнало да там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.