Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Моля за съвет отностно аларма на Румстър!


s_stoqnov

Recommended Posts

Бихте ли ме посъветвали каква аларма да инсталирам, така че да се спази гаранцията от ЕТ? Какво Ви е мнението за алармите предлагани от компанията? Благодаря предварително!

 

П.П.

Всичко, което Ви дойде на ум, свързано с този проблем, моля да го споделите. Четох доста по форума теми свързани с аларми но нали знаете: не питай старило, питай патило:) и в тази връзка колкото повече мнения, толкова по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти. Като поръчвахме Румстъра специално питахме за аларма и от ЕТ предложиха да я сложат те. Доплаща се 287 лв. Алармата се води VEGA US. Информацията ми е от преди седмица, така че смятам, че не са се променили нещата. Единствения начин да не ти падне гаранцията е да си я монтираш в ЕТ или в оторизиран от тях сервиз. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, Гога:)

Какво представлява точно? Има ли обемен датчик, как е дистанционното (с променлив код ли е има в предвид) и ако има други подробности, моля сподели?:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:oops: Тук ме хвана неподготвен - идея си нямам какво представлява алармата. Отделно дистанционно няма доколкото разбрах, от ключа се командва. Сори за лаишкия отговор, ама за това наистина не съм разпитвал :oops: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди не мислих по този начин, но сега след като на Фабията инсталирах последен модел екскалибур (води се една от най-добрите аларми на пазара), а на Октавията съм с фабрична аларма на Шкода, мнението ми е, че трябва задължително да се насочиш към фабричната аларма ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стенли, безспорно си прав за фабричната аларма. И аз исках такава, но нямаше как - колата беше отзад в двора, а никак не ми се чакаше 3 месеца.

Цената на фабричната аларма за Румстър е 1066 лв. за Румстер, 631 за Стайл и 401 за Спорт/Комфорт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много скъпа тази аларма :? На Октито беше към 330 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо заводската си заслужава толкова пари? Нищо не разбирам и ще се радвам някой да ми обясни, защото скоро май ще ми се налага да избирам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото всичко заводско си е скъпичко-най-важното е че се прави фабрично!Моята аларма е 560лв-фабрина(дадоха ми я бонус-понеже ми забавиха колата с 2 седмици smile031 -евала на ЕТ че ме компенсираха)!

Вземете за пример един чеинджър-заводски е около 600лв мисля,че и повече-а иначе за толкова пари може ......-но фабричното-не може да се копира smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята аларма беше към 270 лв. и беше по-евтина от тази дето монтираха в ЕТ.

Най-голямото предимство е, че колата е с едно дистанциоонно управляващо всичко. Винаги при заключване алармата се активира, дори и само с ключ шоф. врата. За деактивацията на алармата трябва да се отключи с дистанционното или да се отключи с ключ шоф. врата и след това веднага да се даде на контакт. Тогава алармата се изключва от имобилайзера по вътрешния интерфейс, ако си е разпознал ключа. Затова и на тези аларми им казват интерфейсни. Представляват модул към централното заключване. За сирена използват клаксона, като имат и допълнителна батерия, която според ръководството и сервизната книжка се сменя на 5 години.

От друга страна колата прави разлика при заключване отвън и отвътре и при заключване отвън, деактивира вътрешните дръжки.

На мен лично ми се е случвало аларма да се скапе и да почне да черпи много ток или да се включва по време на движение. При фабричните, понеже е вързана към интерфейса на колата, при всяка диагностика я проверяват и нея.

В заключение, ако тук ти монтират аларма, трябва да пробиват, демонтират и отново монтират, а на нова кола.....

Поувлякох се малко, сори ако съм дотегнал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за моята доплатих 200 и нещо лева, както си е по ценова листа. Всичко се контролира от ключа, имобилайзера също е вграден в ключа. САмо отключвам и паля... Не виждам нещо да е пробивано в купето. Звъка на алармата на практика е клаксона.

 

Въпроса ми за заводските беше с какво са по-добри като техника. Имат ли отделно независимо захранване и разни други неща или са си обикновени аларми, които обаче се монтират още при сглобяването

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде прочети какво съм написал и не задавай един и същи въпрос по два пъти.

Въпроса ми за заводските беше с какво са по-добри като техника. Имат ли отделно независимо захранване и разни други неща или са си обикновени аларми, които обаче се монтират още при сглобяването

За сирена използват клаксона, като имат и допълнителна батерия, която според ръководството и сервизната книжка се сменя на 5 години.

 

Фабричната аларма ти е предназначена само за определен модел на дадена марка. Най-голямото предимство е че, тя е интегрирарана към системите на колата. Ф. аларма може да се диагностицира, заедно със системите на колата. Ако тук ти монтират алармата, сирената и управляващия блок са в двигателния отсек, а датчиците и индикацията са в купето. Захранването се взема от блока с предпазителите. Сещаш се, че за монтажа на аларма тук, трябва да се дупчи и да се сваля цялото табло понякога. И не би трябвало да виждаш следи от монтажа на аларма (освен ако не е монтирана от мърльовци), но въпреки това, при монтажа винаги има риск нещо да се повреди и ако не е на показ, няма и да ти кажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

izov, аз съм със сгъваемия ключ и тръгнах в обясненията си оттам.

Цената на фабричната аларма за Румстър е 1066 лв. за Румстер, 631 за Стайл и 401 за Спорт/Комфорт.
.

Ако колата е базова версия, мисля че е по добре да се избере аларма оттук и ЕТ да ти я монтират. По функция, фабричната алармата е по-скоро надстройка на централното заключване и при заключване от дистанционното или от шоф. врата алармата винаги се активира. Няма шоков датчик, но следи за движение в купето, като датчиците за това са скрити, а не са монтирани до сенниците. Няма ключ само за алармата и тя не е блок монтиран в двигателния отсек. При моделите с фабрично централно с дистанционно, монтирането на аларма тук означава още едно дистанционно, защото ЕТ не предлагат аларма която да работи със заводското дистанционно. Поне преди.

На мен лично ми допадна ф. аларма защото работи незабелижимо, и дори да отключа врата само с ключ и да подам контакт, колата си разпознава ключа и имобилайзера я деактивира. Понеже гаворим за надстройка, за базовото обурудване трябва да се доплащат отделни компоненти и цената става много висока, както е написал и Гогата 1000лв. Така че трябва сам да решиш дали ти трябеа ф. аларма или такава каквато ще ти монтират в ЕТ.

За нова кола монтирането на аларма извън оторизиран сервиз (разбирай само при вносителя) означава сигурно отпадане на гаранцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съвсем се обърках и не мога да разбера моята каква е. Нямам отделно дистанционно, всичко се контролира от ключа и т.н. Абе както и да е... няма значение чак толкова. Беше ми интересно каква е разликата. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съвсем се обърках и не мога да разбера моята каква е. Нямам отделно дистанционно, всичко се контролира от ключа и т.н. Абе както и да е... няма значение чак толкова. Беше ми интересно каква е разликата. Благодаря!

 

 

Като ходих в ЕТ, ми казаха, че на Фабия монтират допълнително аларма (към 300 лв), която се командва от ключа. Само за най-ниското ниво на оборудване имало допълнително дистанционно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

izov, аз съм със сгъваемия ключ и тръгнах в обясненията си оттам.
Цената на фабричната аларма за Румстър е 1066 лв. за Румстер, 631 за Стайл и 401 за Спорт/Комфорт.
.

Ако колата е базова версия, мисля че е по добре да се избере аларма оттук и ЕТ да ти я монтират.

Айде да даде и едно мнение един професионален алармаджия (от тия дето "къртят таблата", "правят токови оттечки" и т.н.)

Заводската е по-добра в някои отношения (може и да се повтарям с някои колеги):

1. Монтажът е фабричен - за всичко си е намерено място и е сглобено в завода

2. Свързана е с интерфейса на автомобила - позволява диагностика.

Не е по-добра в друго:

1. Прекалено "стандартна" е - веднъж пусната на пазара - на айдуците им трябва до месец (на по-смотаните) да започнат да отварят "на конвейр"

2. Предлага много по-малко функции.

3. Не може да се ъпгрейдва лесно.

4. Цената и е космична.

5. При повреда - изисква само оригинални принадлежности - пак "космос".

6. Не позволява прикачване на допълнителни модули. ("...няма само шок-датчик..." Ами няма и да има!)

 

В края на краищата - не искам да се конфронтирам с никого. Сто процента е разбираемо да съм пристрастен към "нефабричните" алармени системи. Все пак с това си изкарвам хляба.

Като стана въпрос за хляб и изкарването му - без грам лично отношение - не одобрявам монтажа на каквато и да е електроника в сервиза на Еуратек. Мнението не е само мое, а на доста вносители и производители на автоаларми. При тяхно съгласие - мога и да ги цитирам.

Въпреки всичко - не съм против "заводското" - ние "майсторите" не сме по-добри от роботите на VAG, но задължително бих го комбинирал с нещо допълнително (за клиентска нестандартна глезотийка и за пре****ка на айдучетата)

П.П. И аз съм с последен модел EXCALIBUR пък съм много доволен от него, в комплект със ЗАВОДСКОТО централно заключване и куп джунджурии още.

П.П.2 (stenly) няма да ти се сърдя много, че не се обади за аламата на Фаби... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.