Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Как се мери ниво но масло в скоростна кутия на 120?


120 L

Recommended Posts

100 S-ката си имаше масломерна пръчка на самата кутия,пък на този модел не намирам такова нещо........Останах с впечатление,че се ползва тази от мотора,така ли е? И колко трябва да покаже между деленията? Дайте акъл,колеги,моля!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползва се тази за двигателя, обаче колко см. над максимума трябваше да бъде, за да е ок, в момента просто не се сещам. Да не гадая, че може да те объркам. Надявам се,че колегите ще ти напишат точно!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега го проверих. Трябва да е на 8мм. на горната черта на пръчката, т.е. max. Но най- добре си прочети сам:

http://store1.data.bg/guestxx/Skoda%20b ... inq/73.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 S-ката си имаше масломерна пръчка на самата кутия,пък на този модел не намирам такова нещо........Останах с впечатление,че се ползва тази от мотора,така ли е? И колко трябва да покаже между деленията? Дайте акъл,колеги,моля!

Това е за тук!

 

Колегата Kolev123 го обясни много добре. 8мм над чертичката за максимума на пръчката за двигателя трябва да ти е маслото! Ако е по-малко доливай или сменяй- преценяваш сам!

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе то хубаво написано,ама забих щеката до долу,сиреч до дъно и ми отчете 8 сантиметра над горното деление? Да източвам ли? Или да си карам така?Миналата година го смених,като купих колата,източих старото/гнъс!/налях под 2 литра,без да меря нищо и така си я карам досега.Не е текло отнякъде и видимо не е за смяна,просто помислих,че е време да долея,сега не знам дали го меря точно или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кога си гп мерил, но преди това колата трябва да не е била карана поне няколко часа, понеже това масло се разпенва много сериозно в скоростната кутия. Другото, което е, пръчката трябва да я вкараш до тапичката, която се заклинва на тръбичката на двигателя, не повече!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото - Симо разправяше, че нямало проблем да се кара и доста по-малко от 2 литра, които са по книжка.

 

Аз мойто, като го смених преди 2 години и като почнаха едни течове по лагери и барабани ... още не мога да се оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кога си гп мерил, но преди това колата трябва да не е била карана поне няколко часа, понеже това масло се разпенва много сериозно в скоростната кутия. Другото, което е, пръчката трябва да я вкараш до тапичката, която се заклинва на тръбичката на двигателя, не повече!

Поздрави!

 

 

То и да искам,няма как да влезе още,опря до дъното,а гумената тапичка си отиде до горе на щеката........Колицата не я бях карал от вчера.Много ли пречи така,или да точа масло от кутията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше ли контролна пробка,която след като се развие ,трябва да просълзи масло,или нещо се бъркам :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше ли контролна пробка,която след като се развие ,трябва да просълзи масло,или нещо се бъркам :oops:

 

Имаше, колега :) . Аз така си проверявам маслото в скоростите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При различните видове картер,които са слагани на тези модели,не са ли различни и масломерните пръчки?Спрямо кой белег тогава трябва да се гледа?Аз все си мисля,че правилния начин е развиване на страничната пробка и наливане на масло докато просълзи от там...

Колега 120 L развии тази пробка,то ако маслото е повече ще си изтече от там колкото трябва и гледай колата да е на равно място що годе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При различните видове картер,които са слагани на тези модели,не са ли различни и масломерните пръчки?Спрямо кой белег тогава трябва да се гледа?Аз все си мисля,че правилния начин е развиване на страничната пробка и наливане на масло докато просълзи от там...

Колега 120 L развии тази пробка,то ако маслото е повече ще си изтече от там колкото трябва и гледай колата да е на равно място що годе.

 

да така е при шкодичките ни преди 84 година пръчката за маслото е по къса. най- сигурния начин е този който описваш а именно с развиване на страничната пробка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.