Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Няколко бързи питания за скорости


maxrpm

Recommended Posts

Това на 6-та скорост ли става!!! smile168

Недей да говориш глупости, моля те! 120-ков мотор про 3000 оборота на равен път поддържа м/у 80-90км/ч в зависимост от състоянието му! Моят след шлайф на глава и с перфектна компресия държи 90км/ч на равно! Колегата Vloo може да потвърди!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си ги сложил на колата май е късно да отвориш диференцяла и да бройш зъбите на колелетата. а относно разглобяване питай Митко(кранкенщайн ) беше казал че е броил скоро на неговия диференцял.

 

 

Моят след шлайф на глава и с перфектна компресия държи 90км/ч на равно

Ники и в друга тема си казвал това и не само аз сме ти обяснявали че ремонт на главата дори и повишаване на мощноста на двигателя със още 100 коня няма никакво значене на коя скорост с колко оборота си!!

дали двигателя ще ти е 52 коня със слаба компресия или със по висока 3000 оборота са винаги 3000 завъртания на коляновия вал също така и зъбните колелета са едни и същи и в диференцяла и в ск. ти кутия.

Това изказване ми прилича на едно в друга тема преди доста време което група колеги от форума твърдяха, че ако сложиш по малък волан ще правят повече завъртания от крайно ляво до крайно дясно положение на колелетата. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile188 Както е видно, на 70 км/ч си към 2500 оборота, 80 км/ч са около 2800, 90 км/ч - към 3200, 100 км/ч - 3500, 110 км/ч - около 3800.

На Шкода 100S й дават малко под 4000 оборота при скорост 100 км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наско, само не ми казвай, че всички Шкоди или каквито и да било автомобили при едни и същи обороти - скоростта им е еднаква!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При една и съща скоростна кутия и съответно еднакъв привод на скоростомера, скоростта при едни и същи обороти на двигателя се отчита с едно и също показание. Различни показания могат да дойдат само ако съединителя приплъзва - стрелката на скоростомера е свързана по механичен път с вала на скоростната кутия. Разбира се и самия скоростомер може да има повреда и да не отчита точно, или да е предвиден за автомобили с различно главно предаване... По умните книги дават 4,44 за коли до 07.1977 и 4,22 - за произведени след това. Има и някакво "планинско изпълнение" - пак с 4,44. И 3,9 има...

Предполагам, че в завода монтират различен уред на различните модификации. Почти всеки със Шкода (и аз включително), е сменял километража, защото се чупи и така - различни показания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как мога да разбера числото на диференциала?

Колегата кранкенщайн може да ти помогне :)

 

И другото което горещо ми буди интереса е как да разбера по колко милиметра дистанционни пръстени да сложа на ръкавите на полуоските от ляво и от дясно ...

 

Тези пръстени са различни бройки и дебелини на скоростните кутий. Те регулират положението на диференциала в кутията и съответно , корона спрямо пинион! Ако ги нямаш тези пръстени или са неправилно сложени, може да се получат шумове от скоростната кутия(най-малко)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наско, само не ми казвай, че всички Шкоди или каквито и да било автомобили при едни и същи обороти - скоростта им е еднаква!

 

при една и съща скоростна кутия и диференцял независимо от двигателя колата на едни и същи обороти ще е на една и съща скорост. Причината е че зъбните колелета в диф и ск. кутия не се изменят и отношението обороти на коляновият ваи към обороти на колелетата е константа.

колегата m_g го е написал много правилно, че причината за различни показания на скоростомера ни идва или от грешки на километража, не добър съединител ,разлиочни размери гуми и тн

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избираш някакви пръстени. Слагаш ги и стягаш "шапките" на полуоските към кутията. Слагаш на няколко зъба грес на короната през отвора за цилиндъра на съединителя и завърташ. Гледаш после какъв отпечатък е оставен в греста. Ще си поиграеш много докато го изкараш добре(не като заводско). В общи линии, горе долу така съм правил аз!

 

П.П Също следи да не ти е затегнат дифеденциала! С тези шайби се регулират и лагерите! Регулирай и тях- трябва от цялата работа да имаш много леко пукане от страна на лагерите като местиш целия диф. в скоростната кутия!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо отвори Етос-а и погледни какви са фабричните размери на реглажните шайби. Тази тема сме я дискутирали веднъж, потърси с търсачката и ще ти излезне до какво заключение сме стигнали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100S - корона 40 зъба/пиньон 9 зъба = 4,44

105/120 - корона 38 зъба/пиньон 9 зъба = 4,22

130/Рапид - корона 39 зъба/пиньон 10 зъба = 3,90

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не те знам точно през коя дупка гледаш, но за окачването няма проблеми, и аз на 110-ката първоначално бях с дълги полуоски от японка, после минах на къси от 100S... а за регулирането на пластините не знам как става - приятел ми го прави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.