Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпросче


cnaiper

Recommended Posts

Здравейте на всички 1во :)

и така да минеме към въпросчето ... понеже си падам малко маняк на по високите скорости (просто тръпка) искам да знам има ли начин да се вдигне мощността на мойто сиво злато (шкодичката ми 120) и какъв е начина и колко ще ми струва горе долу... говорихме с 1 приятел понеже бях решил да слагам чип и глупости (понеже съм малко невеж в тази област) той ми обясни че за целта са нужни много преработки и поставянето на инжекции или нещо такова... та искам да знам дали има някакъв друг начин ? :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за да сложиш чип ти трябва кола с електронно управление на горивото, запалването, изгорелите газове с така наречения компютър ECU. Твоята няма такива неща, при теб начинът за вдигане на мощността е друг - например шлайф на глава, по-големи бутала, клапани, разпределителен вал, карбуратори и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато сложиш чип на 120 ела да ми се обадиш :mrgreen: .

 

 

Относно повишаването на мощността - в раздел "Тунинг" колегата Redline__ го е казал просто и ясно - сменяш двигателя с такъв от Фаворит. Поздрави! ;)

 

Едит - Добре дошъл във форума пропуснах да ти кажа :oops: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

cnaiper

 

 

Подкрепям подписа ти!!! :smt018 .Остави си шкодичката както е, и си купи един ГОЛФ-2, за да усетиш тръпката от високите скорости.Не ,че не е възможно да се направи и шкодата да бяга,но по този начин ще спестиш пари ;) 120-ката е екзотично возило. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има начин, има и начин да разбереш какъв е - с търсачката.

Накратко-свали главата с 1-2 мм, сложи "спортен" разпределителен вал - например от фаворитов двигател, сложи изпъкнали бутала от GLS, може и сегменти от ЗАЗ и пр. При това положение аванса се настройва на около 10-11 градуса. Също така можеш да си сложиш електронно запалване с датчик на Хол, пък ако караш на газ - и ламбда контрол. Цялата работа може да ти излезе да речем към 1000 лв. Двигателят ще качи 15-20 коня, също и въртящ момент, но това ще е за сметка на понижен междуремонтен пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купи един ГОЛФ-2, за да усетиш тръпката от високите скорости.

Е с това не мога да се съглася значи-голф2 и висока скорост...бахти кошника,освен че е дървен и популярен сред народа склонен към самопоказване,няма нищо общо с високите скорости(освен 1-2 по рядки моделчета),има доста по-вървящи машини от този клас..... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички 1во :)

и така да минеме към въпросчето ... понеже си падам малко маняк на по високите скорости (просто тръпка) искам да знам има ли начин да се вдигне мощността на мойто сиво злато (шкодичката ми 120) и какъв е начина и колко ще ми струва горе долу... говорихме с 1 приятел понеже бях решил да слагам чип и глупости (понеже съм малко невеж в тази област) той ми обясни че за целта са нужни много преработки и поставянето на инжекции или нещо такова... та искам да знам дали има някакъв друг начин ? :oops:

сипи си една моторетга от фв или фиат за около 1000лв и си готов. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега,

 

Шкода 105/120 става за всичко друго но не и за резачка. Да можеш да сложиш 100+ коня двигател и да те изстреля като самолет (дали пък не познаваме една такава Шкодичка :roll: ). Но след това колко време ще спираш? А имаш ли идея как се управлява кола с толкова коне и задно? Без ESP и сие!

Моя съвет - карай си колицата както е и не се занимавай с глупости.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е с това не мога да се съглася значи-голф2 и висока скорост...бахти кошника,освен че е дървен и популярен сред народа склонен към самопоказване,няма нищо общо с високите скорости(освен 1-2 по рядки моделчета),има доста по-вървящи машини от този клас..... ;)

 

 

Голфа наистина върви като кола!!! Колкото и да ти е неприятно г-н otgorata . И аз съм фен на "шкода120 " ,но истината с "вървенето " :mrgreen: е съвсем различна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато сложиш чип на 120 ела да ми се обадиш :mrgreen: .

 

 

Относно повишаването на мощността - в раздел "Тунинг" колегата Redline__ го е казал просто и ясно - сменяш двигателя с такъв от Фаворит. Поздрави! ;)

 

Едит - Добре дошъл във форума пропуснах да ти кажа :oops: .

 

 

гога , аз си имам комп на двигателя ... при мен чип тунунга става със закачане на интерфейса RS 232 към лаптопа ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голфа наистина върви като кола!!! Колкото и да ти е неприятно г-н otgorata . И аз съм фен на "шкода120 " ,но истината с "вървенето " :mrgreen: е съвсем различна.

Оооо не,колега,не си ме разбрал правилно!!!Не става дума за сравнение между Шкода 120 и голф2...Става дума за сравнение между голф2 и друга западна кола от същите години и клас!Вземи например един кадет...Идеята ми е не,че 120 върви,а че и голф2 не е от най-вървящите,а от най-масовите!!!

Хайде обаче да не пълним и без това абсолютно излишната тема,тъй като има вече няколко такива и с излишни глупости и спорове!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе за ESP-то се примирявам,че го няма! Ама когато след 2-3 спирания от 1хх дисковете се зачервят и вземе да пуши отпред се сещаш, че на следващото спиране може и...да не спреш когато трябва! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за мненията... НО с това да си купя Голф 2ка ... съм напълно не съгласен за мене тва не е кола... да речем някой може ли да ме насочи към майстор който да изпили буталата и евентуално да пипне карбуратора ? и да ми каже какви пари ще ми излезе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел има 120ска с някакъв фордов мотор, към 300 кс. Ако си много запален утре или най-късно в понеделник ще се вида с него и ще го питам дали я продава. Ако е навит да ти помогне за твойта ще ти пратя телефона му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.