Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дистанционно на централно заключване


ikonoma

Recommended Posts

Брей, значи я имам тая глезотийка :lol:

При заключване като задържа копчето за заключване ми се дигат стъклата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е сигурно! Трябва при отваряне като задържиш да ти сваля прозорците. Мойта също затваря автоматично, но не отваря...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 години по-късно...

Виждам, че темата е доста стара, и не знам дали ще може да се ранимира с повече конкретика  практика и схема.
От #3 пост на "Боби Доктора" има лик към тема която обаче не се отваря. Колата е Фабия 1.4 mpi при затваряне от ключа и задържане се вдигат прозорците.
От къде мога да си закупя модул за дистанционно както и начина на свързване. Ако е възможно в Пловдив още по добре. Разбира се мога да си сложа и най обикновен модул от "Конрад", но чета че това не е най доброто решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Привет съфорумци! Да добавя малко инфо към темата.Имах молба от приятел да му свържа модулче за управление на централното с дистанционно на колата му.

Прочетох темата от 1-вата стр. и по-точно мненията на Боби Доктора , но не намерих въпросните кабели описани от него във шоф. врата.

За протокола колата е Шкода Фабиа 1,9 SDI 2002 г.

След известно време измервания и проби, хванах че централното се управлява по един проводник - жълт със син кант в снопа кабели в шоф. врата.Този кабел идва от машинката на вратата.

Уловката е че, за заключване е необходима "твърда" маса, а за отключване, пак към маса но през резистор 170-180 ома.

Как стигнах до този извод .... след като разглобих машинката и видях че между изводите на двата микрека които се задействат от ключа си има фабрично поставен резистора на платката.Машинката е с 8 пина , но на буксата към инсталацията се ползват само 6.

Монтирах китайски модул GORDON, като проводниците за закл./откл. се свързват заедно и после се свързват с жълтия със синия кант на вратата.

Резистора запоих последователно на кабела за отключване излизащ от модула, 

Предварително прекарах проводник през маншона на вратата с който свързах по-горе описаните кабели.

Захранване и маса на модула няма да описвам от къде съм свързал .... елементарно е. Имаше и извод за мигачи които свързах към куплунг SX6 дано не бъркам , на модул под волана, проводниците са черен с зелен кант и бял с зелен кант.

Надявам се да съм бил полезен.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет съфорумци! Да добавя малко инфо към темата.Имах молба от приятел да му свържа модулче за управление на централното с дистанционно на колата му.

Прочетох темата от 1-вата стр. и по-точно мненията на Боби Доктора , но не намерих въпросните кабели описани от него във шоф. врата.

За протокола колата е Шкода Фабиа 1,9 SDI 2002 г.

След известно време измервания и проби, хванах че централното се управлява по един проводник - жълт със син кант в снопа кабели в шоф. врата.Този кабел идва от машинката на вратата.

Уловката е че, за заключване е необходима "твърда" маса, а за отключване, пак към маса но през резистор 170-180 ома.

Как стигнах до този извод .... след като разглобих машинката и видях че между изводите на двата микрека които се задействат от ключа си има фабрично поставен резистора на платката.Машинката е с 8 пина , но на буксата към инсталацията се ползват само 6.

Монтирах китайски модул GORDON, като проводниците за закл./откл. се свързват заедно и после се свързват с жълтия със синия кант на вратата.

Резистора запоих последователно на кабела за отключване излизащ от модула, 

Предварително прекарах проводник през маншона на вратата с който свързах по-горе описаните кабели.

Захранване и маса на модула няма да описвам от къде съм свързал .... елементарно е. Имаше и извод за мигачи които свързах към куплунг SX6 дано не бъркам , на модул под волана, проводниците са черен с зелен кант и бял с зелен кант.

Надявам се да съм бил полезен.

Поздрави!

Колега.много полезно инфо!

Аз скоро купих същата Фабия и мисля да и монтирам едно дистанционно заключване,но не ми работи шофьорската ключалка - върти се ключа безкрайно и колата не реагира.От пасажерската врата останалите 3 врати се заключват/отключват,стъклата се вдигат/свалят. Та първо ще трябва да ремонтирам ключалката и после мисля да сложа нещо такова:

http://www.everbuying.net/product571237.html

Благодаря за ценните съвети!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но не ми работи шофьорската ключалка - върти се ключа безкрайно и колата не реагира.

Точно по същата причина моя приятел ме помоли да му монтирам дистанционния модул, нищо друго не съм пипал по шоф. брава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно по същата причина моя приятел ме помоли да му монтирам дистанционния модул, нищо друго не съм пипал по шоф. брава.

Преди седмица и на мен ми се случи същия проблем и за ужас дори не можеше да се отвори вратата. За късмет инцидента се случи пред сервиз.

Майсторите успяха да отворят вратата и да демонтират патрона на ключалката. занесох патрона на един автор-ключар и той го ремонтира.

Отдавна мислех да слагам дистанционно но все нямах време, след този случай обаче няма мърдане.

Тъй като не ми се ще да откривам топлата вода като се ровя в кабелите да изследвам кой за какво е. Пък и тук в темата не виждам еднозначна конкретика. та Ми дойде на ум един мързелив начин, но не знам дали е удачен? Без да се прекъсват и модифицират силовите вериги.

На шофьорската врата има два ключа за отключване/заключване - та идеята ми е ако с релетата на дистанционното направя един "бай-пас" на тези два ключа.Предполагам ще се наложи леко да модифицирам приемника с релетата на дистанционното, И  Като цъкам с дистанционното все едно някой вътре натиска и заключва или отключва, единия или другия бутон.  Някой би ли коментирал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На шофьорската врата има два ключа за отключване/заключване - та идеята ми е ако с релетата на дистанционното направя един "бай-пас" на тези два ключа.Предполагам ще се наложи леко да модифицирам приемника с релетата на дистанционното, И  Като цъкам с дистанционното все едно някой вътре натиска и заключва или отключва, единия или другия бутон.  Някой би ли коментирал?

Би трябвало да стане.При това не е нужна скъпа аларма,мисля че и модулчето което по-горе съм посочил с цена 5-6 $ ще върши работа.

Само че от тия бутони май не се вдигат стъклата.

Идеята наистина е добра като елементарно решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте колеги и форумци. Аз като малко невежа в областа Шкода, понеже за пръв път карам такъв автомобил- Октавиа 1.9TDI, 90ks, 1998г.

 

Моята има Комфорт модула-при задържане на ключа (отваря и затваря стъклата) но имам само един ключ без дистанционно. Казаха ми че ако си намеря оригинален ключ с дистанционно за Шкода могат да го обучат да да работи на моята (отключване,заключване и палене). Обаче пича който ми го каза също така каза че от VW неставал. Незная колко е вярно. Някои да даде малко инфо от къде да си намеря ключ с който да управлявам централното и да мога да паля с него.

 

Още веднъж се извинявам. Ако някъде е писано по темата, несъм го видял

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

OE-3B0837167-168-51-6MM-VW-PASSAT-B5-SEA

 

Успях да сваля ключалката за която писах и се оказа,че са счупени на парчета 3-ти и 4-ти детайл от снимката по-горе.Поръчах ги (от Китай,естествено) за 4-5 долара ремонтен комплект,като дойде слад месец,ще пиша дали съм успял да я отремонтирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Успях да сваля ключалката за която писах и се оказа,че са счупени на парчета 3-ти и 4-ти детайл от снимката по-горе.Поръчах ги (от Китай,естествено) за 4-5 долара ремонтен комплект,като дойде слад месец,ще пиша дали съм успял да я отремонтирам.

 

 

Би ли споделил с линк от кой сайт ги поръча? Защото преди време имах същия проблем и ключар ми ги смени за 25 лв. та ако се повтори да съм подготвен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.banggood.com/Door-Lock-Cylinder-Repair-Kit-For-Mk4-Golf-IV-4-Bora-Front-Right-Left-p-957434.html?rmmds=search

От Китай цената е 5.29$ от европейски склад - 8,19$

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.