Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колите от шоурумите


Recommended Posts

Нека ви кажа как стоят нещата с колите, които ползваме за тестове!

Щом един автомобил е бил тестови, то задължително към него има или бонуси или цената му се сваля с някаква сума.

Като бонуси се предлагат зимни или летни гуми според сезона, допълнително оборудване - СD или нещо друго и т.н.

Колкото повече километри навъртим с един автомобил, толкова по-голяма е отстъпката в цената при продаването му. НО, гаранцията си е пълна!!! За това и се трепят кой да си купи тестови автомобил! :D

Примери?

Мерседес Е-клас - тестови и кола на шефа - след 20 000 км пробег я купи сина на мой приятел с отстъпка....20%

VW Polo с големия 1.9TDI двигател от Fabia RS - струваше 39 000 продадоха я на пробег 22 000 км за...28 800 лв и то с обява в Мобиле-то!

Тестовото Peugeot 407 в Пловдив беше купено от известна дама от турски произход пак с отстъпките...

Има и още примери, но не си струва да ги оповестявам всичките - който може - намазва!!!

Въобще, искайте си да си "пръднете първи на седалката"!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, ама все пак вси си мисля, че тия тестови автомобили всеки ги е карал както му дойде и някак си не бих си взел такъв...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е въпрос на пари! Ако имаш достатъчно - по-добре да си първия пръднал на седалката. Ако нямаш - има варианти :mrgreen:

 

Поздрави

 

PS: Това "пръднал" е доста просташко, но явно е доста разбираемо за всички :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BlackPearl

1во Колко от нас са купували нови коли за да знаят как идват??? На мен тази ми е първата и в най-високото оборудване не съм очаквал да няма 1 един комплект стелки в багажника например оставени. Дори не са ме и питали дали ги искам или поне не помня, разговора се е въртял около други по-важни неща. Но може би си е моя грешката че веднага съм си взел колата след като излезне модела а не съм изчакал нововъведенията.

2ро И аз съм през лизингова компания, но на банка. И честно казано слабо ме интересува как ги регистрират. Дали те ходят или КАТ идва при тях, за мен е по-важно аз да не вися по опашки по няколко дена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега какво да се прави, вси4ко е с цел по ниска цена автомобила.Например от Фабията спестяват от елементарна запалкa(само изход 12волта)нее болка за умиране но все пак е дразне6то.А какво 6те кажете за това колата да няма централно закл.според мен това от много време не се брои за екстра. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

izov, тоест са я карали, може би и за тест драив. Колата си е с всички гаранции, така че, какво ти пука. Много знаеш дали и твоята не е седяла в шоурума.

 

Една подробност за колите които са от тест-драйв - те са регистрирани. Иначе не можеш да ги тестваш. И като ги взимаш ги взимаш след 2-3 дни. Иначе чакаш по седмица, две че и три докато ти я регистрират.

Иначе бих предпочел колата да е на нула като я взимам (мойта беше на 7!), но ако има отстъпка защо не и на 100-200км!?!?!? Нали си е гаранционна...

 

Поздрави

 

Моята май са я карали до КАТ или незнам къде си, защото като я избирах нямаше и 1км., а като я взех беше на примерно 30 и нещо, вече не помня.

PRR, аз си мисля, че колата на колегата му е дадена с номера. А това, че той си я е избрал не би попречило да направят по едно кръгче с нея. Пробно шофиране не е от Сф до Варна и обратно. Обикновено е само няколко км.

Моята Фабия беше на 6 или7 км, когато я взех. Но служебната кола преди това ми доиде на почти 70 км. При това аз сам си я регистрирах. Когато я избирах беше под 10 км. Обясниха ми, че са я карали до някакъв сервиз за аларма. Това беше 2002.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробно шофиране не е от Сф до Варна и обратно. Обикновено е само няколко км.

 

 

Зависи за какво пробно шофиране става, колега :) . Ако е журналистически тест драйв може и няколкостотин километра да й навъртят, че даже и повече. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога, прав си журналистическите тест карания. И като знам как всички се мислят за пилоти от F1, горко им на следващите стопани на тези коли. Аз имах впредвид пробното шофиране за обикновените хора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога, прав си журналистическите тест карания. И като знам как всички се мислят за пилоти от F1, горко им на следващите стопани на тези коли. Аз имах впредвид пробното шофиране за обикновените хора.

 

Те тези коли обикновено са си обозначени. Аз съм виждал доста такива. И в началото си се ползват да тест-драйв, според мен после остават като служебни а не се продават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.