Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ШКОДА СКАУТ и ОКТАВИЯ ДИЗЕЛ RS DISEL СА ВЕ4Е ТУК


combata

Recommended Posts

Щом вече и тях са ги вкарали в шоурума задължително трябва да се видят! Значи вече има новата Фабия, Скаут-а, РС-а... Направо ще пощурея :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спора го започнаха както винаги феновете на бензина че от дизела не ставали автомобили.

 

никой не е казал подобно нещо. тука става дума дали дизел и състезателна(спортна) кола са съвместими. дори феновете на бензина са наясно за добрите характеристики на дизеловия двигател и за неговите плюсове като ежедневна кола за нормална употреба.

 

Първо това "феновете на бензина започнаха пътрви" ми звучи като караница между 5-6 годишни хлапета. Второ "феновете" на бензина наистина са наясно с добрите характеристики на новите дизели, както и с икономията на гориво, което обаче не означава, че трябва да си изхвърлят колите в реката. Мен ме издразни това, че всеки втори пост е от типа "абе ти се качи само на дизел и забравяш за бензина". Какво точно трябва да значи това? Може би бензина не става за нищо?

adrian_m, дизеловата RS-ка може да "разплаче" много, много бензини... но може би като моя, или 1.2, но срещу същата RS-ка, но бензинова, не съм убеден, че е по-добре.

 

 

Колегата marvel, го каза съвсем правилно:

Айде моля ви се престанете с този спор, яко офтопик във всяка тема. Дизел - Бензин, М-тел - Глобул, Пепси - Кола, Левски - ЦСКА това са вечни теми на спор и няма да се изчерпат никога. Всеки си ползва това което му е удобно и изгодно.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее, колеги! Още ли има блаженни вярващи, че спортните коли са дизелови??? Хайде да не си кривим душата - бензина е истината... Едно Ауди и един Туарег не изчерпават класацията :mrgreen: Иначе в този дух мога да седна и да изреждам една камара автомобили (серийни) и...само бензинови, които няма как да се оставят на дизелите. Това, че печките вървят - спор няма, но измежду истински расовите "колички", дизела май го е подгонила липсата. Са за разни извънземни технологий (каскадното пълнене) няма да говорим, нали? Дизела си е икономичен и приятен за шофиране. Поредното доказателство - за седмица минах, около 1300 км. със среден разход 3.9/100...спазвайки ограниченията на магистрала/извънградско. А познайте, колко пъти спрях на бензиностанцията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в този дух мога да седна и да изреждам една камара автомобили (серийни) и...само бензинови, които няма как да се оставят на дизелите. Това, че печките вървят - спор няма, но измежду истински расовите "колички", дизела май го е подгонила липсата.

 

И аз първо тръгнах да изреждам разните му там Ягуари, Астон-и, Ферарита и т.н. но се отказах, защото темата отиде много далече. Идеята е, че всеки си кара това, което му харесва, изгодно му е и може да си го позволи. Но трява да са по-широко скроени хората. Не моето е най-хубаво, щото само аз рабирам и щом аз съм червен ти не може да си зелен, щото АЗ разбирам, а не ТИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори ама явно имаме погрешна представа за спортни автомобили. Наистина спор няма, че бензинът е за спортни коли. Но бензиновата РС-ка също не е спортна, съпоставяйки я с Ферарита или тем подобни многолитражни двигатели. Тя е може би малко по-бърза от дизеловата, но това не значи че дизела е каруца. Много хора живеят с представата че дизелите от 1995 са същите като тези от 2005 а разликите са огромни. Особено в ниския клас коли дизелът като пазарен дял вече изпреварва бензина. А който наистина иска спортни коли, плаща над 100 000 и не му дреме дали колата ще му харчи 5, 15 или 25. А иначе и бензина във всички коли си е бензин. Всеки му знае качествата. Там обаче промените не са така бурни както при дизела, наистина за 10 години при нафтовите двигатели има страхотна еволюция. Истината е че трябва да се седне и да се кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не е казал, че дизелите са това, което бяха преди 10 години и никой не казва, че са каруци. Точно обратното - ти и още една камара хора (всички с TDI-PD) се опитахте да кажете, че едва ли не "ние" с бензините караме бензин само защото сме заблудени и не сме се качвали на дизел. Иначе ако се качим... не е за разправяне просто! Аз това го разбирам, че бинзина е каруца. Колкото до RS-ките, пак никой не е казал, че е Ферари. Аз казах, че ако съпоставиш 2 еднакви RS-ки дизел и бензин, дизлеа ще се представи супер, но в никакъв случай по-добре от бензина. То е ясно, че не е AMG, ///M Power или някоя спортна италианка.

 

Еволюцията при дизела е неоспорима, но тя се дължи на това, че има голямо търсене (на първо място заради икономията) и най-вече на това, че технологията е много, много по-нова. Съвсем нормално е нещо, което е ново да се развива с по-бързи темпове от друго, което е развивано в продължение на десетилетия. Утре като започнат да правят масово ел. двигатели и всякаквите му там иновативни тахнологии можеш да си сигурен, че ще бележат много по-бързо развитие от дизела. Новото винаги има по-голямо поле за развитие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не е казал, че дизелите са това, което бяха преди 10 години и никой не казва, че са каруци. Точно обратното - ти и още една камара хора (всички с TDI-PD) се опитахте да кажете, че едва ли не "ние" с бензините караме бензин само защото сме заблудени и не сме се качвали на дизел. Иначе ако се качим... не е за разправяне просто! Аз това го разбирам, че бинзина е каруца. Колкото до RS-ките, пак никой не е казал, че е Ферари. Аз казах, че ако съпоставиш 2 еднакви RS-ки дизел и бензин, дизлеа ще се представи супер, но в никакъв случай по-добре от бензина. То е ясно, че не е AMG, ///M Power или някоя спортна италианка.

 

Ок, радвам се че се разбрахме. Аз и още една камара хора се опитваме да убедим че дизела всъщност има много хубави предимства, а не че нищо не става от бензина. Сега ще ги изредя повечето за да не спорим. По-нисък разход, почти минимален шум, ако се сипва на сигурни бинзиностанции никакви проблеми при палене през зимата, хубави динамични показатели. Тези неща доста липсваха преди 10г. което самите фенове на бензина, както и ти е хубаво че го признавте, но много хора страдат от предрасъдъци.

А и че дизеловата РС-ка и по слаба то това е ясно най-малкото защото изостава с 30 коня.

Сори че това не е по темата но... преди време бях обърнал внимание че новата Хонда Акорд, която изглежда наистина страхотно, имаше промоция на два еднакви двигателя като коне, но дизела имаше по-бързо ускорение и по-нисък разход. Тогава ме упрекнаха че това било заради турбото, но това няма значение. Все пак говорим за еднакви конски сили и това е един голям успех за дизеловите двигатели, особено пък ме и учуди че това става при Хонда... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само искам да кажа, че не си много прав да сравняваш нормален бензинов двигател с дизелов, които е с принудително пълнене :mrgreen: Не мислиш ли така? Правилно би било да се сравняват еднакви кубатури и ако единия има принудително пълнене, редно е и другия да е с такова. Разбира се, дизела ще превъзхожда с по-голям въртящ момент, но ускорението и кончетата по-скоро биха били на страната на другото гориво. Иначе искам да взема страна и относно шума от двигателя - може да е минимален, но в сравнение с бензина...бая по-шумен е. И да уточня също - карам дизел (не е TDI-PD) и му се радвам много - нищо, че вземам малко страната на бензина ;) Но и дума не може да става, че дизела си се развива с прекрасни темпове. Щом искат и във Ф1 да сменят двигателите...поне така четох...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук половината от колегите не разбраха за какво става дума!За спортна РАСОВА БЕГАЧКА никой не спори че бензина е далеч напред!

Целия спор се заформи много глупаво!

ХОРА говорим за един средностатистически автомобил като клас и цена(средна)-а не говорим за коли над 100хилки!Наистина там няма спор!Говорим че при този клас автомобили дизела не е чак толкова лош вариянт-аз пак казах ВСИЧКО Е МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГИЯ-предлагат се дизелови автомобили със спортни пакети-вървят прилично и харчат значително по малко-какво му трябва на човек!

Бензина си е бензин никой не го отрича!Но за дизелови спортни коли среден клас едва ли някой може да отрече че това е сполучлив вариянт(пак казвам говорим за автомобили среден клас,ако щете го разбирайте до 60-70хилки и 0-100-7-10 сек!

В този диапазон дизела найстина е много добре развит и е почти равнопоставен с бензина!

А за WRC и другите бегачки-колеги тези неща са далече от нашите граници-кола от WRC струва от порядъка на 200хил евро нагоре!(когато Франсуа Дювал обърна Ксарата и тя се запали и в последствие навигатора му отказа повече да кара с него-от Ситроен обявиха че е унищожил кола за близо 500евро-милион левчета)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само искам да кажа, че не си много прав да сравняваш нормален бензинов двигател с дизелов, които е с принудително пълнене :mrgreen: Не мислиш ли така? Правилно би било да се сравняват еднакви кубатури и ако единия има принудително пълнене, редно е и другия да е с такова. Разбира се, дизела ще превъзхожда с по-голям въртящ момент, но ускорението и кончетата по-скоро биха били на страната на другото гориво. Иначе искам да взема страна и относно шума от двигателя - може да е минимален, но в сравнение с бензина...бая по-шумен е. И да уточня също - карам дизел (не е TDI-PD) и му се радвам много - нищо, че вземам малко страната на бензина ;) Но и дума не може да става, че дизела си се развива с прекрасни темпове. Щом искат и във Ф1 да сменят двигателите...поне така четох...

 

 

Да, ако се заслушаш отвън разбира се че дизеловата помпа ще си трака. Но вътре е така добре изолирано че не знам в какъв нов бая шумен дизел си се возил.

А нека да задам по друг начин въпроса!!! кое кара хората да предпочитат бензин пред дизел??? говорим за обикновени коли, защото ако искам и аз кола която да ускорява от 0 до 100 за по-малко от 6сек ще си взема бензин... то дизели почти и няма такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ги сменят 100% във Формула 1.... след 100 години, коагто аз ще карам совалка. Ако изобщо се правят някакви постъпки в тази посока, то всичко е маркетинг. Гонят се високи продажби, особено сега както са се засилили да атакуват с дизели отвъд Голямата вода. Бърни идиота направи всичко бизнес - съсипа Формулата тоя престъпник! :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие всички гледате много едностранчиво на нещата ... всички говорите за разход и за въртящ момент , е аз ще кажа "К'во от това" ... разхода на газ обърнат в пари е равен на разхода на дизела , за кво са ми 300Nm въртящ момент - няма да тегля ремаркета или прицепи ... и в крайна сметка като се опре до сервиз дизела взема голяма преднина в цените на части и консумативи , което за среден европеец е нормално , но за средния нашенец ... дано не опирате до тоз момент и да имате възможността колата ви като чукне 10 ка да и намерите пазар и да си вземете нов дизел и тогавва ще сте щасливи дизелджий ;)

Много се задълбах ... Поздрави!

 

П.П. Пежо наистина имат намерение да участват в 24 те часа на Льо Ман с дизелов агрегат , но нека си говорим след това , че до сега говорите само за GT серийте , където натоварването е по макс. 30 мин. а това F1 и дизел ... малко ме напушва на смях ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Ф1 и турбодизел-а и мен ме напуши смях, но пък ми стана интересно и си взех последния брой на "Auto motor und sport" - има цяла статия и "главния заподозрян" за промените е Макс Мозли, а не Бърни ;) Доста интересни неща са написани всъщност.

Колкото до това, в какъв нов дизел съм се возил и дали е бил добре изолиран... Ами то и моя (сравнително стар дизел) е толкова добре изолиран, че ако ми говори някои през прозореца не чувам нищо, но това не значи, че двигателя при натоварване не се чува, колкото и добра да е изолацията. Примерно, при един С240 на МБ, при скорост 200+ изобщо няма шум от двигателя освен съвсем леко свистене, което може да се сбърка с вятъра. А на светофара...освен по оборотомера, по нищо друго не личи, че колата работи. Е - и чисто нов дизел А6 3.0 съм карал (преди няколко дни)...чува се прилично, но ПРИЯТНО! Даже мноооо приятно :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нека да задам по друг начин въпроса!!! кое кара хората да предпочитат бензин пред дизел???

Ще ти отговоря защо аз или по точно нашето семейство избрахме бензин. Първо като начална цена бензинката е по-евтина. Като прибавим и малко по скъпата поддръжка на дизеловия агрегат към това че на година няма да прехвърлим 12к километра е равно на това че дизеловия автомобил ще ми излезе по скъпо. За вървене ускорение и такива работи няма да говоря защото качествата на този двигател лично мен ме задоволяват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола при паленеи работа на празен ход има звук на дизел-вярвате или не.Мисля си,че всички директни инжекции тракат-въпроса е ,че като пипна педала звука изчезва :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро в Ауто Билд имаше сравнения м/у коли на бензин и дизел и извода беше, че дизела се изравнява с бензиновите коли за около 3-4 години при годишно около 13-15к км или повече.

Цитирам по памет: "Дали собствениците на дизели си спомнят на бензиностанцията, че са платили повече за колите си от тези на бензин?" Под изравняване се разбира стойността на колата като нова + разходите за гориво.

Така че, ако карате малко, по-добре бензин. Но ако правите по 100-150к км годишно в пъти по добре е дизела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като натиснеш smile068!

 

:D:D:D:D:D:D

 

И моята цъка като е на празен ход, но като тръгна не се чува нищо. А някога като загрее също намалява звука. Даже 1-2 пъти ми се случва да си мисля, че съм завъртял ключа да я изгася и пускам съединителя и чак като разтресе и изгасне и се сещам, че тя работела :D

 

Всъщност колко човека във форума сме с бензин и по-специално с FSI?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.